Goed geregeld

Artiest was op tijd, alles netjes geregeld qua administratieve afhandeling. Bedrijf waar je op kan vertrouwen.

Prima geregeld, duidelijke afspraken

Voor het Historisch Festival in Vreeland hebben wij Mooi Wark geboekt. Communicatie verliep uitstekend, de afspraken waren duidelijk en werden nagekomen, en het optreden zelf was één groot feest. De volgende editie van ons festival mag wat ons betreft weer door Mooi Wark worden opgeleukt, en we zullen Lukassen Producties tegen die tijd weer contacten.

Netjes

Alles is netjes verlopen. Enige jammere is dat het contract werd ondertekend in 2018, met het afgesproken bedrag er in vernoemd. Dat moest 2019 voldaan worden, maar toen kwam er achteraf nog extra aan kosten bij ivm verhoging in Januari. Wat ik niet vind kunnen eigenlijk, aangezien er een contract was ondertekend met een bedrag dat was afgesproken. Verder geen klachten.

Hallo Marloes, Bedankt voor de beoordeling. Helaas heeft de overheid besloten vanaf 1 januari 2019 de BTW van 6% naar 9% te verhogen. Dit een wettelijke bepaling waar wij helaas geen invloed op hebben. Het afgesproken bedrag exclusief BTW is ook gelijk gebleven. Ook wij waren zeker niet blij met deze BTW verhoging. Met vriendelijke groet, Team Lukassen Produkties

Geweldig!!!!!!

ik had Ancora geboekt voor het 50 jaar jubileum van mijn ouders iedereen vond het geweldig!!! ze waren ruim op tijd aanwezig en erg sociaal, maar goed dat het toppers zijn dat wisten we al. we hebben een top avond gehad en zeer genoten van hun optreden!!! voor iedereen aan te bevelen

Transparant

Gedreven om de juiste line-up samen te stellen. Experts in hun vak.

Super geregeld

Netjes geregeld

Prettige samenwerking

Het was allemaal super voor elkaar wij hebben er een goede ervaring mee gehad

Wij hebben een super goed verzorgde avond met Ancora gehad, Afspraak was/ is afspraak.Daar houden we wel van. Altijd bereikbaar tijdens kantoor uren. En netjes en duidelijk antwoord op de vragen.

Gezellig Feestje

Weet waar hij mee bezig is. Voelt de sfeer aan.

alles gewoon goed geregeld

onze band was Summerland en die waren super goed

Goed en vertrouwd geregeld!

Wij boekten Mart Hoogkamer via Lukassen. Van begin tot het eind zijn we goed geïnformeerd door de medewerkers. Ook onze informatie en wensen zijn goed gedeeld met de artiest.

Avond uitstekend aangevuld

19 Juli mijn bruiloft feest gehouden met dj Verriet aan het roer. Onvergetelijk!

Prima geholpen

Prima geholpen

Zeer fijn bedrijf om mee te werken

Zeer betrokken en korte lijnen.

Prima samenwerking.

Prima samenwerking.

Was prima entertainment

Het was een gezellige avond. Helaas waren er nog maar weinig mensen die bleven. Maar dat lag aan de lange dag. Ik vond het zelf wel een hoog Hazes gehalte.

Prima!

Alles wordt goed geregeld en afspraak is afspraak.

Fijne betrouwbare organisatie

Lukassen Produkties is een organisatie met veel ervaring, service en vriendelijkheid. Zij staan voor hun dienstverlening. Betrouwbaar en veel ervaring in hun vak. Top dus !

Alles was prima geregeld.

Heel leuk contact met Leo SR. Erg goed meegedacht.

Persoonlijk en klantvriendelijk

Na overleg over welke artiest het beste bij het feestje voor onze vrijwilligers zou passen kwam Lukassen met een prima kandidaat die er een mooi feest van heeft gemaakt. Top!

Super goed!!

Band snel geregeld voor onze bruiloft. Paar optie doorgegeven en snel keuze kunnen maken.

Goede communicatie en een hele goede samenwerking. Klantvriendelijk en zeer behulpzaam bij de juiste muziekkeuze voor het juiste evenement.

Prima en snel geholpen

Prima en snel geholpen.