prima geregeld

probleemloze communicatie en alles goed geregeld en het is heel mooi geworden. We komen zeker weer terug en zullen jullie aanbevelen.

Dank u wel voor deze uitzonderlijke beoordeling! Heel fijn om te horen en ook te zien dat u zo tevreden bent.

Professioneel

Goed geregeld, heldere afspraken en vooral: goed werk!

Wij zijn blij met deze beoordeling! Fijn om dit terug te lezen van onze klanten. Dank u wel :)

Klantgericht, snel en accuraat werk, behulpzaam en "afspraak is afspraak".

Vwb behulpzaam en "afspraak is afspraak": het zonnescherm was nog niet helemaal opgehaald omdat de handmatige hendel hiervoor zoek was. Omdat het zo regende haalden de glaszetters het scherm helemaal naar beneden zodat ze droog konden werken. Na afloop van werk zouden ze het scherm weer ophalen. Toen ze weg waren zag ik dat ze dit vergeten, maar na een telefoontje beloofden ze dit alsnog te doen. Maandag hadden ze het werk uitgevoerd en woensdag kwamen ze langs om alsnog het scherm handmatig met een schroevendraaier op te halen. En als kers op de pudding brachten ze mijn stoffer en blik terug (had deze niet eens gemist) die ze per ongeluk bij het opruimen van hun gereedschap die maandag hadden meegenomen: Top deze "aftersales"!

Alleen maar LOF

Ik heb een geweldige ervaring met de Algemene Beglazing.

Super, mega en geweldige service, echt top!!!

Zeer vriendelijke behandeling. De opdracht is uitstekend en snel uitgevoerd. De aflevering van de glas in looddeur was ook goed en snel. Aardige beleefde vervoerders. Hartelijk dank hiervoor!!

Verwachting is uitgekomen, ramen zeer snel geplaatst, niet maandag wachten,top

Top geregeld allemaal, een zeer tevreden klant, vakwerk

wat fijn om dit te lezen!! Dank u wel.

Goed contact, duidelijke afspraken, prettige jongens bij de uitvoering.

Zeer cliëntgericht!

Mijn nieuwe keukenraam kon door omstandigheden mijnerzijds 2 jaar later dan besteld geplaatst worden. Het nieuwe raam heeft 2 jaar in opslag gestaan. Nu is het raam perfect geplaatst. Wat een service!! Bedankt.

Dank u wel voor deze geweldige beoordeling.

Goed werk geleverd, volgens afspraak

Heldere offerte en alles volgens afspraak.

Bedankt voor uw positieve beoordeling :)

prima service bij prima product

Na de telefonische bestelling een bevestiging per mail, waarna nog veranderingen kunnen worden toegepast. Gevolgd door definitieve bevestiging, na aanbetaling wordt glas besteld en vrij vlot daarna telefonisch bericht dat een en ander gearriveerd is en op de millimeter correct is. Al met al: zoals het hoort

Super om te horen dat u zo tevreden bent! Dank u wel voor deze geweldig positieve beoordeling.

Zeer ervaren kerels en erg vriendelijk. De boel wordt netjes achter gelaten. Wij zijn wederom erg tevreden met de service!

Wij zijn zo blij met deze beoordeling! Heel fijn om dit terug te lezen van onze klanten :) Dankuwel

Zeer goed zijn werk gedaan

Heel vriendelijk Prachtig werk gedaan Heel netjes gedaan En super snel gedaan Zeer tevreden Een dikke 10

Dankjewel voor je geweldige beoordeling!

Goede service, bereidheid tot meedenken en oplossingen aan te dragen. Goede prijs /waarde verhouding. Correcte en vriendelijke mensen

Wat een geweldige beoordeling heeft u ons gegeven :) Dank u wel

Geweldig goede service!!

Heel goede service en een mooie glasplaat op maat. Chapeau!

Wij zijn heel blij met deze uitmuntende beoordeling.

Uitstekend; netjes en snel gewerkt.

Zie boven

Wat geweldig om te lezen dat u zo tevreden bent! Bedankt voor dit fantastische cijfer :)

Voorzetramen geplaatst. Ziet er supernetjes uit

Heel fijn om te horen en ook te zien dat u zo tevreden bent. Dank u wel voor deze uitzonderlijke beoordeling.

Professioneel en prettig in leveren van kwaliteit

Het was allemaal goed. De ontvangst in de winkel, de informatie over hoe en wat, de afspraken die stipt werden nagekomen en de prettige afhandeling thuis bij het glaszetten.

Dank u wel voor deze positieve beoordeling.

Prima, zoals altijd.

Spiegel en glasplaat voor een zelf gemaakte vitrine. Precies op maat en zonder scherpe kanten.

Wat een super beoordeling hebben wij van u ontvangen. Dank u wel :)

snel geleverd, binnen 1 dag

Brand vertragend glas besteld. Maten doormailen en dezelfde dag afhalen. Top...

Superfijn om te horen dat het allemaal zo snel is geleverd en bedankt voor deze geweldige beoordeling.

goede service

raam goed geplaatst en alle afspraken nauwgezet nagekomen

Kijk dat horen wij heel graag, bedankt voor deze waanzinnige review, tnx!

Goed en netjes werk afgeleverd

Zeer tevreden. Proces van offerte aanvraag tot levering is zonder enig probleem afgerond. Medewerkers waren keurig en vriendelijk.

T blijft leuk om te lezen hoe tevreden onze klanten zijn. Heel erg bedankt voor deze super beoordeling.

Ik ben vlot en deskundig, maar vooral uitermate vriendelijk geholpen.

Nadat ik informatie had gevraagd en een prijsopgave had gekregen voor het uitvoeren van een ruitvervanging besloot ik om alleen het ruitje te bestellen. Geen enkel probleem!

Oh wat vinden wij dit fijn om te horen, bedankt voor deze super beoordeling.

Het plaatsen van luchtroosters met nieuw dubbelglas is vakkundig en conform de offerte uitgevoerd.

De communicatie verliep per e-mail omdat ik in het buitenland woon. Wat mij trof was dat er geen enkele bedenking was over de betaling. Dit was wel een probleem bij een concurrent. De directeur van De Algemene Beglazing is een echte ondernemer die vertrouwen geeft en dus ook krijgt en daarbij vakwerk aflevert.

Geweldig om te horen dat u zo tevreden bent en tevens bedankt voor deze waanzinnig goede beoordeling.

Het kon niet beter.

De mannen kwamen keurig op tijd. Goed in de omgang Het was geen makkelijke klus. Ze werkten heel goed samen. Ze hebben vakmanschap geleverd . We zijn heel tevreden.

Heel leuk om te horen dat u zo tevreden bent en vooral ook met onze mannen in de buitendienst, wij geven dit compliment uiteraard aan hun door. Bedankt voor deze geweldige beoordeling!

Snel en goedkoop

Ze hebben mijn kantoorraam heel snel vervangen met een hele goeie prijs.

Super bedankt voor deze geweldige beoordeling!