Goed geregeld.

Goed geregeld. Prima basis voor mooie uitvaart.

Verdient de vijf sterren op alle fronten

Verdient de vijf sterren op alle fronten

Betrokken, attent het zijn net de kleine dingen waar Faber ijzersterk in is.

Een zeer goede uitvaartverzorger waar verlies wordt gerespecteerd op een heel ongedwongen manier door de meelevendheid en professionaliteit van dit bedrijf

Zeer goede service

Zeer professioneel en persoonlijk. Er wordt goed geluisterd naar de wensen van de familie en hier wordt respectvol en serieus mee omgegaan. Hierdoor krijg je een afscheid waar je met een goed gevoel op terug kijkt.

Er is geen zin 1 woord geweldig

Als Jan klaas er niet was was er geen uitvaart geweest Topman Weet precies wat hij doet 10000000 punten

zeer professioneel en met veel respect.

Wij werden met veel respect begeleidt, na het overlijden van mijn moeder. Zeer correct, rekening houdend met de wensen van de familie. Goede afwikkeling van de zakelijke kant. De rekening was naar verwachting. Ook fijn te ervaren dat de rekening pas na 6 weken is verstuurd. Wij waren erg tevreden over de uitvoering van de rouwkaart en liturgie. Een door mijn moeder zelf geschilderd compositie is op de kaart gedrukt en is goed gelukt.

Tevreden!!

• Begeleiding van de uitvaart

Ondanks onze buurman voor zijn overlijden het niet allemaal goed heeft kunnen regelen heeft faber de uitvaart respectvol en zeer netjes afgehandeld. Ze hebben contact met ons opgenomen en zo konden we toch nog iets persoonlijks regelen voor de uitvaart. We kijken met veel dankbaarheid hier op terug.
  • Begeleiding van de uitvaart

Hartelijk dank aan Wilfred Manning voor de perfecte begeleiding voor, tijdens en na de uitvaart van onze echtgenoot en vader Kees Graafsma
  • Begeleiding van de uitvaart

Faber heeft het heel goed gedaan, met veel dank aan Ytsje en ook aan Vera van Humanistisch Verbond. Ytsje heeft mij en de familie vriendelijk, warm, rustig en stap voor stap geholpen in deze moeilijke situatie.

Alles naar wens gegaan.
  • Begeleiding van de uitvaart

Zeer vriendelijk, luistert goed, denkt mee,geen moeite te veel en kosten voor crematie vielen mij erg mee.
  • Begeleiding van de uitvaart

Faber Uitvaartzorg voelt precies aan wat er nodig is om én overledene én nabestaanden de juiste zorg te geven.
  • Begeleiding van de uitvaart

is prima gegaan en betreft de begrafenis van de heer C. Pranger te Dronrijp.

• Begeleiding van de uitvaart

Misschien een idee om net als in Goutum de bloemen uit de bloemstukken in een koker te doen. Is iets steviger. Verder zijn wij zeer tevreden over hoe alles is verlopen. Vriendelijke groet, Ellis, Jessica en Tjitse, Frank en Nicole.
  • Begeleiding van de uitvaart

Wij waren zeer tevreden over de begeiding na het overlijden van mijn vader. In korte tijd kwam er veel op ons af, we vonden het fijn dat een en ander niet te 'zwaar' werd gemaakt. Veel respect voor jullie werk.
  • Begeleiding van de uitvaart

fijne samenwerking en alle tijd om afscheid te nemen van de overledende en alle aandacht voor de nabestaanden.

• Begeleiding van de uitvaart

Een hele hart verwarmde dankje voor een speciale morgen. Dit is iets waar wij geen ervaring mee hebben, en uw bedrijf Faber Uitvaartzorg hebben ons zo goed geholpen en bij gestaan. Er was geen vraag te veel want je Brain werk niet zo goed onder de omstandigheden. Wilfred bedankt voor het bijzonder goede service. Bedankt van Marius & Yvonne & Arien Lettinga
  • Begeleiding van de uitvaart

Contact met Wilfred heel ondersteunend en professioneel, waar het bv over adm. en toevoegingen ging. Verder had ik het totale verloop ook zelf goed in het hoofd, maw ik was geen moeilijke klant.
  • Begeleiding van de uitvaart

Geweldige begeleiding van begin tot eind. Heldere communicatie en duidelijke afspraken. Wilfred heeft ons uitstekend geholpen waarvoor onze dank! Andringastate is een buitengewoon mooie plek om afscheid te nemen van een dierbare. Zowel uitvaartzorg Faber als de locatie Andringastate bevelen wij aan.
  • Begeleiding van de uitvaart

Vanaf het 1 e telefoontje , de verzorging van mijn moeder, de persoonlijke en fijne en professionele begeleiding , de ontvangst in Marssum tot de na borrel. Alles top . Bedankt.
  • Begeleiding van de uitvaart

Niet in woorden te omschrijven hoe dankbaar wij zijn hoe de uitvaart van onze moeder is geweest. Tot in de kleine puntjes top geregeld. Ontzettend bedankt.

Over Faber Uitvaartzorg