ook een digitaal ontwerp werkt geweldig!

Wij zijn van een hele grote tuin naar een kleine patiotuin verhuisd en hadden zelf weliswaar wat ideeën voor de inrichting daarvan, maar we wilden toch heel graag een advies van een professionele ontwerper. De mogelijkheid om op een eenvoudige manier een digitaal ontwerp te 'bestellen' kwam voor ons dus als geroepen. En wat zijn we blij dat we dit hebben gevraagd aan Karin. In haar ontwerp vallen alle puzzelstukjes in elkaar, kloppen de verhoudingen en afmetingen en wordt alles een samenhangend geheel. Verder zijn wij meer dan tevreden over haar telefonische bereikbaarheid en het feit dat Karin precies doet wat zij belooft. Afspraak is afspraak en dat vinden wij een verademing. Kortom: een aanrader!

prima advies voor een mooie tuin die bij ons past

Een prettige samenwerking en een prima advies.

Het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat (bijzonders).

Wij wilden voor onze tuin een bijzonder, verrassend, modern ontwerp. We wonen aan een natuurgebied en wilden graag een mooie overgang van een tamelijk strak interieur binnen naar het natuurgebied (bos/veen) aan het einde van onze tuin. Hoewel we door de corona-maatregelen beperkt persoonlijk contact konden hebben, heeft Karin onze wensen precies gepeild. Het ontwerp sluit goed aan bij onze wensen en is echt iets bijzonders. Hoewel we waarschijnlijk pas echt zien hoe geweldig het is als het uitgevoerd is. (en dat duurt nog enkele maanden-helaas).

Prachtige tuin

We zijn ontzettend blij met het resultaat

Geweldig: vakkundig, creatief en plezierige communicatie

Na een prettig gesprek over de wensen voor de tuin is het ontwerp proces gestart. Het sloot perfect aan bij wat ik zocht en hoopte. En tegelijkertijd verrassend en creatief. Daarna het beplantingsplan wat ook helemaal aansloot bij mijn wensen qua kleur en stijl. Zeer tevreden.

Mooi uitgewerkt plan

Vanaf het contact tot uiteindelijk ontwerp verliep alles in een prima sfeer. We kunnen nu niet wachten tot het ook daadwerkelijk gerealiseerd is.

Onze wensen zien we terug in onze prachtige tuin.

Karin heeft vooraf duidelijk gecommuniceerd in haar plan van aanpak en het tijdsverloop. Ze heeft de tijd voor ons genomen en onze wensen verwerkt in een prachtig ontwerp. Samen met het beplantingsplan van Modeste Herwig is het een prachtig geheel geworden. We genieten er dagelijks van!

Prachtig ontwerp, nauw aansluitend bij de stijl van het huis en de omgeving en op onze wensen.

Zowel Karin en Modeste zijn erg prettig in de communicatie en luisterden goed naar onze wensen. Aan deze wensen hebben zij hun deskundigheid en ervaring toegevoegd waardoor er een ontwerp is ontstaan wat helemaal bij ons past en wat we zelf nooit hadden kunnen bedenken.

goede luisteraars, deskundig, snel

doordat ze goed leuisteren naar de opdrachtgevers is het eerste concept al behoorlijk op orde. Vervolgens worden aanpassingen snel verwerkt. Gevolg, buitengewoon prettige ervaring en prijsstelling.

Klantgericht en prachtig resultaat

Karin heeft voor onze tuin een prachtig ontwerp gemaakt waarbij ze zeer goed rekening heeft gehouden met onze wensen. We wilden wat elementen uit de oude tuin behouden, en dat is tot een ontwerp gekomen waar we enorm blij mee zijn. Maar nog belangrijker; het is iets dat echt bij ons past.

Perfect team, flexibel, oog voor detail

Zie boven

Leuk tuinontwerp incl mooie borders

Karin heeft een hele leuke tuin voor ons ontworpen en daarbij goed naar onze wensen geluisterd.

Goed doordacht tuinontwerp

Karin maakte een goed doordacht en mooi tuinontwerp welke goed bij onze wensen aansloot na een fijne kennismaking bij ons thuis. Na de presentatie van het ontwerp schakelde ze vlot om tot een definitief plan te komen. Modeste heeft met haar fijne intake een prachtig beplantingsplan gemaakt en nog een mooie aanvulling op het ontwerp gegeven. We hebben het contact als zeer prettig ervaren. Wij gaan nu met het ontwerp op zoek naar een uitvoerder om over niet al te lange tijd te kunnen genieten van een nieuwe mooie tuin. We raden haar dan ook zeker aan!

Stijlvol en doordacht tuinontwerp,

We wilden een warme en stijlvolle tuin, goed ingepast in de omgeving. Karin wist de lastige opgave te vertalen in mooi ontwerp. Gecombineerd met het beplantingsplan van Modeste is het een plaatje geworden!

Perfect! Goed en snel advies

Ik was 38 weken zwanger en toen wilde wij onze tuin mooi aanplanten, maar het tuincentrum gaf ons stress, want, wat te kopen? En hoeveel en wat is leuk bij wat?! E-mail werd binnen één dag beantwoord en een paar dagen later ontvingen wij een plan en nog een paar dagen later werden alle planten bezorgd. Het ziet er prachtig uit! Nu al, want het moet natuurlijk nog wel gaan groeien en bloeien. Karin, heel erg bedankt!

Het is Karin gelukt om al onze wensen te vervullen en samen te voegen tot een schitterend tuinplan. Een ontwerp waar we ons meteen in konden vinden. Vanwege de Corona-tijd hebben we elkaar niet gezien maar het telefonische contact werkte ook prima! Modeste heeft onze droomtuin compleet gemaakt met een beplantingsplan.

Super tuin!

Karin heeft van onze kleine tuin, die eigenlijk geen tuin mag heten, een sfeervolle plek gemaakt waar het hele jaar door wat te zien en beleven valt. Ik word elke keer blij als ik naar mijn tuintje kijk. In eerste instantie vond ik de keuze van Karin waar de tafel moest komen te staan een beetje vreemd, bijna in de doorloop, maar nu het af is begrijp ik waarom. Vanuit huis kijk ik nu in het groen en als we aan tafel buiten eten zitten we in de zon! Echt over nagedacht. We gaan binnenkort weer verhuizen; ik weet zeker wie mijn tuin mag ontwerpen.

Een uniek tuinontwerp met een romantische sfeer

Karin heeft de ruimte van onze voor- en achtertuin goed benut. Ze heeft het maximale eruit gehaald, waardoor ons terras alsook het waterterras erg ruim ogen. Door goed te luisteren naar onze wensen is er een mooie balans ontstaan in strakke lijnen met romantische beplanting. We zijn erg blij met het resultaat!

Prachtig ontwerp tot in detail uitgewerkt, verrassend in lijnenspel.

Karin is enthousiast en spontaan, luistert naar de wens van de opdrachtgever. Verwerkt dit in het ontwerpplan. Creatief en mooie zichtlijnen. Duidelijke omschrijving ook van de werkzaamheden in de offerte en ook in deze een groot compliment. Modeste heeft geur en kleur aan onze tuin toegevoegd. Ons huis wordt in Juni 2020 opgeleverd. Wij zien ernaar uit!!

Wij zijn super tevreden met het ontwerp van onze nieuwe tuin

Fijne architect die luistert naar de wensen van de klant en goede adviezen geeft. Ook haar samenwerking met Modeste Herwig voor de aanplanting van de tuin is een top combinatie. Kortom wij zijn blij en tevreden met onze nieuwe tuin.

Zeer toegankelijk persoon en ontwerp naar volle tevredenheid.

Fijne communicatie. Vertaalt onze wensen naar een leuk tuinontwerp. Het resultaat is een verrassing, de tuin moet nog worden aangelegd.

Het ontwerp werd mooier dan verwacht. Ik was blij verrast.

Het ontwerp was leuker en mooier dan ik kon bedenken. Ik was blij verrast toen ik het onder ogen kreeg. De hovenier die het gaat uitvoeren vond het een mooi plan. Hij kreeg er zin in om het uit te voeren en dat is m.i. een goed teken.

Communicatieve en creatieve tuinontwerper

Karin maakt op een prettige manier contact, luistert goed, denkt mee en brengt haar creativiteit en kennis van zaken in. Dit alles heeft geleid tot een prachtig ontwerp voor onze nieuwe tuin.

erg mooi tuinplan

Wij hebben een heel erg mooi tuinplan ontvangen, waar we echt super tevreden over zijn. Maar er ging wel wat behoorlijk wat tijd overheen.

• Persoonlijk advies
  • Creativiteit