Zeer prettige begeleiding

Professionele begeleiding waardoor een stukje stress wordt weggenomen en ook weet dat je niets vergeet.

• Onze uitvaartleider Roel Arts

Prettig en erg betrokken.

Roel heeft de dagen voor en de dag van de crematie erg rustig naar ons geluisterd en ons begeleid . De crematie is er een geworden die bij pap en ons paste. We hebben er een heel goed gevoel aan over gehouden . Ondanks de lastige tijd was het allemaal perfect geregeld.

• Hoe heb je ons gevonden? Krant / dorpsblad, Via bekenden / eerdere ervaring
  • Onze uitvaartleider Roel Arts

Deskundig, bekwaam en fijn in omgang

Hij stelt je opje gemak en empathisch, meelevend en zeer belangrijk; meedenkend. Professioneel met een persoonlijke touch.....fijne kerel! Kan ‘m echt iedereen aanraden hoor.

Zeer prettige samenwerking.

Prettige samenwerking met ruimte voor eigen ideeën. Zeer rustige benadering waarbij alle stapjes 1 voor 1 doorlopen worden en waarbij zorgvuldigheid vanzelfsprekend is.

• Onze uitvaartleider Roel Arts

wij zijn heel tevreden hoe de dagen voor het afscheid en het afscheid van mam zijn verlopen.

wij kijken met een fijn en tevreden gevoel terug hoe Annelies ons bij heeft gestaan na het overlijden en het regelen van de crematie.

Hartverwarmend

Annelies is een topper. Ze heeft ons zo goed geholpen. Tips gegeven als we er zelf over twijfelde... Straalt rust en warmte uit. Regelde alles voor ons en niets was te gek. Blij dat we haar erbij mochten hebben. Als het wat chaotisch werd omdat er zoveel mensen waren, bleef ze rustig en kwam steeds netjes naar mij terug, luisterde echt.

Goede professionele begeleiding

Goede begeleiding met een persoonlijke benadering

• Onze uitvaartleider Roel Arts

Onopvallend aanwezig op momenten waar nodig

Het was een heel mooi en respectvol afscheid, met een goede en fijne samenwerking met Roel, hij was er op de juiste momenten, gaf een fijn en plezierig gevoel om hulp te ontvangen in een toch moeilijke periode, Heb Briensveld als een warm bad ervaren, bedankt daarvoor.

• Hoe heb je ons gevonden? Anders
  • Anders, namelijk eerdere ervaring met Gerrit
  • Onze uitvaartleider Roel Arts

Alles tot in de puntjes verzorgd

We zijn heel tevreden over Briensveld, uitstekende service en ontzorging in een moeilijke tijd. Zeer professioneel en betrokken. We kunnen Roel Arts en Marion Reefs erg aanbevelen.

• Hoe heb je ons gevonden? Internet (Google), Via bekenden / eerdere ervaring

Heel goed

Hele fijne omgang met veel respect en medeleven

Positief

Respectvol, ruimte voor eigen inbreng, alle afspraken werden nagekomen. Nazorg via telefoon en door huisbezoek.

• Onze uitvaartleider Roel Arts

Prettige samenwerking tijdens de afscheidsweek van Lei

Snelle adekwate werkwijze , snelle schakeling bij wijziging.

Betrokken

Prettig personeel die betrokken zijn. Fijn dat ze met je meedenken. Altijd bereikbaar. Tip: in het begin een tijdpad aangeven zodat familie weet wat hen te wachten staat en weet wanneer eea aan bod komt.

• Onze uitvaartleider Gerrit Arts

Uitstekend en met respect geregeld

Ondanks de lastige tijd waarin nu een herdenking geregeld moet worden, is de herdenking van mam uitstekend geregeld, waarbij rekening is gehouden met ieders wensen. En waarbij deze wensen ook allemaal gerealiseerd zijn.

Hele fijne persoonlijke begeleiding

Als een overlijden plotseling gebeurd en je binnen no time beslissingen moet maken waar je nooit over had nagedacht dan is het fijn om goede begeleiding hierbij te hebben. Briensveld heeft ons daarbij fantastisch geholpen en elke dag in stapjes geholpen om moeilijke beslissingen te nemen. We danken hen dan ook zeer voor dit zeer bekwame team van vakkundige mensen met liefde voor hun vak.

• Onze uitvaartleider Annelies Haenraets

Een prettige samenwerking !

In deze moeilijke periode een zeer prettige samenwerking en begeleiding gehad. Veel nuttige tips. Uiteindelijk tot een mooi afscheid kunnen komen. Nergens geen spijt van gehad achteraf.

• Onze uitvaartleider Annelies Haenraets

Zeer betrokken, deskundig. Alles wordt perfect geregeld, aan alles wordt gedacht.

Roel was er, deed alles, liet veel ruimte voor eigen inbreng, was zeer deskundig, bleef zo nodig op de achtergrond maar in de tussentijd deed hij alles wat gedaan moest worden, top !! Respect !!

• Onze uitvaartleider Roel Arts

De uitvaart is tot onze volle tevredenheid verlopen

Alles is prima verlopen

• Onze uitvaartleider Roel Arts

We hebben de begeleiding erg gewaardeerd.

De begeleiding van de uitvaart is prima verlopen. Alles was bespreekbaar en de betrokkenheid was groot.

Vertrouwen en rustig

Rustig zoekend naar de wensen van de familie. En snel zoekend naar de mogelijkheden(in Corona tijd)is als zeer goed ervaren. Geeft veel vertrouwen.

• Onze uitvaartleider Roel Arts

Geweldig bedrijf, een mooier afscheid niet kunnen wensen

Roel heeft ons uitermate goed geholpen en ondersteun bij het verlies van onze moeder. Hij gaf ons alle informatie die we nodig hadden, kwam met ideeën (zeker handig in deze lastige tijd) en kon ons emotioneel goed ondersteunen. Ook de afhandeling van verschillende zaken ná de uitvaart werd perfect opgepakt. Zo hadden we wat kleine problemen met een aantal facturen, maar hierin wist Roel ons geweldig te helpen en ons te ontzorgen. Al met al zijn wij dik tevreden en raden ook iedereen aan om een afscheid te laten verzorgen door Briensveld.

• Onze uitvaartleider Roel Arts

alles goed geregeld en netjes verzorgd

alles perfect verlopen zeer tevreden behalve de klacht op het laatst met de dank betuigen in het dagblad. dit is nog niet afgewerkt en loopt al 9 dagen. dit vindt ik een groot min punt. 14 aug. heb ik de advertentie al doorgestuurd en helemaal niks meer gehoord. slechte zaak.

• Onze uitvaartleider Roel Arts

Inlevend en persoonlijke ondersteuning en stil sturend indien gewenst.

Denkt mee, komt met ideeën en voorstellen. Neemt onopvallend regie. Neemt alle zorgen weg en geeft gerust gevoel dat aan alles gedacht is en ook geregeld en uitgevoerd wordt. Kortom perfect. Kijken dan ook met een fijn gevoel terug op een intiem en bijzonder afscheid.

• Onze uitvaartleider Gerrit Arts

Mooie crematie ondanks corona .

Mijn ervaring met Briensveld uitvaartverzorging, nu met de crematie van mijn broer Harrie is erg goed. Keurige, integere en verzorgende begeleiding en uitvoering van zowel de overledene van Boxmeer naar huis, thuis en de dag van crematie. De heer Roel Arts zou ik iedereen aanbevelen. Communicatie in verband met een afspraak maken misschien iets duidelijker, maar kan ook aan het aanspreekadres gelegen kunnen hebben.