Keurig geregeld

Alles netjes en geen opdringerig handelen.

Goed geregeld. fijne mensen.

Perfecte organisatie

Gezien de moeilijkheden door de crisis was het voor ons extra moeilijk om waardig afscheid te nemen van vrouw, moeder en grootmoeder. Uitvaartverzorgster Ytsje hielp ons alles een plaats te geven, gaf adviezen en wist onze wensen perfect te vertalen naar een goed afscheid.

Een mooi en passend afscheid

Faber Uitvaartzorg heeft enorm bijgedragen aan een mooi en passend afscheid van mijn vader. Daarvoor ben ik ze erg dankbaar!

De crematie is goed geregeld.

In de verdrietige turbulente dagen na het overlijden van een dierbare hebben wij goed overleg gehad met Faber uitvaartverzorging en is het voor ons op een gepaste manier verlopen.

Fantastische uitvaartzorg

Meteen een goed gevoel tijdens het eerste gesprek om Faber Uitvaartzorg de uitvaart te laten regelen. In een moeilijke periode word je door hun echt ontzorgd. Andringastate is daarnaast een prachtige locatie voor een uitvaart en er wordt echt zorg besteed aan het maken van de videopnames / fotoshow.

Alles tot in de puntjes verzorgd en staan altijd voor je klaar.

Mede door Faber hebben wij op een waardige en mooie wijze afscheid kunnen nemen van Pa.

Warm, vriendelijk en informeel zoals dat bij onze familie past

Jullie hebben een prachtige uitvaart voor onze vader verzorgd. Jullie namen de tijd voor ons, hebben hem prachtig opgebaard en er voor gezorgd dat tijdens de plechtigheid alles soepel verliep. Mijn enige kritiek is dat communicatie onze kant op niet vlekkeloos verliep, zo hebben we een aantal keer achter afspraken aan moeten bellen en werd ons niet altijd duidelijk verteld wat we, hoe konden aanleveren. (Zoals bijv. een portretfoto) Dit doet voor de rest niets af aan jullie professionaliteit en warmte die we van jullie hebben .ogen ontvangen. Heel hartelijk dank

Zeer prettige samenwerking met Ytje Hoekstra. Afspraken werden snel uitgevoerd. Wij gaven aan welke soort liedjes gebruikt zouden moeten worden. de volgende dag kregen we al een aantal mogelijkheden aangereikt die we ook hebben gebruikt. Vertrouwen hebben in elkaar is in zulk een situatie belangrijk. Vanaf het eerste moment hadden we dat gevoel. Kijken dus heel tevreden terug op de crematie van Frans Poppes. Johan Veldman ( zwager van Frans )

Onuitwisbare herinnering

Team Faber, Jan Klaas! Wat een betrokkenheid! In een moeizame tijd waarin Corona veel beperkingen met zich meebracht, wisten jullie een fanastische manier te bedenken om aan de wensen van Minne te voldoen....die zelf de corona-tijd niet meer bewust heeft meegemaakt. Zo'n mooie manier om iedereen toch de kans te geven om Minne een laatste groet te brengen. Diep respect en zo blij mee! Bedankt voor alles! Esther Hovenga

Goed en respectvol geregeld

Ondanks de moeilijke omstandigheden (Corona) is alles prima geregeld. Ons werd de ruimte gelaten om zelf een en ander te verrichten, een livestream was beschikbaar voor familie op afstand. Het mooie weer speelde ook mee maar we houden dankbare herinneringen over aan een respectvolle uitvaart van onze moeder.

Invoelende en zeer correcte benadering

Wij zijn erg tevreden over de begeleiding na het overlijden van mijn man. Ondanks de coronacrisis bleek er toch een mooi afscheid mogelijk. Met name Ytsje wil ik hier met name noemen en nogmaals hartelijk bedanken.

Alles mogelijk, meedenkend

Bijzonder!

Wanneer je een dierbare verliest, in de tijd van het covid-19 virus, dan komt er zo ontzettend veel op je af. Je mag maar een bepaald aantal mensen uitnodigen en de uitvaart zal anders ingevuld moeten worden dan dat je in gedachten had. Maar met oa hulp van Jan Klaas is het uiteindelijk zo bijzonder geworden. Misschien wel precies zoals het had moeten zijn!

keurig geregeld

Ook zonder verzekering kon ik direct terecht. En alles werd duidelijk en helder uitgelegd.

Geweldig/perfect

De crematie was keurig met respect verzorgd, er werd goed geluisterd naar mijn wensen. Klaas Jan en collega's hebben geduld en een luisterde oor. Keurig verzorgd ook het koffie drinken. De nazorg uitzoeken urn en het ophalen van de dierbare was goed en keurig verzorgd. Ook na de crematie altijd geduldig mijn vragen telefonische beantwoord.

Professioneel

Professioneel en betrokken Door de steun van Faber Uitvaartzorg kunnen wij terug zien op een waardevol persoonlijk afscheid.

Goed geregeld.

Goed geregeld. Prima basis voor mooie uitvaart.

Verdient de vijf sterren op alle fronten

Verdient de vijf sterren op alle fronten

Betrokken, attent het zijn net de kleine dingen waar Faber ijzersterk in is.

Een zeer goede uitvaartverzorger waar verlies wordt gerespecteerd op een heel ongedwongen manier door de meelevendheid en professionaliteit van dit bedrijf

Zeer goede service

Zeer professioneel en persoonlijk. Er wordt goed geluisterd naar de wensen van de familie en hier wordt respectvol en serieus mee omgegaan. Hierdoor krijg je een afscheid waar je met een goed gevoel op terug kijkt.

Er is geen zin 1 woord geweldig

Als Jan klaas er niet was was er geen uitvaart geweest Topman Weet precies wat hij doet 10000000 punten

zeer professioneel en met veel respect.

Wij werden met veel respect begeleidt, na het overlijden van mijn moeder. Zeer correct, rekening houdend met de wensen van de familie. Goede afwikkeling van de zakelijke kant. De rekening was naar verwachting. Ook fijn te ervaren dat de rekening pas na 6 weken is verstuurd. Wij waren erg tevreden over de uitvoering van de rouwkaart en liturgie. Een door mijn moeder zelf geschilderd compositie is op de kaart gedrukt en is goed gelukt.

Tevreden!!

• Persoonlijke aandacht