Persoonlijk, sympathiek

Jacomyn heeft ons heel erg fijn begeleid tijdens het afscheid van mijn lieve vrouw, onze lieve mama en oma.. Onze hartelijke dank hiervoor!

• Onze uitvaartleider Jacomyn Jeuken

Ontzettend tevreden

Dank voor de fijne begeleiding bij het afscheid van onze speciale broer Roel. (Dezelfde naam als onze uitvaartbegeleider leidde soms tot hilarische misverstanden). Je voelde heel goed aan wat nodig was en voor de tip van de locatie (Schaapskooi) zijn we je erg dankbaar. En hoewel wij maar een klein gezelschap waren, was er volop aandacht voor ons. Handig ook dat het drukwerk in eigen hand is: dat is erg fijn als er onverwacht toch nog iets aangepast moet worden. Wij hopen dat het nog heel lang duurt voordat we je gaan bellen, maar als het aan de orde is, komen we zeker bij je terug. Dank voor alles!

• Onze uitvaartleider Roel Arts

Judit deed was ze afsprak, ze was er altijd voor ons, begripvol en warm

Onverwachts overleed mijn schoonvader Harrie. Er was verdriet en er moest veel geregeld worden. Mijn schoonmoeder Anny had het uitvaartcentrum uitgezocht. En daar was Judit. Ze regelde eerst wat zaken die meteen gebeuren moesten. Daarna nam ze alle tijd om ons ons verhaal te laten doen. Judit gaf goed advies en hielp daar waar nodig. Ze is erg invoelend en alles ging stap voor stap maar wel kordaat. We mochten haar altijd bellen voor overleg en indien nodig kwam ze persoonlijk langs. Harrie heeft een heel heel mooi afscheid gekregen waar we samen met Judit aan gewerkt hebben. Een gouden tip van Judit was het maken van een fotoboek. Kijken we nog heel vaak in terug. Na het afscheid is Judit nog een keer terug geweest om te horen hoe het met ons ging. Echt heel bijzonder. We hadden het afscheid van Harrie natuurlijk liever niet gehad want afscheid nemen geeft verdriet en doet pijn maar wat positief was aan dit alles is dat we Judit hebben leren kennen. Judit, bedankt voor alles wat je voor ons hebt gedaan. Ook namens de rest van de familie.

• Onze uitvaartleider Judit Gipmans

Op een bijzonder moment was Judit even onderdeel van ons gezin

Plots was pap er niet meer. En wie bel je dan? We kwamen uit bij Briendsveld Uitvaartverzorging. Van het eerste tot het allerlaatste moment alleen maar fijn en integer contact gehad. Judit kwam bij ons binnen, ze pakte aan, ze hielp ons in het maken van keuzes en planning, ze liet ons zelf doen wat we wilde doen. Ze zorgde ervoor dat pap er mooi uitzag, ze waaide binnen om nog goed voor hem te zorgen, zeker als we wisten dat er bezoek kwam. Ook tijdens het afscheid zelf was ze overal en nergens... Ze gaf ons het vertrouwen dat we samen met haar, pap het mooiste afscheid hebben kunnen geven, wat hij verdiende.

• Onze uitvaartleider Judit Gipmans

Begripvol, warm en een fijne persoonlijke begeleiding.

Dankjewel voor het fijne afscheid wat jullie voor ons verzorgd hebben. Een afscheid waar we met een warm gevoel op terug kijken. Het hele proces waarin jullie meedenken van drukwerk tot aan de uitvaart geeft een enorm fijn gevoel. Roel, dankjewel voor de fijne samenwerking. Daphne en Marcel

• Onze uitvaartleider Roel Arts

Warm, toegewijd, niks is teveel

Dank jullie voor de fijne en warme hulp die jullie geboden hebben na het overlijden van mijn vrouw, onze moeder, schoonmoeder en oma. Wij hebben voor onze eigen inbreng alle ruimte gekregen en we werden ontlast waar nodig door jullie vakkundige hulp. Roel, hartelijke dank voor je persoonlijke hulp en toewijding. Dit heeft ons enorm goed gedaan. Namens de kinderen en kleinkinderen. M. Gloudemans Venray.

Meevoelend betrokken meedenkend

Betrokken en meedenkend. Fijne begeleiding alles kan en overal wordt over meegedacht. Blij dat wij voor jullie gekozen hebben.

• Onze uitvaartleider Annelies Haenraets

Erg fijne begeleiding, persoonlijk, betrokken en oprechte aandacht.

Op het moment dat je geconfronteerd wordt met het plotseling overlijden van je vrouw, is het fijn dat er een uitvaartonderneming bestaat als Briensveld. Vanaf het eerste telefoontje met Roel tot aan de evaluatie, heb ik bewondering en respect, voor de manier waarop ik begeleid ben in dit proces, door Judit Gipmans met het afscheid van Ans. Judit heeft voor ons een prachtig afscheid verzorgd van mijn allerliefste vrouw, integer, waardig, persoonlijk, flexibel, kortom we kunnen dankbaar terugkijken op een perfect verzorgde afscheidsviering. Een afscheid waar je altijd zo fijn op terug kan kijken en wat je nooit meer gaat vergeten is zo belangrijk. Het team van Briensveld, Judit Gipmans en Loek Peters die de dienst leidde, hebben dit voor ons mogelijk gemaakt en ons ontzorgd. Bedankt voor alles, we zullen dit nooit vergeten.. John

• Respect voor alle wensen
  • Hoe heb je ons gevonden? Internet (Google)

Fijne en goede samenwerking

De contactlijnen met roel waren snel en super goed. Stonden voor al onze wensen klaar en hielpen overal bij. De samenwerking was echt top. We bevelen het ten zeerste aan

Uitstekende verzorging

Uitvaart uitstekend verzorgt waarbij uitstekend rekening werd gehouden met onze wensen. Bedankt!

• Onze uitvaartleider Roel Arts

Redder in nood! Moeder was helaas toch iets onderverzekerd, stad en land afgebeld, gelukkig is het bij jullie gelukt en hebben we mijn moeder een net en prachtig afscheid kunnen geven. Er werd meegedacht meegeleefd en alles is tot in de puntjes verzorgd en ontzorgd. Heel blij mee.

• Respect voor alle wensen
  • Hoe heb je ons gevonden? Internet (Google)
  • Onze uitvaartleider Gerrit Arts

Geweldig bedrijf. Alles kan bij hun.

Wat een rustgevend bedrijf. Staan echt voor je klaar. Denken mee met je, wat je allemaal kan doen met een uitvaart.

• Onze uitvaartleider Gerrit Arts, Annelies Haenraets

Een organisatie die zo warm en lief is. Waar je met al je vragen terug kunt dag en nacht. Ze zorgen dat alles netjes samen na u wens wordt geregeld. Heb met verlies van me vader heel veel steun gehad aan ze. En ook hoe ze me dochtertje van 7 erbij betrokken zo mooie. Hun verdienen echt een dikke pluim ben zeer te vreden over ze nooit afscheid kon ik niet krijgen voor me vader. Wardeer heel erg hun inzet

• Onze uitvaartleider Gerrit Arts

zeer tevreden en dankbaar met jullie begeleiding in een droevige periode

Fijn dat Annelies ons bij heeft gestaan met het regelen van het afscheid van pap. Heel meedenkend, meelevend en ontzorgend. Daardoor hebben we een afscheid gehad waar we met een fijn gevoel op terugkijken. lieve groetjes

• Onze uitvaartleider Annelies Haenraets

Erg betrokken, meelevend, en meedenkend

Van het 1ste minuut tot het thuisbrengen van de as, zo betrokken, meelevend, en meedenkend. Ik heb zo'n goed en fijn gevoel er aan over gehouden

Warm en menselijk

Roel staat dicht bij de mens. Dit geeft een vertrouwd en warm gevoel. Hij denkt met je mee in alle opzichten. Een mooi afscheid mede dankzij Briensveld.

Zorgvuldig en correct

Roel is een prettige man om mee samen te werken, met goede tips en biedt genoeg mogelijkheden voor eigen inbreng.

• Onze uitvaartleider Roel Arts

De wensen van ons werden vervuld

Onze wensen werden vervuld mbt het regelen en afscheid van mijn man ,pap en oop. De rust en professionaliteit waar mee alles geregeld werd ,was zo voelbaar. En de dienst die Marion leidde , ook zo warm en mooi , daar kregen we ook veel reacties op. Begrafenisondernemer Briensveld zullen wij bij een ieder aanbevelen.

• Hoe heb je ons gevonden? Anders
  • Anders, namelijk Medewerkster van het groene kruis

Goede hulp, begripvol, discreet

Een uitvaartbranche die het begrijpt wanneer je verdriet hebt en in korte tijd veel moet regelen. Representatief en behulpzaam.

Fantasties

Wij hadden de dienst thuis,ik kan dit iedereen aanraden. mits de ruimte het toelaat. De ondersteuning van Briensveld is heel waardevol.

Bewonderingswaardige respectvolle begeleiding

Vanaf t eerste telefoontje tot aan de evaluatie hebben wij alleen maar bewondering over de manier waarop wij begeleid zijn met het vaarwel van onze dochter. Alles in alle rust, stapje voor stapje de dingen ondernomen. Meedenken, met ideeën komen, alles was mogelijk. Ondanks alle verdriet toch een fijne warme laatste week samen gehad.

• Onze uitvaartleider Roel Arts

Persoonlijk, met oprechte aandacht.

Roel heeft voor ons een prachtig afscheid verzorgd van mijn man, papa van drie kinderen, opa van 5 kleinkinderen. Meteen na een telefoontje stond Roel op de stoep en bracht rust na een voor ons hele heftige gebeurtenis. We hebben een prachtig afscheid kunnen realiseren, echt op maat, in zijn zo geliefde tuin. Persoonlijker kon het niet, met de juiste mensen die dit mogelijk hebben gemaakt, met Roel aan het roer. Een afscheid waar je altijd zo fijn op terug kan kijken en wat je nooit meer gaat vergeten is zo belangrijk en Briensveld heeft dit voor ons mogelijk gemaakt en ons ontzorgd. Bedankt voor alles, we zullen dit nooit vergeten.. Familie Vossen

Betrokkenheid

Roel, Je hebt een mooie herinnering waar gemaakt. Dank . Adriana.

• Hoe heb je ons gevonden? Krant / dorpsblad, Via bekenden / eerdere ervaring
  • Onze uitvaartleider Roel Arts

Roel, je hebt het top gedaan. Heel veel nuttige input die er voor heeft gezorgd dat we een mooie dienst konden houden Je hebt je vader prachtig opgevolgd, echt super

• Onze uitvaartleider Roel Arts

Een afscheid die helemaal paste bij wie pap was

Wij hebben de betrokkenheid bij het overlijden van mijn vader door Briensveld ( Roel) als erg prettig ervaren. Alle gemaakte afspraken werden nagekomen. We konden altijd bij hem terecht en op de dag van de crematie verliep de hele dienst rustig en precies zoals we het in gedachten hadden. We kunnen terugkijken op een heel fijn en persoonlijk afscheid en dat komt het rouwproces ten goede. Ook het na-gesprek en de wensen die wij hadden met betrekking tot het samenvoegen van de as van mijn vader en moeder , niets was te veel. We gaan mam en pap samen in een laatste wandeling uitstrooien in een speciale wandelstok die ook bij Briensveld aanwezig is.