Professionele en betrouwbare bouwpartner.

• Vakkundigheid

Iwan, hartelijk dank voor de zeer positieve beoordeling.

Er wordt soms geen gebruik gemaakt met de ervaring van onze eigen mensen. Sommige zijn eigenwijs denk ook wel eens van twee kanten.

• Vakkundigheid

Patrick, hartelijk dank voor de positieve beoordeling.

• Vakkundigheid

Gerard, hartelijk dank voor de positieve beoordeling.

Over Kraanbedrijf Nederhoff

Kraanbedrijf Nederhoff is een toonaangevend logistiek dienstverlener gespecialiseerd in verticaal transport, machineverhuizingen en exceptioneel transport. Vanuit onze vestigingen in Gouda en Vianen verhuren wij hijskranen van 30 t/m 650 ton en voeren we transporten uit met gewichten tot 500 ton. Ook de uitvoering van complete hijs-, verhuis- en transportprojecten behoort tot onze werkzaamheden. Als familiebedrijf staan wij voor de kracht van veelzijdigheid; met inventieve medewerkers, hoogwaardig materieel en een brede visie gaan wij de meest complexe logistieke uitdagingen aan.