Snel en goedkoop

Ze hebben mijn kantoorraam heel snel vervangen met een hele goeie prijs.

Super bedankt voor deze geweldige beoordeling!

Alles geleverd zoals afgesproken.

Spiegel en glasplaat online besteld. Alles volgens opgaaf een paar dagen later klaar om op te halen.

Oh wat vinden wij dit fijn om te horen. Superbedankt voor uw tijd en deze waanzinnige beoordeling.

Snel, vakkundig en vriendelijk.

In de winter dubbelglas laten plaatsen is geen kleinigheidje, maar met de heren van De Algemene Beglazing ging het heel soepel. Met beleid het bestaande glas verwijderd. Alles netjes opgeruimd. Toen het dubbelglas erin. Moest via een hijskraan want grote ramen op de tweede verdieping. Alles heel snel en vakkundig gedaan en daarnaast ook ronduit vriendelijk. A perfect ten.

Wij zijn supertrots op deze geweldige beoordeling! Dank u wel voor deze review.

Prima ervaring

Medewerkers waren volgens afgesproken tijd, werkte netjes en lieten alles keurig netjes en opgeruimd achter, top!

Nou wat een geweldige beoordeling, hier zijn wij super blij mee.

Snel en vriendelijk

Vriendelijk personeel en snel geplaatst volgens afspraak.

Wat zijn we blij met deze fantastische beoordeling, dank u wel!

Kwaliteit door ervaring

Na vele decennia klant te zijn, nog steeds een zeer tevreden relatie. Daar waar velen te kort schieten worden hier beloften waargemaakt. Goede adviezen en duidelijke uitleg hebben tot de perfecte uitvoering van vele kleine en grote projecten geleid.

Super bedankt voor deze fantastische beoordeling.

top

top

Kort maar krachtig haha geweldig. Dank u wel voor deze super beoordeling.

altijd komen ze hun afspraken na. En zeer vriendelijk !

altijd komen ze hun afspraken na. Een zeer goed betaalbaar !

Wat leuk om dit te lezen...dankuwel voor deze fantastische beoordeling.

Goede communicatie en erg duidelijk wat er geleverd gaat worden

Fijn bedrijf waar service en aandacht voor de klant hoog in het vaandel staat. En zeker kwaliteit

Dank u wel voor deze geweldige beoordeling :)

Super !!

super snel en zonder problemen! vriendelijk!

Geweldig om te horen, super bedankt voor deze top beoordeling!

Zeer deskundig en snel, kortom vakmanschap

Zeer deskundig en snel, kortom vakmanschap

Heel fijn om te horen dit....superbedankt voor uw tijd en deze geweldige beoordeling.

Geen klachten over de afhandeling.

Alles naar wens verlopen.

Dank u wel voor de genomen tijd en uw positieve beoordeling.

Geweldige ervaring

Prima geholpen snelle service aardige werklui

Dank u wel voor deze super beoordeling en altijd fijn om te horen dat we aardig zijn :)

Goede service en prijs

Goede service en goede prijs/kwaliteitverhouding.

Dank u wel voor deze fantastische beoordeling!

Zorgvuldig, Netjes, Vakmanschap en top lui.

Zorgvuldig, Netjes, Vakmanschap en top lui.

Woww wat een geweldige beoordeling, hier zijn wij uiteraard ontzettend blij mee. Dank u wel.

klantvriendelijk en vakkundig

Al tientallen jaren doe ik zaken met de mensen van De Algemene Beglazing en altijd tot volle tevredenheid.

Wow wat een geweldige complimenten! Altijd leuk om te horen :)

prima, correct, snel en afspraken goed nagekomen.

y

Bedankt voor uw positieve beoordeling :) Dit horen wij graag terug van onze klanten.

Geweldig om te lezen dat u altijd zo tevreden bent! Bedankt voor deze beoordeling!

Prima personeel

Erg beleefd en vriendelijk. Afspraak nagekomen.

Geachte heer Toet, Wat leuk om te horen dat doet ons altijd goed. Super bedankt voor deze fantastische beoordeling.

top!

Top service, vrolijke mannen!

Fantastisch dank u wel voor deze geweldige beoordeling en leuk om te horen dat onze mannen in de buitendienst vrolijk zijn :)

Beter nooit meegemaakt

Snel.adequaat netjes vriendelijk.. vooral niks veranderen.. ik kom zeker voortaan bij jullie R.l.block

Superleuk en heel fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Bedankt voor deze top beoordeling.

deskundig

Volgens afspraak zijn de ramen geplaats. Er werd alle tijd genomen om vragen te beantwoorden. Professioneel en vakkundig is alles gemonteerd en oude spullen agfevoerd. Erg tevreden.

Fijn om te horen dat u tevreden over ons bent, dank u voor de genomen moeite om ons te beoordelen

Netjes en snel gewerkt en vakkundig gegeven.

Ik heb het ervaren als een prettige samenwerking. De glaszetters waren vriendelijk en niets was hen teveel. Ik kunnen en zullen de Algemene Beglazing aan iedereen aanbevelen.

Geweldig om te horen dat u zo tevreden bent. Dank u voor deze fantastische beoordeling.

tevreden over glas-in-lood ramen en dubbel glas

Men geeft een goed advies. Het werk wordt vakkundig en netjes uitgevoerd.

Altijd fijn om te horen :) Dank u wel voor de genomen tijd en de positieve beoordeling.

Snelle levering en goede service

Superfijn om te lezen dat u zo tevreden bent, dank u wel voor uw tijd en uw positieve beoordeling.

Regentesselaan 317 2562 EC Den haag