Alles klopte!

Prachtige aula zo ook de zaal voor de condoleance. De koffietafel was zeer goed verzorgd. Bijzonder ook dat er maar twee of max drie uitvaarten per dag zijn. Er is dus alle tijd voor het condoleren en napraten.

Mooie locatie, alles perfect

Hele mooie locatie, vriendelijk personeel, Koffietafel goed verzorgd, mooie nette zalen,

In één woord “goed”.

Communicatie zeer goed en perfect geregeld

Een zeer mooie locatie en ook de ruimtes heel sfeervol ingericht

Sereniteit in schoonheid

Prachtige context, uitstekende service.

Respectvol en eerlijk.

Ons om feedback gevraagd en ze doen er ook iets mee

Goed geregeld

Het afscheid is gegaan zoals wij hadden aangegeven en hier is gehoor aangegeven.

Zie onderstaande

De plek is mooi en straalt warmte uit. Andringastate bied voldoende tijd om afscheid te kunnen nemen. Ook de begeleiding vanuit het personeel hebben wij als prettig ervaren. De catering na de de tijd was goed voor elkaar. Jullie heeft ervoor gezorgd dat wij, familie, vrienden en kenissen, liefdevol afscheid hebben kunnen nemen van ons mem!

Andringstate communiceert op een prettige wijze.

Het schriftelijk contact met Andringastate bijvoorbeeld inzake wat te doen met de as heb ik als prettig ervaren. Er is een duidelijk keuze aanbod met een overzichtelijk kostenplaatje.

Goed verzorgd, fijne omgeving en netjes aangekleed.

Voor zover mogelijk een mooie ervaring

Alles was uitstekend geregeld, ondanks dat we onverwachts een bijeenkomst (voor onze overleden broer) moesten plannen in een drukke tijd, vlak voor kerstmis.

Mooie locatie, vriendelijk personeel.

Er is duidelijkheid, vriendelijk meedenkend personeel en het is een mooie locatie.

Goede ervaring bij Andringastate

Het is een prachtige locatie waar veel mogelijk is in ongedwongen sfeer en zonder tijdsdruk. Als je hier eenmaal bent geweest voor een uitvaart, wil je niet ergens anders heen in de buurt.

Keurig verzorgd

Hele mooie locatie, alles tot in de puntjes geregeld. Wij hoefden ons nergens druk over te maken.

Prima verzorging en begeleiding.

We hadden de ceremonie liever ter plekke in Andringastate besproken cq. bekeken. Meerdere mensen die kwamen te condoleren hebben Man /vader/pake niet gezien ivm de opstelling en route., en hebben als zodanig geen afscheid kunnen nemen. We begrijpen dat de Corona perikelen hier invloed op hadden. Verder tevreden over het afscheid.

prettig contact, zakelijk en onopgesmukt, maar met een goed gevoel

zie boven

Uitermate tevreden!

Mede dankzij jullie, hebben familie en vrienden een mooie herinnering mogen beleven aan een toch treurige dag.

Mooie lokatie alles prima geregeld

Mooie locatie, slechte uitvoering.

Tijdens de plechtigheid zouden een 5 tal muziekstukken worden gespeeld. De muziek installatie liet het al bij het eerste nummer afweten. Leek of dat er meerdere muziekstukken door elkaar werden gespeeld. Klonk nergens naar. Er zat iemand achter in de zaal die de muziek regelde en het moet zijn opgevallen, maar er werd niet ingegrepen. Bij het tweede nummer ging het weer mis. De familie zou met het stuk meezingen, maar besloot toen maar A capella te zingen. Namens de familie heb ik toen zelf maar ingegrepen. Bleek aan de computer te liggen. Moest gereset. Ook viel de projectie van de overledene op de muur weg. Het kan gebeuren dat er dingen misgaan, maar stap dan naar voren, zeg wat er aan de hand is en probeer de storing op te lossen. Men bleef nu gewoon doormodderen. Moest de aanwezigen zelf uitleggen wat er loos was. Noch de begrafenisondernemer, noch de degene die de muziek regelde deed iets. De plechtigheid verliep alles behalve vlekkeloos. Zijn door Andringastate na afloop niet aangesproken over het gebeurde. De begrafenisondernemer vertelde dat als geste de oranjekoek bij de koffie niet in rekening zou worden gebracht.

Sensitief, begripvol en zeer professioneel en punctueel

Andringastate maakt het mogelijk om in een fijne omgeving op een waardige en warme manier afscheid te nemen van een dierbare.

Wij hebben vanaf het eerste contact, de afscheidsceremonie zelf en de afhandeling een goed gevoel gehad

in één woord TOP

Erg gast vrij en passend bij onze wensen. Audio visuele zaken perfect geregeld. Zelfs het laatste nummer onder de presentatie zonder vragen nogmaals aangezet alsof u gedachten kon lezen. Uw locatie is met het uitzicht en de licht inval heel goed.

Prima verzorgd en een goede begeleiding

De uitvaartbegeleider heeft ons heel goed en door het proces geholpen. Dit was een geweldige steun. Het ontvangst, condoleance, de plechtigheid, het daadwerkelijke afscheid en de nazit waren door Andringastate goed verzorgd en geheel naar wens. Tevens waren we zeer tevreden met de mogelijkheid van de live stream en dat we deze op USB mochten ontvangen.

Heel goed verzorgd en natuurlijke lokatie

Prima service en open houding.

Geweldig.

Wij hebben een fijn en waardevol afscheid gehad van mijn lieve man ,heit en pake ,in een heel gastvrij Andringastate