Perfect geregeld

Fijne club om mee samen te werken !

Persoonlijk en professioneel

Fleximo heeft mij als leasebroker geholpen met een leasecontract. Joost Derks was hierin mijn vaste aanspreekpunt. Het contact met Joost verliep altijd zeer vlot. Er werden mij meerdere interessante opties aangeboden tegen leasetarieven die ik zelf niet had kunnen vinden. Mocht je een nieuwe lease auto zoeken zou ik zeker Fleximo bellen om te infromeren. (mijn tip is: vraag naar Joost)

Vakkundig en goed geholpen, aanrader!

Veel expertise en uitvoerig advies gekregen over de te maken keuze. Dergelijk mate van persoonlijk advies heb ik niet eerder ervaren bij andere partijen.

Goed en snel geregeld. Ook meedenken om iets mogelijk te maken.

Super geholpen door Joost!

Sinds het eerste contactmoment heeft Joost zich volledig ingezet om de auto die ik voor me zag te kunnen regelen. Heel snel de perfecte auto gevonden en een super scherp tarief geregeld! Communicatie was echt super! Bedankt Joost!! :-)

Snel, meedenkend en goed aanbod

Prima leasemaatschappij, denkt mee en zoekt de beste partner voor de lease.

Prima ervaring

Prima ervaring bij Fleximo! Staan je correct en snel te woord. Afspraak is afspraak. Levering van de nieuwe auto hebben ze snel weten te regelen. Aanrader!

Fleximo heeft kennis van zaken, is betrokken en makkelijk benaderbaar

Fleximo heeft mij wegwijs gemaakt in de wereld van elektrisch rijden. Ze hebben duidelijk kennis van zaken en hun persoonlijke aandacht zorgt voor een fijne betrokkenheid. De medewerkers van Fleximo zijn makkelijk benaderbaar. Ook de nazorg is goed.

Super goed geholpen

Ik ben heel goed geholpen door Thijs met goed advies

Klantvriendelijk en accuraat en volledig in hun informatie!

Perfecte service met als resultaat een top-auto voor een prima lease-prijs

Voldoende keuze in zowel auto's als aanbieders en goede advisering op basis van wensen van de klant. Leasen wordt ontzettend eenvoudig gemaakt door Fleximo.

Zeer dienstverlenend en flexibel.

Ze doen eer aan hun naam, goed bereikbaar en flexibel! Denken mee aan de wensen en komen met eventueel andere opties. Zeer tevreden

Ben heel goed geholpen door meneer Derks. Snelle afhandeling en snel antwoord als ik vragen had.

Super service

Afgelopen week mijn nieuwe leaseauto bij de dealer opgehaald. Super tevreden over de afhandeling van Fleximo. Vanaf het eerste contact tot aan aflevering een super service

Betrouwbaar

Ik heb de service de afgelopen jaren als accuraat, betrouwbaar en snel ervaren.

zo hoort het

Fleximo heeft klanttevredenheid hoog in het vaandel staan. altijd snelle en inhoudelijk zinvolle reactie op vragen, ook als je vaste contactpersoon er even niet is. Collega's pakken het heel vriendelijk en moeiteloos over. Zaken worden snel uitgezet, opgepakt en afgehandeld. De betrokkenheid van de medewerkers bij mij als berijder is heel hoog, ik voel me echt KLANT.

Beste André, Dank voor je mooie review en fijn te horen, dat je ondanks het lange wachten op jouw Ford Mustang Mach-E, tevreden bent over onze dienstverlening! Nogmaals veel plezier gewenst van de auto!

Veel tijd, begrip en aandacht voor de cliënt

Hulpvaardig bij het zoeken naar een passende oplossing.

Thomas hielp me goed met alles goede service, na dat de auto binnen was netjes een kaart en ff telefonische gesproken of er nog problemen waren.

Mijn ervaring is goed.

Ben goed geholpen. Niets te klagen.

Zeer meedenkend en uitstekend in samenwerking. Weten altijd de beste deals uit te halen voor de klant.

Geweldig bedrijf

Super snelle afhandeling, korte lijnen en duidelijke communicatie.

Alles van A tot Z goed geregeld

Goede begeleiding in keuze lease auto tot de aflevering.

Uitstekend!

Mijn ervaring met Thomas is top! Altijd bereikbaar en verstaat zijn vak. Hij denkt met de klant mee en adviseert op maat.

Uitmuntende service

Wederom een zeer prettige ervaring gehad met Fleximo b.v. omtrent het afsluiten van een leaseovereenkomst. Tijdens het oriëntatie proces ben ik voorzien van vele mogelijkheden. Uiteindelijk ben ik voorzien van een passende oplossing waarin ik en mijn opdrachtgever zeer content zijn. Dank voor de vriendelijke service!

Mijn ervaring met Fleximo is goed.

Snelle respons op vragen en duidelijke toelichting ng .