Geweldige service en vakkundig, vriendelijk personeel!

Na al heel lang met het probleem van een verstopte gootsteen aangemodderd te hebben, heb ik uiteindelijk na maanden Rioolprobleem Kwijt gebeld. In een mum van tijd was de ellende verholpen! Bovendien kon de loodgieter dezelfde dag al komen!!

Alles is naar tevredenheid opgelost door lamers rioolreiniging vriendelijke medewerker .

Alles loopt weer prima door.

Dezelfde dag geholpen met een rioolprobleem. WC en douche liepen niet meer door. Wat bleek? Een groot wortelkanaal in mijn rioolbuis onder de grond. Prima ontdekt en verholpen!

Dave opgezocht via een site, kwam zeer correct over. Zou volgende dag lomen vanwege lopende afspraken .kwam echter dezelfde dag alsnog om half vijf binnen lopen. Prima dus alleen ons riool probleem was vele malen groter dan gedacht, ondanks dat heeft deze kerel doorgewerkt tot half tien om het probleem volledig op te lossen, kortom deze mannen verdienen een grote pluim, ze zijn alleen zo verdomd moeilijk te vinden. Samengevat deze man is zonder meer aan te bevelen. Dave van der wijk Chapeau

Zorgvuldig en vriendelijk

Afspraken worden nagekomen, vriendelijk in het contact en zeer zorgvuldig in zijn werk. Het afvoerprobleem is uitstekend verholpen.

Afvoer perfect weer operationeel door Brian en maat van B.V.O.

Goed verhelpen van vervelend afvoerprobleem door B.V.O. Afspraak maken en opvolgen goed afgestemd en snel geregeld. (geen lange gesprekken met volle centrales ergens vanuit het land)

Snelle service en probleem opgelost

Bedrijf kon snel langskomen, wat erg prettig is wanneer het water uit het keukenkastje stroomt bij gebruik van water. Hebben snel oorzaak gevonden en ook opgelost. Enkele kanttekeningen/opmerkingen; - jammer dat het uurtarief niet naar rato van het uur gaat. Wij betaalden nu ook het tweede volledige uur, terwijl er daarvan slechts nog 20 min nodig waren. - camera gebruik; werd eigenlijk al ingezet zonder overleg. Eerdere ervaringen zijn dat indien oorzaak voor de hand lijkt te liggen, eerst wordt (geprobeerd) op te lossen, zonder ook nog inzet camera. Ook in dit geval wist meneer eigenlijk al voor gebruik camera de oorzaak van probleem te noemen. Je betaalt echter wel weer een extra bedrag meer voor gebruik ban de camera.

Snelle service en probleem opgelost

Snelle vakkundige en nette behandeling van het probleem

Mensen waren snel aanwezig, zijn eerder gekomen aangezien ik met krukken liepen en dus niets kon doen. Nette vakkundigen mensen die binnenshuis zorg droegen om beschadigingen te voorkomen

Snelle vakkundige en nette behandeling van het probleem

Prima. Goed contact. Duidelijke uitleg

Duidelijk uitgelegd wat er gedaan is. Prima op tijd. Probleem gelukkig snel opgelost. Wel prijzig.

deskundig oordeel en efficiente reparatie

in de persoon van Brian van 's Oever een uitsteke3nde verhelping van ons verstoppingsprobleem

probleem verholpen

twee heren, éen probleemoplosser ander toeschouwer, hebben afvoer douche geklaard.

Goede service en prima geholpen.

Alleen niet duidelijk hoe groot / veel verstopping er uiteindelijk was.

Heel prettig geholpen, goede service

Heel prettig geholpen. Keurige service

Vriendelijke en open communicatie maar erg prijzig

Vanwege een afwaterprobleem met een douche hebben we bezoek gekregen van een medewerker van RBZ Rioolreiniging. Op ons verzoek op een zaterdag. Vanuit de douche kon geen storing gevonden worden, waarschijnlijk zat (zit) het probleem verderweg in de riolering. Daar kon de medewerker op die dag niets aan doen. Op zich begrijpelijk, maar we kregen wel een rekening gepresenteerd van 317 euro voor een half uurtje werk :-( Goed om dus een offerte vooraf te vragen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

probleem goed en snel verholpen

Snelle reactie na melding van verstopping via website, en netjes en professioneel geholpen door medewerker (Marcel).

Marcel Tomassen is een betrouwbare integere vakman

Marcel heeft ons vakkundig, vriendelijk en eerlijk geholpen. En hij had goede tips.

Snelle, professionele dienstverlening met optimale communicatie

Telefonisch kon een snelle afspraak dezelfde dag worden gemaakt. Vooraf werden de financiële voorwaarden helder uitgelegd. Deze afspraak werd stipt nagekomen. Na een kort overleg ter plekke werd slagvaardig het probleem aangepakt, waarbij voortdurend verslag werd gedaan van wat werd aangetroffen en over de voortgang. Binnen 5 kwartier was het probleem verholpen en werd dit middels de camera onderbouwd.

heel goede service , zeer vriendelijk en net personeel

heel goede service en zeer vriendelijk personeel. en precies volgens afspraak.

Deel probleem opgelost, verzoek om de rest ook te verhelpen afgewezen

Mijn afvoerprobleem begon bij het fonteintje in de wc en breidde zich uit naar de gootsteen afvoer die helemaal geen water meer door liet. Zo heb ik dat ook gemeld. De gootsteen werd door de medewerker van Rioolprobleemkwijt in 5 kwartier ontstopt. Ook het fonteintje in de wc leek toen sneller door te lopen. De medewerker vertrok. In de loop van de avond bleek het fonteintje echter toch weer verstopt. Toen ik daarover belde, de volgende ochtend, werd mij medegedeeld dat het een nieuwe verstopping betrof en ik opnieuw voorrijkosten en arbeidsloon zou moeten betalen. Erg tevreden ben ik dus niet omdat maar de helft van mijn problemen is opgelost voor een bedrag van €250,31

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Klantvriendelijk en opgelost

De medewerker die bij ons de verstopping heeft verholpen (Ruben) werkte netjes, was klantvriendelijk, verzorgd, beleefd en gaf uitleg bij zijn werkzaamheden.

Zeer kundig geholpen waardoor probleem uiteindelijk opgelost is.

Dave heeft eerst een onderzoek gedaan middels een camera waar het verstoppingsprobleem zat. Uiteindelijk bleek dat we buiten het huis een put hadden waar diverse buizen bij elkaar kwamen waarbij de afvoer verstopt bleek te zijn. Na deze put vrij gegraven te hebben was het verstopte kanaal snel vrijgemaakt en het probleem opgelost

Snel en vakkundig

De service was snel aanwezig en heeft op vakkundige wijze het probleem binnen een half uur opgelost

Snelle service en actie

Na telefoontje dezelfde dag geweest en opgelost

Over Rioolprobleem Kwijt

Filter op Taal