Een dikke voldoende

Zeer goed ontvangen

Mooi

Mooie lokatie en ruimten. Goed geregeld en een DVD van de dienst werd verstrekt.

Prima vlgs afspraak geregeld

Het afscheid was op andere locatie maar we hebben zoals afgesproken, de kist met lichaam bij jullie gebracht ter crematie. Netjes en waardig bij het voorhuis/kantoor. Was prima.

Prima. Aanbevelingswaardig.

Alle tijd was ons gegund voor het afscheid van onze dierbare. De hele dienstverlening was correct en gaf een goed gevoel.

Goed gevoel

Andringa State is een passende plek geweest voor de crematie van Heit. Mooie ruimte, licht en open. De banken en stoelen zijn comfortabel. Het was goed. Het enige wat ik miste was een begeleider binnen om ons naar onze plaatsen te begeleiden. De koffie-en lunch ruimte was perfect. Fantastisch dat we ruimte en tijd kregen.

Onprofessioneel + onbeschoft

Paar keer gesproken met Klaus, super onprofessioneel en onbeschoft. Je verwacht dat een crematorium een beetje meer verstand heeft en ook meer compassie kan tonen. Zelfs een urn vullen duurde meer dan een half uur en dan ook nog eens verkeerd. Dit komt omdat de urn alleen tot de helft werd gevuld en leek wel alsof hij een zandloper ervan had gemaakt. Het as van een nabestaande is geen speelgoed. Nadat wij hadden aangegeven dat de urn volledig moest worden gevuld omdat dit het design is, kregen wij tegengas met "ja maar ik heb de sticker er al opgeplakt en ik weet niet of ik dat kan doen". Onbeschoft omdat hij ongevoelige opmerkingen maakt + hij kan je niet even laten uitpraten zodat je iets kan uitleggen. Edit: Om mijn feedback aan te passen na de hele plechtigheid: - communicatie mbt lunch (broodjes) - werd tegen ons gezegd dat we maar op het parkeerplaats het moeten opeten of op de brug?! maar nergens op jullie terrein, ook niet onder het afdakje. Terwijl het ook nog eens aan het regenen was en wij hadden aangegeven dat mensen vanuit Maastricht en Zeeland kwamen voor de dienst. - aannames gemaakt over wie mijn man was, terwijl ik meerdere malen heb aangegeven dat die überhaupt niet eens aanwezig was Pluspunten: - Tov een andere crematorium in de buurt, mogen hier meer bezoekers aanwezig zijn - Zaal is vrij groot en er is een grote beamer aanwezig wil iemand een slideshow of video laten zien - voldoende parkeerplaatsen Desalniettemin, wegen de pluspunten niet op tegen de negatieve ervaringen die wij bij jullie hebben gehad op meerdere momenten. Over heel veel dingen, kon vooraf worden gecommuniceerd of achteraf op een nettere manier. Net zoals met het vullen van de urn, kon je ook aan ons vragen hoe wij het hebben gewild i.p.v. zomaar onzorgvuldig de urn in de eerste instantie maar even snel vullen. Het gaat om een urn met het as van een dierbare erin. Naar ons gevoel werd ermee omgegaan alsof je een suikerpot aan het vullen was.

Verscheidene uitvaarten in Andringastate meegemaakt: Bijzonder!

Behoorlijk wat uitvraat plechtigheden meegemaakt in Andringastate en in alle gevallen was het zeer correct, zeer waardig, zeer vriendelijk en empathisch en ronduit goed georganiseerd en geregisseerd en goed begeleid. Ook livestream en muziek .d. goed geregeld en vooral de idee, dat er alle tijd is.

Hele fijne locatie, prima geregeld.

Wij waren hier voor een uitvaartdienst van een naast familielid. Alles was keurig en boven verwachting goed geregeld. Dat de kleur van de 'kar' waarop de kist stond en de pilaren waar de bloemen op stonden precies gelijk waren aan de kist was echt heel mooi. We hadden een foto collage aan geleverd als PowerPoint presentatie en deze hadden ze zo bewerkt dat de laatste foto gelijk met de laatste noot van de muziek in beeld kwam. De zaal is heel plezierig. Omdat één kant van de zaal helemaal van glas is kijk je prachtig uit over de weilanden. In de zaal staan comfortabele zitbanken waar je tijdens de dienst op kan zitten. Muziek was ook prima geregeld. Al met al een hele fijne en proffesionele locatie.

Eervol

Plechtig sfeervol mensbelevend P0

Geen goede afsluiting.

Prachtige locatie maar het strooiveld is vreselijk. Jammer dat ik dit niet tevoren heb gecheckt anders had ik het zeker anders gedaan. Zo mooi geregeld alles maar het strooiveld was echt zo verdrietig. Hier moeten jullie echt voor meer respect zorgen. Zal hier altijd een slecht gevoel aan overhouden, heel jammer.

Een perfecte locatie voor een mooie uitvaart

Andringastate sluit goed aan op je wensen. De locatie met het rustgevende uitzicht op de weilanden is schitterend. Ook in corona-tijden een goede oplossing gevonden via een bovenzaal. Film- en geluidvoorzieningen zijn uitstekend, gewoon aanleveren via spotify. Ook de horecavoorzieningen waren prima. Je krijgt ruim de tijd en niet het gevoel dat je weg moet voor de volgende uitvaart.

Zeer indrukwekkend en waardevol afscheid.

Respectvol en waardig afscheid, met een zeer betrokken uitvaartonderneming die in staat zijn geweest om alle genodigden zich zelf te laten zijn en hun een ingrijpende voltrekking op waardige en persoonlijke manier te laten beleven. Vol lof over de locatie en het afscheidscentrum Andringastate en haar personeel.

Er werd zeer respectvol gehandeld met veel ruimte voor de eigen inbreng van nabestaanden.

Een mooie omgeving en sfeervol. Er werd meegedacht om de plechtigheid zo mooi mogelijk te laten verlopen. Fijne medewerkers. Andringastate zal ik zeker aanbevelen.

Een mooi afscheid van onze moeder

Ondanks de corona beperkingen hebben wij een mooi afscheid van onze moeder, oma en overgrootmoeder gehad. Wij hebben in alle rust en in besloten kring afscheid van haar kunnen nemen en ook heeft de familie na het afscheid nog een mooi samen zijn gehad. Voor uw betrokkenheid en begeleiding onze dank. Fam. Adema

Keurig en meelevende begeleiding.

Persoonlijk en in alle rust afscheid nemen op een prachtige locatie

Uitvaart in tijden van Corona. Bij Andringastate hebben we op een heel bijzondere wijze kunnen meemaken dat, ondanks de corona beperkingen, er door alle aandacht en medewerking van een fijne groep mensen een onvergetelijk mooi afscheid mogelijk is.

Was een onvergetelijke middag ondaks het verdriet.

Er was alle tijd om er een prachtig en liefdevol afscheid van te maken voor onze zoon. De film die gemaakt is van de dienst geeft dit ook goed weer en is een waardevol aandenken. Ook de overdracht van de as was respectvol en zat in een mooie Asbus.

Netjes geholpen

Heb via mail contact gehad. Kreeg snel en netjes antwoord

Excellent service and with great dignity

From the moment you walk through the door, you know you are in good hands. Jan Klaas and the team were very professional, personable, and couldn’t do enough. We had family come from various parts of Europe and it took some organisation. It’s great to know that such a lovely place and personable service is still available. it couldn’t have gone better. Thank you Jan Klaas and team

in één woord PERFECT, een warm afscheid

Met name dank aan Jan Klaas Faber. De omschrijving RUST, RUIMTE EN TIJD, zoals jullie vermelden op de site, klopt helemaal. Wat een memorabele dag. Het is precies gegaan hoe mijn man het wilde, een warme familiedag en dat is zo gebeurd. Door jullie professionaliteit, jullie discretie en menselijkheid hebben jullie de uitvaart tot een dierbare herinnering gemaakt. Héél bijzonder en ik zal jullie daarvoor jullie altijd dankbaar blijven!

Een openbaring hoe een uitvaart ook kan zijn.

Vanaf het begin is onze ervaring de manier hoe jullie er mee omgaan een geheel vernieuwde ervaring voor ons. De rust, tijd en vriendelijkheid is een dusdanige ervaring die voor ons als zeer prettig is ervaren en wij iedereen zullen aanraden.

Uitstekend !.

De plechtigheid is volledig naar wens verlopen.

Prima ervaring, gedegen en een juiste balans.

Prima ervaring, gedegen en een juiste balans.

Fantastische locatie waardoor het afscheid een bijzondere herinnering heeft gekregen

In de vrije natuur staat Andrigastate, een enorm mooie boederij, waardoor je je niet waant in een standaard crematorium. Mooie ruimtes en ook de aula geeft een rustig gevoel.

Zeer vriendelijk en betrokken medewerkers

Zeer vriendelijk en betrokken medewerkers