Goede service, goede kwaliteit en betrouwbaar.

Reageren snel, houden zich aan afspraken en eindproduct van goede kwaliteit. Erg tevreden.

Wat een fijne terugkoppeling, wij zijn heel blij met uw positieve beoordeling. Dank u wel :)

Cf afspraak gewerkt; wel met beetje improvisatie; kitwerk niet heel goed afgewerkt

De medewerkers kwamen op tijd en hebben goed gewerkt (nieuwe ventilatieroosters en ramen in twee kozijnen). Een kozijn bleek niet helemaal goed te zijn opgemeten. Men moest terug naar het bedrijf om het ventilatierooster op maat te zagen. Kitwerk niet heel netjes afgewerkt.

Wat vervelend om te horen dat alles niet echt op rolletjes liep. U kunt altijd telefonisch contact met ons op nemen als er iets niet goed is want dan zorgen wij ervoor dat alles wel naar uw tevredenheid word uitgevoerd. Echt spijtig om te horen..........onze excuses.

Very efficient and painless

Excellent job, great communication, fast and very clean delivery. It was a pleasure to have the team around. Would highly recommend!

• Would you recommend us? Yes

Thank you so much for this great review! We are very happy and hope to see you again.

Ik las mijn eigen review terug, positief en een 8, maar bij nader inzien weet ik niet waarom ik geen 10 heb gegeven want we genieten er elke dag van, het zit er fantastisch strak in en de hele kamer heeft een andere mooiere uitstraling gekregen door jullie vakwerk. Moest zeker nog even indalen... Bij deze dus!

Nou dat vinden wij zo ontzettend leuk dat u m gewijzigd heeft, geweldig!! Super bedankt voor deze beoordeling.

Altijd op tijd, altijd de goede advis , eerlijke prijsen

Perfect service

Dank u wel voor deze geweldige beoordeling.

alles klopt, prijs/kwaliteit, klantvriendelijk en goede levering

Prettige vriendelijke uitvoering van het plaatsen van dubbele beglazing. Netjes gewerkt ook.

Wat een fantastische beoordeling, hartelijk dank hier zijn we superblij mee.

Uitstekende reparatie glas-in-lood tochtdeur

Aardige en goede vakmensen. Uitstekende reparatie glas-in-lood tochtdeur

Harstikke bedankt voor deze fantastische beoordeling. Ik zal het doorgeven aan onze glas in lood man Patrick

Vakwerk

Mooie Glas in lood ramen, aardige mannen. Snel geplaatst.

Bedankt voor uw positieve beoordeling.

Alles is heel goed en netjes verzorgd.

Alles is heel mooi gedaan. Alle rommel was aangeveegd. Wij zijn blij met de service!

Dank u wel voor deze fantastische beoordeling, dit horen wij graag :)

Goed meegedacht met het glas in lood ontwerp. Prettig contact. Vlotte aflevering . Het resultaat is prachtig .

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met uw glas in lood, ik zal het doorgeven aan onze ambachtsman. Superbedankt voor deze geweldige beoordeling.

Prima!

Correcte service, heel tevreden.

Heel erg bedankt voor deze fantastische beoordeling :)

Zeer klantvriendelijk, meedenkend en werken netjes

Eigen ontwerp aangeleverd. Wordt deskundig over meegedacht en geadviseerd. Komen snel maten opnemen. Ramen worden professioneel geplaatst door vriendelijke medewerkers die alles weer netjes achterlaten.

Wat een fantastische beoordeling hier zijn we uiteraard heeeel blij mee, dank u wel!

Uitstekende service!

Zowel de op maat bestelde spiegel als het uitvoeren van een glas-in-lood paneel voor de haldeur zijn tot volle tevredenheid gemaakt en geleverd. Vooral het paneel is een exacte kopie van het 30-er jaren origineel en is prachtig geworden. De mannen die het plaatsten hebben dat keurig gedaan, voorzien van enkele waardevolle tips.

Wat een geweldige beoordeling, dit horen wij natuurlijk graag. Fijn dat u zo tevreden bent met het glas in lood.

Prima samenwerking

Ondanks dat het glas bij het plaatsen brak, is alles prima opgelost.

Superbedankt voor deze geweldige beoordeling :)

Super snel

Zeer snelle behandeling van mijn online geplaatste bestelling voor de vervanging van glas in schilderijlijsten. Binnen 15 minuten kreeg ik al bevestiging dat het klaar stond. Daarna ook nog een aanpassing kunnen laten doen. Goede service!

Wat een leuke terugkoppeling. Bedankt voor deze positieve beoordeling, fijn om te horen :)

Echt aan te bevelen aan familie en vrienden!

Heel aardige mensen, vakkundig van a tot z. Snelle levering en dubbele beglazing heel professioneel geplaatst

Altijd superfijn om te horen want daar doen we ook ons best voor. Dank u voor deze fantastische beoordeling :)

Snelle service voor een goede prijs

Bestelling per e-mail geplaatst, en na een half uurtje werd telefonisch gemeld dat deze klaar lag om afgehaald te worden.

Zo doen wij dat :) Superbedankt voor deze geweldige beoordeling.

Snel en accuraat

Draadglas boekenplank exact op maat gesneden en geslepen, mooi werk

Wow dank u wel voor deze fantastische beoordeling.

Professioneel,klantvriendelijk, een dikke tien!!!

Super fijne evaring

Altijd zo fijn om te horen dat onze klanten zo tevreden zijn. Dank u wel voor deze fantastische beoordeling.

Snelle, vriendelijke service & perfecte kwaliteit!

Snelle, persoonlijke & vriendelijke service. De maatwerk ruiten werden snel geleverd en ook nog thuisgebracht.

Wij zijn heeeel blij met uw fantastische beoordeling. Dank u wel :)

Snel en efficiënt geregeld

Senl en eenvoudig besteld en afgehaald. Vriendelijk personeel/bedrijf

Wat een geweldige beoordeling heeft u ons gegeven, heel erg bedankt!

very helpful and flexible / very responsive

very helpful and flexible / very responsive

Thank you so much for your great review :)

Snelle reactie op mij mail, en de volgende dag glasplaatjes opgehaald. Alles perfect!

Goede service en afhandeling.

Dat horen wij altijd graag, superbedankt voor uw beoordeling.

Gewoon goed.

Op tijd geleverd volgens afspraak.

Dank u wel voor deze geweldige beoordeling.

Keurig geleverd wat was besteld.

Na 1 telefoontje ben ik snel geholpen en kreeg ik goed advies.

Dank u wel voor uw fantastische beoordeling.

Regentesselaan 317

2562 EC Den haag