Rustig en tijd gevend, waar nodig to the point. Goed luisterend naar de wensen van de nabestaanden en vlot en betrouwbaar in het realiseren van die wensen. Uitmondend in een crematie op een prachtige locatie (Andringastate Marsum) waar niet de tijd dringt, maar de tijd juist de ruimte laat voor een waardig afscheid en het delen van verdriet en herinneringen.

• Begeleiding van de uitvaart

We hebben een heel mooi afscheid gehad, helemaal naar onze, maar vooral naar onze vaders wens. Bedankt voor de goede begeleiding.

• Begeleiding van de uitvaart

De uitvaart van onze oom is een onvergetelijke gebeurtenis geweest. Jan Klaas heeft met veel geduld en aandacht een bijzondere uitvaart mogelijk gemaakt.

• Begeleiding van de uitvaart

begeleiding als zeer prettig ervaren. heel toegankelijk en persoonlijk. we voelden ons begrepen en ondersteund. betrokken, integer en vindingrijk. zeker aan te bevelen!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Overall goed, communicatie had op 1 bepaald vlak beter gekund. Organisatie en verdere planning, prima. Professioneel.

• Begeleiding van de uitvaart

Zowel de begeleiding voor en tijdens de crematie was zeer respect vol. ook de afwikkeling na de crematie was prima.

• Begeleiding van de uitvaart

Wij hebben altijd een goeie ervaring met Faber en personeel gehad Zowel tijdens onze werkperiode als privé

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Zoals. de uitslag al laat zien; positief! Dank allen voor de goede begeleiding

• Begeleiding van de uitvaart

Alles goed geregeld in een prettige sfeer. Wij zijn als familie zeer tevreden.

• Begeleiding van de uitvaart

Respectvol, heel persoonlijk en vertrouwd. Heel prettig dat je niet hoeft te haasten omdat je vier uur de tijd hebt. Dit zal steeds belangrijker worden in een materialistische wereld waar alles om tijd en geld draait. Een krachtig eigentijds onderscheidend concept. Ik zal faber zeker aanbevelen.

• Begeleiding van de uitvaart

Warm, heel snel met oplossingen, je kunt alle kanten uit,veel parate kennis, kortom zeer tevreden.

• Begeleiding van de uitvaart

enige 'ruis'rond teksten die in gestencilde liturgie 'moesten'; verder alles prima

• Begeleiding van de uitvaart

ondanks ons verdriet, zijn we enorm gesteund door faber uitvaartzorg. ik had het niet op een andere manier gewild. enorm tevreden!!alles is perfect gegaan!!

• Begeleiding van de uitvaart

Geweldige service dat de urnen getoond konden worden bij de herdenkingsdienst in Heerenveen!

• Begeleiding van de uitvaart

Wij zijn als familie zeer tevreden over de dienstverlening van Faber Uitvaartzorg. In het bijzonder de persoonlijke aandacht met het oog voor detail! Het afscheid is voor ons waardig en in stijl verlopen. Hartelijk dank daarvoor.

• Begeleiding van de uitvaart

Meerdere keren met dit bedrijf te maken gehad. Uitstekende service. Steken veel tijd in persoonlijke begeleiding. Er is ruimte voor eigen wensen. Ze werken met professionele en bevlogen mensen voor wie families geen nummer zijn, maar de aandacht is oprecht.

• Begeleiding van de uitvaart

respectvol en luisterend naar al onze wensen! Bedankt Jan-Klaas!

2 sterren: slechter dan verwacht

Positief: + Interactie met fam. ******* door Faber. + Ontvangst en begeleiding fam. ******* bij crematie prima, dit in tegenstelling tot opvang fam. ******** bij crematie *******. Deze was zeer matig. + Locatie uitvaart + Toepassing van beeld/film materiaal + ****** als levensschrijfster + Foto op deksel kist Verbeter punten: 1. Notuleren van gemaakte afspraken wordt niet gedaan door Faber. Hierdoor kans op vergissingen. Voorbeeld het aanwezig zijn van de kist tijdens de repetitie / fotografie. Dit was bijna nagelaten. 2. Faber kwam onnodig laat met de offerte. 3. Beperkte inhoudelijke support bij het organiseren van de crematie. Weinig proactief, weinig contact momenten. 4. Toevoeging van verzoek om een persoonlijke boodschap achter te laten had tijdig aangegeven moeten worden. Niet een "hadden we maar ..." nadat de kaarten al verzonden waren. 5. Papier rouwkaart te dun, kaart vouwt in 6. Er zouden voorstellen gemaakt worden van het design van het deksel van de kist, deze hebben we niet ontvangen. Resultaat gelukkig goed, maar proces niet als afgesproken. 7. Geen concept draaiboek ontvangen wat behulpzaam had kunnen zijn, alles zelf geregeld. 8. Er werd beknopte informatie gegeven over de mogelijkheden t.a.v. type kaart en kist. 5 minuten werk. 9. Geen bevestiging van ontvangst / opzet van de crematie. Hoe weten we dat hetgeen bedacht ook zo is ontvangen? 10. Kist was niet afgesloten bij repetitie. Doel om kinderen afscheid te kunnen laten van Alex ging daardoor bijna verloren. 11. Muziek terugkoppeling niet de juiste versies. 12. In eerste instantie geen en later weinig koffie in de koffie kamer 13. Geen water in de koffiekamer, later wel op verzoek. Ook beperkte hoeveelheid. 14. Vrienden met gereserveerde banken die om 14.10 binnenkwamen werden naar boven gestuurd. Gelukkig hielden ze voet bij stuk. 15. Ons inziens is er onnodig tijd verspeeld tussen mortuarium en uitvaart. Hierdoor discussie over kist binnen/buiten tijdens de dienst, Faber had van tevoren scenario's kunnen bedenken en niet de keuze aan ons moeten overlaten. 16. Ons hebben signalen bereikt dat de wijze waarop de praktische mededelingen naar onze gasten tijdens de dienst zijn gebracht door Faber voor verbetering vatbaar zijn.

• Begeleiding van de uitvaart

Met tevredenheid, en respectvol handelen van jullie organisatie kijken we terug op een bijzondere uitvaart van mijn man g.bok, hij zou met verwondering staan te kijken. hoe het allemaal gegaan is, vooral wilfred manning en zijn collega,s. Danken wij van harte . Met vr groet Familie bok

• Begeleiding van de uitvaart

communicatie rond de herdenkingsdienst matig