Fijne contacten, snelle reacties, gewoon goed tevreden

Onderhoudend met een vertrouwd gevoel.

Persoonlijke aandacht met duidelijke taal!

perfect

Van mij krijgen ze een 11 +

Fleximo zijn toppers, wat een geduld en wat denken ze mee. Vooral Irma is een topper. Ik had mijzelf niet willen adviseren, maar zij bleef vriendelijk, geduldig en ze heeft veel kennis. Toen er iets even anders liep was ze hier heel transparant over. Ook de aftersales is goed. Fleximo zou ik echt aanraden.

altijd snelle en goede respons

prima service en aandacht voor de klant

Persoonlijk en betrokken

Fleximo kenmerkt zich door een persoonlijke manier van contact. Prettig, open en constructief. Onderscheidend in een markt van grote leasemaatschappijen.

Gestelde vraagstukken worden meteen beantwoord, afspraken worden geconcretiseerd en meteen nagekomen, wij als bedrijf hebben de slogan "ontzorgen is ons vaak", nou dat gaat ook op voor Fleximo. Een van de betere keuzes van afgelopen jaren om het hen in zee te gaan

Irma topper alles goed geregeld tot aan het eind dank je

Prettig, klantvriendelijk, snel met een goed resultaat

We zochten een partner voor een MKB bedrijf met persoonlijke aandacht en dat is helemaal uitgekomen.

Klant op 1, 2 en 3 !

Fleximo helpt ons met aanschaf en beheer van een deel van ons wagenpark. De klant staat bij Fleximo centraal. De communicatie is snel (binnen uur reactie), helder en correct. Bij problemen neemt Fleximo het voortouw en lossen ze het op. Ook als er niks te verdienen is zetten ze de extra stap om ons te helpen. Niet gewoon een leverancier maar echt een partner. Thijs en Rick bedankt!

Prima service!

Prima service en uitstekend geholpen in de keuze van een geschikte auto, zeer tevreden mee!

Top service en mijn verwachtingen werden overtroffen !

Bij de levering van mijn nieuwe auto top service ontvangen bij het bestelproces, begeleiding van de levering en ophalen van de vorige auto. Ik beveel Fleximo van harte aan ! Tom Aarts

Fijn bedrijf om mee samen te werken

Fleximo is een fijne partner om mee samen te werken op gebied van Mobiliteit. Begrijpen wat wij vragen en doen net dat beetje extra. Kan ik zeker aanbevelen.

Goede service, betrokken medewerkers.

Komen hun afspraken en zijn klantvriendelijk.

Snelle goede service!

Prima service en altijd klaar staan voor de klant. En de beste deal voor je uitzoeken. Top!

Duidelijk, persoonlijk, klantvriendelijk en snel!

Fleximo, m.n. Irma, heeft met veel geduld steeds al onze wensen uitgewerkt en geholpen bij de uiteindelijke beslissing. We zijn ontzettend blij met de gemaakte keuze. En nog steeds kunnen we op ze rekenen bij vragen of onduidelijkheden!

Persoonlijke advies, snel antwoord op vragen en een uitstekende service!

Zeer netjes geholpen met alle vragen

Prettig contact en kon met al mijn vragen terecht, indien ze niet direct beantwoord konden worden werd daar netjes op terug gekomen

Een expert die altijd bereikbaar is en wil helpen.

Fleximo is vriendelijk, is goed bereikbaar, wil altijd helpen en heeft verstand van auto's.

TOP

Geweldige begeleiding en goed advies.

Zeer goede service en klantvriendelijkheid

Zeer goede service en klantvriendelijkheid

Uiterst tevreden.

Alweer uiterst tevreden over de behulpzaamheid van Fleximo. Mijn wensenpakket bij hun neergelegd en Fleximo regelt de rest van A tot Z. Tussendoor wordt je netjes geïnformeerd over de voortgang van het proces. Zeker een aanrader.

Snel, vakkundig, meedenken en service gericht

Gewoon een goede ervaring met Thijs en Fleximo. Verstaat zijn vak en is daarmee een perfecte aanvulling tussen enerzijds dealer en anderzijds klant. Hij heeft de juiste instelling om het product, waarbij in mijn geval toch wel een bepaalde mate van emotie aanwezig is, goed in te schatten en daarbij het juiste advies te geven.

goed contact, niks op aan te merken

Fleximo vond snel de geschikte auto bij een dealer. contact was goed en duidelijk. alles werd geregeld.

Snel en adequaat

Molenveldstraat 153 6001 HH Weert