Het voelde als een warme deken om onze schouders.

Wij konden afscheid nemen op de manier zoals wij het graag wilden. We zijn zeer goed begeleid door Annelies. Met rust, kalmte en veel respect en vooral heel gewoon.

• Respect voor alle wensen
  • Hoe heb je ons gevonden? Internet (Google)
  • Onze uitvaartleider Annelies Haenraets

Heel fijn bij de hand genomen!

Roel heeft ons rustig, vriendelijk en toch doortastend bij de hand genomen tijdens de voorbereidingen voor het afscheid van onze oom. Wat beloofd werd werd ook gedaan, zodat wij ons geen zorgen hoefden te maken en ons konden richten op het leven en het loslaten van een dierbare.

• Hoe heb je ons gevonden? Krant / dorpsblad, Via bekenden / eerdere ervaring

Fijne en goede begeleiding

Wij willen Briensveld Uitvaartverzorging, en met name Roel heel erg bedanken voor het begeleiden van de uitvaart van mam. Door corona ging dat helaas niet via persoonlijke gesprekken, maar via Zoom. Achter beeldschermen nam Roel alle tijd om met ons de dingen te regelen die nodig waren. Roel heeft ons veel werk uit handen genomen. Elke dag werd er iets geregeld, alles op z’n tijd. Niks was te veel, we konden altijd bellen of mailen. De persoonlijke aandacht voor ons allen, geduld en betrokkenheid was voor ons erg belangrijk. Wij hebben dit als zeer prettig ervaren. Ook de livestream was van een hele goede kwaliteit. Het was mooi en subtiel gefilmd. Net alsof je er zelf bij aanwezig was, is wat we veel gehoord hebben. We wilden graag bij de livestream dat er een mogelijkheid was om een berichtje achter te laten. Dit heeft Roel ook voor ons weten te regelen. Op het einde van de crematie zei pap: Dit hadden we niet mooier kunnen doen. En dat klopt. Dankzij Roel en Marion Reefs hebben we mooie herinneringen aan de uitvaart van mam.

• Hoe heb je ons gevonden? Via bekenden / eerdere ervaring
  • Anders, namelijk N.v.t.
  • Onze uitvaartleider Roel Arts

Het was een ingetogen maar waardig afscheid

We hebben alle medewerking gehad die we nodig hadden. Contacten waren erg betrokken en fijn.

• Hoe heb je ons gevonden? Anders
  • Anders, namelijk bekent uit het dorp
  • Onze uitvaartleider Gerrit Arts

Prettige , betrokken begeleiding .

Het was fijn dat je zo gewoon en toch bijzonder dat je het afscheid van ons moe mocht begeleiden . Je deed dat op een proffesionele manier . Alles besproken en overal aan gedacht . Ook het idee om ons moe op een loopkoets naar haar laatste rustplaats te begeleiden was heel persoonlijk ,stijlvol en warm. Dank je wel voor de fijne begeleiding.

• Respect voor alle wensen
  • Hoe heb je ons gevonden? Krant / dorpsblad, Internet (Google), Via bekenden / eerdere ervaring, Anders
  • Anders, namelijk Briensveld

perfect.

foutloos. niets aan te merken.

• Onze uitvaartleider Roel Arts

het was een mooie dienst en heel goed verzorgd

wij zijn blij dat we er op deze manier bij konden zijn. het was heel mooi gedaan

• Hoe heb je ons gevonden? Anders
  • Anders, namelijk via de familie

Zeer prettige begeleiding

Professionele begeleiding waardoor een stukje stress wordt weggenomen en ook weet dat je niets vergeet.

• Onze uitvaartleider Roel Arts

Prettig en erg betrokken.

Roel heeft de dagen voor en de dag van de crematie erg rustig naar ons geluisterd en ons begeleid . De crematie is er een geworden die bij pap en ons paste. We hebben er een heel goed gevoel aan over gehouden . Ondanks de lastige tijd was het allemaal perfect geregeld.

• Hoe heb je ons gevonden? Krant / dorpsblad, Via bekenden / eerdere ervaring
  • Onze uitvaartleider Roel Arts

Deskundig, bekwaam en fijn in omgang

Hij stelt je opje gemak en empathisch, meelevend en zeer belangrijk; meedenkend. Professioneel met een persoonlijke touch.....fijne kerel! Kan ‘m echt iedereen aanraden hoor.

Zeer prettige samenwerking.

Prettige samenwerking met ruimte voor eigen ideeën. Zeer rustige benadering waarbij alle stapjes 1 voor 1 doorlopen worden en waarbij zorgvuldigheid vanzelfsprekend is.

• Onze uitvaartleider Roel Arts

wij zijn heel tevreden hoe de dagen voor het afscheid en het afscheid van mam zijn verlopen.

wij kijken met een fijn en tevreden gevoel terug hoe Annelies ons bij heeft gestaan na het overlijden en het regelen van de crematie.

Hartverwarmend

Annelies is een topper. Ze heeft ons zo goed geholpen. Tips gegeven als we er zelf over twijfelde... Straalt rust en warmte uit. Regelde alles voor ons en niets was te gek. Blij dat we haar erbij mochten hebben. Als het wat chaotisch werd omdat er zoveel mensen waren, bleef ze rustig en kwam steeds netjes naar mij terug, luisterde echt.

Goede professionele begeleiding

Goede begeleiding met een persoonlijke benadering

• Onze uitvaartleider Roel Arts

Onopvallend aanwezig op momenten waar nodig

Het was een heel mooi en respectvol afscheid, met een goede en fijne samenwerking met Roel, hij was er op de juiste momenten, gaf een fijn en plezierig gevoel om hulp te ontvangen in een toch moeilijke periode, Heb Briensveld als een warm bad ervaren, bedankt daarvoor.

• Anders, namelijk eerdere ervaring met Gerrit
  • Onze uitvaartleider Roel Arts

Alles tot in de puntjes verzorgd

We zijn heel tevreden over Briensveld, uitstekende service en ontzorging in een moeilijke tijd. Zeer professioneel en betrokken. We kunnen Roel Arts en Marion Reefs erg aanbevelen.

• Hoe heb je ons gevonden? Internet (Google), Via bekenden / eerdere ervaring
  • Onze uitvaartleider Roel Arts

Hele fijne omgang met veel respect en medeleven

Positief

Respectvol, ruimte voor eigen inbreng, alle afspraken werden nagekomen. Nazorg via telefoon en door huisbezoek.

• Onze uitvaartleider Roel Arts

Prettige samenwerking tijdens de afscheidsweek van Lei

Snelle adekwate werkwijze , snelle schakeling bij wijziging.

Betrokken

Prettig personeel die betrokken zijn. Fijn dat ze met je meedenken. Altijd bereikbaar. Tip: in het begin een tijdpad aangeven zodat familie weet wat hen te wachten staat en weet wanneer eea aan bod komt.

• Onze uitvaartleider Gerrit Arts

Uitstekend en met respect geregeld

Ondanks de lastige tijd waarin nu een herdenking geregeld moet worden, is de herdenking van mam uitstekend geregeld, waarbij rekening is gehouden met ieders wensen. En waarbij deze wensen ook allemaal gerealiseerd zijn.

Hele fijne persoonlijke begeleiding

Als een overlijden plotseling gebeurd en je binnen no time beslissingen moet maken waar je nooit over had nagedacht dan is het fijn om goede begeleiding hierbij te hebben. Briensveld heeft ons daarbij fantastisch geholpen en elke dag in stapjes geholpen om moeilijke beslissingen te nemen. We danken hen dan ook zeer voor dit zeer bekwame team van vakkundige mensen met liefde voor hun vak.

• Onze uitvaartleider Annelies Haenraets

Een prettige samenwerking !

In deze moeilijke periode een zeer prettige samenwerking en begeleiding gehad. Veel nuttige tips. Uiteindelijk tot een mooi afscheid kunnen komen. Nergens geen spijt van gehad achteraf.

• Onze uitvaartleider Annelies Haenraets

Zeer betrokken, deskundig. Alles wordt perfect geregeld, aan alles wordt gedacht.

Roel was er, deed alles, liet veel ruimte voor eigen inbreng, was zeer deskundig, bleef zo nodig op de achtergrond maar in de tussentijd deed hij alles wat gedaan moest worden, top !! Respect !!