Lukassen een topfamilie bedrijf Wij als ammerse piraten zijn er zeer tevreden over Goede service, vriendelijk eigenlijk alles is goed Wij hopen nog vele jaren met hun onze feesten te organiseren

Fijne samenwerking, denken graag met je mee.

Wij werken met de Lentefeesten in Beuningen graag samen met Lukassen Produkties. Een fijn en overzichtelijke website, goed aanbod en korte lijnen.

Super fijn bureau om mee te werken, ze luisteren naar je wensen en gaan ervoor.

Zaal Dijk in Lemele is al meer dan 20 jaar klant bij Lukassen en nog steeds dik tevreden. Ze luisteren naar je wensen en gaan dan hun uiterste best doen om dit te regelen. Ook denken ze mee met de programmering. Kortom zeker de moeite waard om te boeken bij Lukassen...

Altijd meedenkend en met de nodige ervaring weten zij elke keer weer de juiste band of artiest aan te bevelen. Telkens een succesvol feest als je bij Lukassen bent geweest!

Een hele prettige samenwerking

Ieder jaar mag ik samen met Lukassen de artiesten regelen bij ons in het dorp met carnaval, er zit geweldig veel kennis en ze helpen je waar het nodig is! En ze geven ook advies wat je het beste kunt boeken! Ik kom met veel plezier hier terug en het is fijn samenwerken met ze. Geweldig bureau waar ze trots op mogen zijn!!

Geweldig !

Robbert Pouwels, geweldige artiest !

Heel goéd geregeld.

Super feest super band genoten.

---

goede ervaring, misschien wat meer communicatie.

Alles was goed en duidelijk geregeld. De artiest draaide muziek die paste bij het publiek. We hadden alleen wat meer interactie verwacht. Een plus had kunnen zijn als er ook van tevoren contact met ons was opgenomen vanuit de artiest of lulassen over onze precieze wensen. Dat was nog wat persoonlijker geweest. Nu moesten we hierom vragen. Maar we zouden zeker nog een keer boeken via Lukassen!

deskundig, ervaren en betrouwbaar

zonder dat ik hen kende en zonder dat zij mij kenden hebben ze live muziek voor mijn feest gevonden die helemaal spot-on was. Diep respect dat iemand op basis van mijn woorden op gevoel zo trefzeker met een voorstel kan komen dat helemaal is wat ik bedoelde.

Geboekte acts waren top

Ik heb Stef Ekkel en Trafassi geboekt. Het optreden van beide artiesten waren top. Trafassi kwam iets later binnen dan gepland. Dit was voor mij niet zo'n probleem. Alleen probeerde ik het nummer van Lukassen te bellen, maar kreeg geen gehoor. Ook niet op het nummer wat vermeld werd op het bandje. Trafassi had geen geluidsset en geluidsman bij zich. Ik had hier geen rider of info over gekregen. Gelukkig hadden wij alles staan, maar had het liever wel vooraf geweten. Van de andere bureaus waar ik andere artiesten krijg ik iets meer informatie over dat de betaling binnen is etc.... Het is niet klagen. Ben tevreden, maar deze punten zouden beter kunnen

Prettig werken en goede service

Met mijn opgedane ervaring vanuit mijn werk en vanuit mijn functie bij een vrijwilligersorganisatie zijn we beide keren zeer goed geholpen. Bij volgende evenementen zullen we zeer zeker weer gebruik gaan maken van jullie

Een prima 1ste ervaring

Goede service bij het boeken van de artiest. Juiste info. Daarnaast prima spontane zanger Nelis Leeman. Voor herhaling vatbaar.

Robbert pouwels is geweldig

Wij hebben feest gehad met Robbert pouwels. Wat kan die man een feest goed op gang krijgen. Helemaal top Lukassen producties, prima geregeld met betaling en Mailcontact

Lukassen Produkties heeft alles super geregeld. Communicatie verliep goed en ze zijn goed te bereiken, zowel telefoon of mail. Echt een aanrader!

top optreden

mark is geweldige artiest zeker voor herhaling vatbaar

professioneel en mee denkend.

Top DJ

een echte sfeermaker

100% tevredenheid

100% tevreden

Een contactpersoon die je ALTIJD met raad en daad bijstaat

Deze topscore kan ik maar alleen aan een persoon toekennen. Het is een groot pluspunt dat je constant op dezelfde persoon bij Lukassen kunt rekenen.

Geweldige goede feedback en samenwerking Alleen jammer dat als je al professioneel geluid waar jullie vaker mee werken hebt staan je dan alsnog 350 moet betalen voor 'n geluidsman die direct weer huiswaarts kan

Gewoon netjes geregeld allemaal.

Super netjes alles afgehandeld. Prima service. En natuurlijk Summerland bedankt voor een onvergetelijke avond

Duidelijk compleet verhaal en geen verassingen,prettig samenwerken.

Klantvriendelijk, kwaliteit en betrouwbaarheid

Er is goed met mij meegedacht voor een mooi programma voor het muziekfeest voor onze cliënten. Goed bereikbaar bij vragen of evt aanpassingen vanuit ons.

Alles netjes geregeld

Via Lukassen de band SLAMM geboekt. Ze hebben er echt een geweldige avond van gemaakt. Kortom: geslaagd !!