Mooie locatie, met een mooi uitzicht over de weilanden en op het dorp Deinum.

• Uitstraling en locatie

1e contact was niet heel prettig. Ik kwam onverwachts langs op dinsdagmiddag. Hij leek overdondert. (Man met bril) Woensdag nog een keer langs geweest omdat bestanden niet wilden verzenden. Usb stick langs gebracht. Toen alles heel prettig doorgenomen met Hielke. Hij snapte me en was begripvol. Gr. Alex Bannink

• Uitstraling en locatie

Het voorgesprek was uitstekend, fijn gesprek, goede uitleg en aandacht voor de situatie door de juiste woorden te kiezen: heel fijn. Op de dag dat we mijn man brachten, was al aangegeven dat er geen koffie etc zou kunnen worden geserveerd gezien het tijdstip. Ik heb aangegeven dat dat geen obstakel voor mij was, we zouden mijn man brengen in de aula....dat was weer een prima ontvangst door dezelfde jongeman met wie ik het voorgesprek heb gehad, niets dan lof. Onlangs de rekening ontvangen en betaald, hierbij viel mij op dat ondanks dat we geen gebruik konden maken van een kopje koffie of i.d. dit niet in mindering is gebracht, gezien alle kosten die je toch al maakt, heb ik dit zo gelaten, echter ik had het gewaardeerd dat dit in mindering zou worden gebracht op de totale rekening. Het is een detail op een verder prima ervaring. Met vriendelijke groet Elsa Verseput

Jah gewoon alles tot in de puntjes goed verzorgd. Niks is te gek. Een dikke 10

• Uitstraling en locatie

Zo gemoedelijk en veel tijd

• Uitstraling en locatie

Wat een prachtige locatie! De rust die het uitstraalt, het landelijke, de stijlvolle aula en de sfeervolle familie en koffiekamer hebben bijgedragen tot een zeer waardige uitvaartplechtigheid van mijn vrouw.

• Uitstraling en locatie

Ook voor een crematie in besloten kring met maar een klein aantal gasten staat men klaar. Ook dan in een waardige en respectvolle sfeer.

• Uitstraling en locatie

Ongekend positieve ervaring aan over gehouden. De bekwaamheid, betrokkenheid, en helderheid, hebben een juiste invulling gegeven in de korte periode van overlijden tot aan afsluiting van de dienst. De locatie is goed in Marsum is goed en net als het team aan te bevelen. Onze dank is groot!

• Uitstraling en locatie

We zijn heel goed begeleid in het hele proces. En de locatie was geweldig, prachtige uitzichten en alles tot in de puntjes geregeld. Alles klopte.

• Uitstraling en locatie

Er kan op een waardige en in alle rust afscheid worden genomen.

• Uitstraling en locatie

Tijdens het rouwproces is er met mij open en betrokken gecommuniceerd. Er is door Jan Klaas creatief meegedacht vanuit positieve mogelijkheden. Respectvolle bejegening is de norm.

• Uitstraling en locatie

Het enigste wat ik jammer vind dat er geen geluidsopname van gemaakt is maar ja daar hebben Klaas Jan en ik het beiden ook niet over gehad. Verder was het iedereen naar de zin bij de mooie plechtigheid van Magdalena Tolsma. De hele familie wil later bij jullie de plechtigheid houden alleen hopen we dat dat nog heel land duurt. Groeten

• Uitstraling en locatie

• Inpassing van uw wensen N.v.t.
  • Uitstraling en locatie

Fantastische begeleiding door dhr Faber zelf!

• Uitstraling en locatie

Zeer professioneel ze nemen de tijd voor alles

• Uitstraling en locatie

alles prima verzorgd en geregeld

• Uitstraling en locatie

De genodigden die afscheid kwamen nemen van mijn echtgenoot waren zeer onder de indruk van de prachtige locatie en de goede sfeer in de aula en in het restaurant. Wat ik zelf heb gemist is dat er na de afscheidsplechtigheid even contact me me werd gezocht met uitleg over de catering. De bediening was prettig, het eten (broodjes, soep, gebakje en drankjes) was prima verzorgd en lekker.

• Uitstraling en locatie

Perfect verzorgd met goede begeleiding. Alles was zeer goed . Het enige wat ik kan bedenken was dat de koffie evt nog perfect kan. Maar was verder prima.

• Uitstraling en locatie

Heel mooi afscheidscentrum en zeker aan te bevelen Familie uit brabant vond het ook heel bijzonder

• Uitstraling en locatie

Heel warm en fijn afscheid gehad, ben er erg over te spreken. Een ding wat mij echter stoorde was toen we de kist in de oven gingen doen, er een LCD scherm zichtbaar was waarop stond "gereed voor crematie", etc. - maakt het erg plastisch en dat trok ik op dat moment niet. Dat je de kist zelf weg kan brengen en in de oven kan zien gaan is prima, maar het zou voor mij schelen als er een klein kapje oid voor het scherm zou kunnen zodat dit alleen zichtbaar zou zijn voor de medewerker. Verder supergoed gegaan. vooral dat de borrel wat langer kon duren dan gepland was er flexibel en fijn.

• Uitstraling en locatie

Prachtige locatie, straalt veel rust uit. Erg fijn dat er geen tijdsdruk is. Jammer is dat de familie niet via aparte ingang naar aula kan. Daardoor hebben we geen koffie en thee kunnen gebruiken in familiekamers voorafgaande aan de dienst.

• Communicatie N.v.t.
  • Inpassing van uw wensen
  • Begeleiding van de uitvaart N.v.t.

• Uitstraling en locatie

Er werd alle tijd genomen. De bar hadden we geopend en door het buitenzitten met familie en vrienden,in alle rust Konden we wat herstellen/bijkomen van ons verdritet. Het was een mooi afsvheid,dank U.