Betrouwbaar en ervaren

Betrouwbaar en ervaren. Prima contact.

prettig en goede communicatie

zie bovenstaande

Genoten van een fijne avond

Muzikanten waren super, fijn feestje gehad

Gewoon super goed 👍👍👍👍👍

Had geen betere keuze kunnen maken gewoon top.

Goed service met goede muziek

Korte en duidelijk communicatie en denken mee wanneer een band niet meer beschikbaar is

Korte en duidelijke communicatie en denken mee als de eerste keuze van band op een tijdstip niet meer beschikbaar is

Prima contact gehad en mijn verzoek om geheimhoud voor bruidspaar Werd door alle die meewerkte gerespecteerd.. Overeenkomst en contract waren duidelijk. M.v.g.jan kuijpers

Open, duidelijk en zich houden aan de afspraken.

De website is duidelijk en overzichtelijk. Telefonisch contact verliep goed. Wie je ook aan de lijn kreeg, ze konden ons meteen helpen en zorgden dat het geheel goed verliep. Betaling en voorwaarden direct op de mail in een duidelijk overzicht. Ondertekend retour gestuurd en klaar is kees.

Toppie

Prettige, soepele samenwerking!

Het was in 1 woord.......geweldig

Ik heb de dag ( avond) van mn leven gehad. Mede dankzij jullie en natuurlijk belinda kinnaer. Grote klasse nogmaals thnx xxx

Duidelijkheid, artiesten op tijd, perfect volgens afspraak!

Goed bedrijf om mee te werken, en artiesten te boeken.

Alles perfect geregeld

Alles was super en zeer goed geregeld band was ook super kon niet beter iedereen heeft van de band genoten

Alles was goed geregeld

Positief. Contact is goed. Alles verliep goed. Mensen bij Lukassen zijn alert op de details die je zelf nog wel eens vergeet. Denken graag mee.

Wij hadden een bepaald budget en binnen 3 dagen iemand nodig. Dat was binnen 2 uur geregeld!

Goede ervaring

Zeer goede ervaring, misschien een kleine tip om de volgende keer als er is betaald de klant een bericht te doen dat de betaling is verwerkt. Verder was alles goed geregeld en zeker voor herhaling vatbaar 👍

Grandioos

Perfect geregeld en het optreden van Robert Pouwels was helemaal geweldig.

Super goed geregeld

Super avond gehad De band die we hadden geboekt summerland heb heel de avond de zaal plat gespeeld Abnormaal super goed alle gasten waren zeer te Vreden over de band

geweldig

gelijk een grote feeststemming

Prettig, meedenken advies en vak kennis geïnteresseerd

Persoonlijk contact waarbij naast inhoudelijke en zakelijke inhoud ook persoonlijke aspecten ruimte hebben. Afspraak is afspraak.

Prima samenwerking.

Helemaal TOP !!

Fijne en duidelijke communicatie!

Heb alleen maar positieve reacties gehad

Wij zijn zeer tevreden

Super tevreden

Alles was super

Gewoon in 1 woord geweldig !!!

WOW wat een service!

Alles zeer goed en persoonlijk geregeld, Slamm is een top band, zij hebben onze bruiloft gemaakt!