zeer positief

prima begeleiding, communicatie, advies en afspraken nakomen.

Dienstverlening op zijn best, afgestemd op de wensen

Briensveld levert diensten welke naar onze ervaring perfect verlopen zijn. Roel luistert naar de wensen, onderneemt direct actie om zaken te regelen, maar voelt ook perfect aan wanneer hij even een pas terug moet doen of de mensen even met rust moet laten. Duidelijk stap voor stap begeleiding en ondersteuning zonder opdringerig of vervelend te zijn. Roel kan de mensen en de wensen goed inschatten en draagt er zorg voor dat alles tot in de puntjes geregeld wordt. De kleinste details als iets op de kist zetten wordt vergeten, Roel die ziet het en corrigeert. Roel de omstandigheden waren minder maar het was voor ons allemaal heel prettig hoe dat het verlopen is. Briensveld, bedankt!

Betrokken en mooie begeleiding.

wij hebben in Annelies weer de betrokken en inlevende hulp gehad die wij nodig hadden bij het verlies van ons Mam

uitstekend

Ondertussen regelmatig Briensveld in geschakeld en iedere keer weer werd er een uitstekende uitvaart verzorgd. Ook de laatste keer weer een professionele aanpak waarbij men altijd het idee heeft alle tijd er voor te kunnen nemen. Erg blij met de gang van zaken ook deze keer.

Prima verzorgt

Vriendelijk en als kan

Zeer goed en gemakkelijk

Keurig nette en persoonlijke verzorging van de uitvaart.

Roel heeft onze familie op een keurig nette wijze begeleid bij het overlijden van mijn vader. Wat opviel is de warme en persoonlijke manier waarmee alles gedaan wordt. Ook de kleine details die niet eens besproken zijn, maar die Roel zelf heeft ingebracht waren precies goed. Roel weet precies welke snaren hij moet raken. Zeer tevreden met de door Briensveld geboden diensten.

Nee zeggen is geen optie; al het mogelijke wordt geregeld

Bij (het regelen van) de uitvaart van mijn overleden man/ons pap hebben we de aanwezigheid van Roel (namens Briensveld Uitvaartverzorging) als zeer troostend en gevoelvol ervaren. Hij en zijn collega's behandelden mijn man/ons pap heel respectvol en hij was er elke dag voor ons. Zijn eerste vraag was altijd 'Hoe gaat het met jullie?' Zo fijn! We zeiden vaak gekscherend dat hij deel uit ging maken van onze inboedel, zo vertrouwd voelde zijn aanwezigheid. Roel begreep en voelde onze (soms ook onuitgesproken) wensen prima aan en hij nam de tijd om die persoonlijke details te realiseren. Zo moesten onze drie XL-honden aanwezig zijn bij de uitvaartdienst en wilden we graag met mijn man/ons pap een laatste rondje door Venray maken op weg naar het crematorium. Bij het schrijven van de teksten en het opmaken van het ontwerp van de rouwbrief en de herdenkingsprentjes was alles mogelijk. Net als bij het organiseren van de koffietafel, die allesbehalve traditioneel plaatsvond in een pannenkoekenhuis in de bossen met pannenkoekvarianten als hapjes. Twijfelde Roel of onze wensen mogelijk waren, zei hij direct: 'Geen idee of het kan, maar ik ga even bellen.' En dat deed hij, altijd met succes. Nee zeggen kent hij niet; hij denkt liever in mogelijkheden en alternatieven. Lieve Roel en collega's, bedankt voor jullie enorme betrokkenheid, voor jullie persoonlijke begeleiding en zorgzaamheid, voor het meedenken, voor het getoonde respect en voor het luisteren. Alles was perfect geregeld! Het was in alle opzichten een geweldig afscheid! Een verdrietige gebeurtenis werd een onvergetelijk genietmomentje. Zoals mijn man/ons pap dat wilde en zoals wij dat wilden. Bedankt!

Alles prima en soepel verlopen.

Alles prima en soepel verlopen overeenkomstig de wens van de overledene.

Goede service en met veel aandacht

Fijn contact, heel persoonlijk, meedenkend.

Perfect geregeld, alles in goed overleg met de familie.

Goede ervaring en zeer deskundige hulp vanuit jullie bedrijf. 100 % tevreden

Zeer prettige ervaring

We hebben de ondersteuning van Annelies als enorm prettig ervaren!

Warm,liefdevol en persoonlijk.

Wij hebben uw medewerking voor het slagen van een mooie afscheid als heel prettig en persoonlijk ervaren.

Prettige en plezierige samenwerking.

• Respect voor alle wensen

Gerrit, je bent echt een mensen mens met de juiste balans tussen medeleven en professioneel handelen. Je bent er echt bij, met gepaste afstand en liet ons vooral ons ding doen met veel respect voor ons moederke. Als ik straks een keerd dood ga en jij ook nog leeft, wil je mijn dienst en afscheid dan ook zo mooi regelen en begeleiden.? Je bent een topper en ik weet niet of t kan maar ik zou je graag willen trakteren op een biertje bij goesting of zo. Helaas kon ik niet bij de afsluiting/evaluatie zijn, want wat ik nog wilde zeggen is dat met name hoe jij de viering afsloot en dat je mij liet voelen dat ook jij geraakt was ook mij weer raakte. Gerrit, BEDANKT!👍👍💐💐🥂🍻✨🎂

• Respect voor alle wensen

prettig, alles voelde natuurlijk aan. geduldig, meelevend, meedenkend, adviserend

• Respect voor alle wensen

Is deskundig en toont echte betrokkenheid.

• Respect voor alle wensen

Het was een prettige omgang met Roel en zijn vader. We zullen ze zeker verder aanbevelen

• Respect voor alle wensen

,zeer positief, betrokken, discreet en menselijk.

• Respect voor alle wensen

Samenwerking hebben we als zeer prettig ervaren

• Respect voor alle wensen

Gerrit Arts heeft ons op een prettige & respectvolle wijze geholpen na het overlijden van mijn vader. Daarnaast heeft hij ons ook laten zien wat er allemaal mogelijk was en ons 100% geassisteerd bij het realiseren van onze specifieke wensen. Het afscheid was daardoor niet alleen waardig, maar ook erg persoonlijk. Gerrit was aanwezig voor en bij ons op de momenten dat het nodig was, zonder ooit het gevoel te geven dat het te veel was. Ik kan Briensveld van harte aanbevelen aan iedereen die in zo’n moeilijke tijd deskundige, betrokken en rustige begeleiding zoekt.

• Respect voor alle wensen

alles was naar wens verlopen

Brienshoekweg 6 5809 EW Leunen - venray