Ik raad iedereen Faber Uitvaartzorg aan

Wederom zijn wij erg tevreden over de manier waarop wij zijn opgevangen en begeleid zijn na het overlijden van mijn broer. Het was al ingewikkeld genoeg dat hij overlijden in het buitenland had plaatsgevonden. Faber uitvaartzorg heeft alles tot in de puntjes geregeld!

Goede begeleiding en advies en professioneel

Goede begeleiding en advies en professionele aanpak. Afspraken zijn goed nagekomen.

Goede opvang. Erg prettig in de omgang.

Kind, respectful and professional!

Kind and respectful owners, that treated us very nice. Thank you so much for all the help in a difficult time! Recommended!

Gewoon heel goed, zoals het hoort.

Uitvoering was correct en netjes. Had ook niet anders verwacht. Hartelijk dank. Hinke Sijtsma de Boer

Veel persoonlijke aandacht en warmte

Ervaring was positief. Andringastate is een aangenaam afscheidscentrum en een mooie omgeving. Het personeel in de bediening was uitstekend

Zeer goede ervaring met Faber.

Begripvol en sympathiek.Goede begeleiding.

De crematieplechtigheid was hartverwarmend.

Vanaf het tijdstip van overlijden tot na de crematieplechtigheid was alles prima geregeld. Het begeleiden van ons en de genodigden was eervol en met respect.

Professioneel, accuraat, met zorg en meelevend

Faber Uitvaartzorg heeft ons met veel zorg geholpen met het verzorgen van de uitvaart van onze moeder. Telefonisch en via de mail altijd bereikbaar voor vragen we hadden. De inzet van hen heeft ons erg goed gedaan. We kijken met grote tevredenheid terug op de uitvaart van onze moeder in Andringastate. Precies zoals zij het gewild zou hebben.

Zeer professioneel en erg betrokken bij de nabestaanden.

Vanaf de eerste dag was dit een warm en prettig gesprek, waarbij alle mogelijkheden en vragen van ons werden besproken. Ytsje is meerdere keren bij ons geweest en keek daarbij ook steevast naar mijn opgebaarde vrouw, of alles goed ging. De uitvaartplechtigheid was ook tot in de puntjes verzorgd. Mijn complimenten.

Betrokken en toegankelijk.

Niet opdringerig, luistert goed naar wat de klant wil. Denkt mee en is behulpzaam. Service gericht.

Jan Klaas en zijn collega's hebben ons fantastisch begeleid

Met een ongelofelijke snelheid regelde Jan Klaas alles precies zoals we het wilden. Dat hij daarbij heel goed aanvoelde dat er ruimte was voor een ontspannen grapje vonden we heel fijn. Dankjewel voor alles.

Keurig geregeld

Alles netjes en geen opdringerig handelen.

Goed geregeld. fijne mensen.

Perfecte organisatie

Gezien de moeilijkheden door de crisis was het voor ons extra moeilijk om waardig afscheid te nemen van vrouw, moeder en grootmoeder. Uitvaartverzorgster Ytsje hielp ons alles een plaats te geven, gaf adviezen en wist onze wensen perfect te vertalen naar een goed afscheid.

Een mooi en passend afscheid

Faber Uitvaartzorg heeft enorm bijgedragen aan een mooi en passend afscheid van mijn vader. Daarvoor ben ik ze erg dankbaar!

De crematie is goed geregeld.

In de verdrietige turbulente dagen na het overlijden van een dierbare hebben wij goed overleg gehad met Faber uitvaartverzorging en is het voor ons op een gepaste manier verlopen.

Fantastische uitvaartzorg

Meteen een goed gevoel tijdens het eerste gesprek om Faber Uitvaartzorg de uitvaart te laten regelen. In een moeilijke periode word je door hun echt ontzorgd. Andringastate is daarnaast een prachtige locatie voor een uitvaart en er wordt echt zorg besteed aan het maken van de videopnames / fotoshow.

Alles tot in de puntjes verzorgd en staan altijd voor je klaar.

Mede door Faber hebben wij op een waardige en mooie wijze afscheid kunnen nemen van Pa.

Warm, vriendelijk en informeel zoals dat bij onze familie past

Jullie hebben een prachtige uitvaart voor onze vader verzorgd. Jullie namen de tijd voor ons, hebben hem prachtig opgebaard en er voor gezorgd dat tijdens de plechtigheid alles soepel verliep. Mijn enige kritiek is dat communicatie onze kant op niet vlekkeloos verliep, zo hebben we een aantal keer achter afspraken aan moeten bellen en werd ons niet altijd duidelijk verteld wat we, hoe konden aanleveren. (Zoals bijv. een portretfoto) Dit doet voor de rest niets af aan jullie professionaliteit en warmte die we van jullie hebben .ogen ontvangen. Heel hartelijk dank

Zeer prettige samenwerking met Ytje Hoekstra. Afspraken werden snel uitgevoerd. Wij gaven aan welke soort liedjes gebruikt zouden moeten worden. de volgende dag kregen we al een aantal mogelijkheden aangereikt die we ook hebben gebruikt. Vertrouwen hebben in elkaar is in zulk een situatie belangrijk. Vanaf het eerste moment hadden we dat gevoel. Kijken dus heel tevreden terug op de crematie van Frans Poppes. Johan Veldman ( zwager van Frans )

Onuitwisbare herinnering

Team Faber, Jan Klaas! Wat een betrokkenheid! In een moeizame tijd waarin Corona veel beperkingen met zich meebracht, wisten jullie een fanastische manier te bedenken om aan de wensen van Minne te voldoen....die zelf de corona-tijd niet meer bewust heeft meegemaakt. Zo'n mooie manier om iedereen toch de kans te geven om Minne een laatste groet te brengen. Diep respect en zo blij mee! Bedankt voor alles! Esther Hovenga

Goed en respectvol geregeld

Ondanks de moeilijke omstandigheden (Corona) is alles prima geregeld. Ons werd de ruimte gelaten om zelf een en ander te verrichten, een livestream was beschikbaar voor familie op afstand. Het mooie weer speelde ook mee maar we houden dankbare herinneringen over aan een respectvolle uitvaart van onze moeder.

Invoelende en zeer correcte benadering

Wij zijn erg tevreden over de begeleiding na het overlijden van mijn man. Ondanks de coronacrisis bleek er toch een mooi afscheid mogelijk. Met name Ytsje wil ik hier met name noemen en nogmaals hartelijk bedanken.

Alles mogelijk, meedenkend