Deskundige en betrokken begeleiding.

Wij vonden het bijzonder prettig dat in zo'n verdrietige periode een betrokken en professionele uitvaartverzorgster alles wat er in korte tijd geregeld moet worden zo goed begeleid. Warme persoon die Annelies.

• Hoe heb je ons gevonden? Via bekenden / eerdere ervaring
  • Anders, namelijk N.v.t.
  • Onze uitvaartleider Annelies Haenraets

Zoals ik het verwacht had

Blij dat ik voor Roel gekozen heb

• Onze uitvaartleider Roel Arts

Rustige, aardige, begripvolle en professionele begeleiding door Gerrit en medewerkers.

• Hoe heb je ons gevonden? Via bekenden / eerdere ervaring
  • Anders, namelijk N.v.t.
  • Onze uitvaartleider Gerrit Arts

Warme en respectvolle begeleiding

De persoonlijke en vriendelijke aandacht van Roel (en zijn collega) voor ons gezin na het overlijden van Ome Jac, hebben wij als erg prettig ervaren. De rust en het geduld hebben ons geholpen om een waardig afscheid te verzorgen. Erg bijzonder de manier waarop Roel dat doet. Respect.

• Respect voor alle wensen
  • Hoe heb je ons gevonden? N.v.t.
  • Anders, namelijk Via Zenit
  • Onze uitvaartleider Roel Arts

Heel persoonlijk en uitstekend geregeld.

Wij zijn zeer tevreden over de persoonlijke begeleiding en de keurige verzorging van de uitvaart. Tijdens de moeilijke tijd waarin de hele wereld momenteel leeft, hebben wij toch op een heel mooie manier afscheid kunnen nemen. Er werd erg goed geluisterd naar onze wensen en voor zover mogelijk werd hier ook steeds gehoor aan gegeven. Juist de kleine extra aandachtspunten, die je zelf tijdens de week voor de uitvaart niet onder controle hebt, werden door Briensveld opgepakt en uitgevoerd met veel oog voor detail. We kijken met een goed gevoel terug op het afscheid.

Zeer goede begeleiding

Prettige communicatie en veel is mogelijk.

Heel persoonlijk

De begeleiding van Gerrit was erg prettig: warm en persoonlijk. De voorbereiding en de uitvaart zelf verliepen zoals we bedoeld hadden.

zeer prettige en goede ervaring

rustig meedenkend alles is bespreekbaar

Respectvol & voor iedere wens is een oplossing

Onze vader/man (55jaar) stond vol in zijn leven. Hield van grapjes maken en had zijn eigen stijl. Zijn manier van leven was eigenzinnig maar vol liefde. Dit wilde wij ook tijdens zijn afscheid naar voren brengen. Briensveld hielp ons hier stap voor stap bij. Iedere dag kwam Roel langs om vragen te beantwoorden en dingen te regelen. Als we het even niet meer wisten konden we hem benaderen. De lijntjes waren erg kort, dit vonden wij prettig. Dankzij Briensveld is het afscheid verlopen zoals pap dit graag had gewild. Zij gaan op een respectvolle manier met je om en zoeken voor iedere wens de juiste oplossing.

in een woord TOP

persoonlijk integer respectvol menselijk met een twinkeling Gewoon fijn!!!

Een hele passende verzorging voor onze familie.

Wij hebben het ervaren als een hele gedegen passende verzorging bij de uitvaart van vader en schoonvader. Er was veel mogelijk en er werd ook de tijd genomen om over dingen na te denken zonder te pushen. Hierdoor is het ook na overleg, nadenken en afwegen en overleg met moeder een heel mooi afscheid geworden waar we toch in herinnering op terug kunnen kijken. En je het gevoel hebt dat je de juiste keuzes hebt gemaakt naar ieders tevredenheid. En ook de samenwerking met Wim is als zeer prettig ervaren.

Fijne persoonlijke begeleiding en alles tip top geregeld!

We zijn als familie op een prettige en warme manier geholpen met de voorbereidingen van het afscheid van mijn vader. Op de dag van de crematie was door Briensveld ook alles super geregeld.

100% tevreden!

Alle rust en ruimte om de uitvaart van mijn moeder helemaal vorm te geven zoals we dat graag wilden. Roel was zeer behulpzaam en een bijzonder prettige gesprekspartner die uitgesproken en onuitgesproken wensen kon horen en mee kon denken in hoe die uit te voeren. Ontnam alle regelwerk en kwam afspraken na. Dagelijks contact zodat alle vragen gesteld konden worden en er een houvast was in de vreemde periode die je doormaakt tussen overlijden en crematie. Woorden die wat mij betreft passen: Zorgvuldig, luisterend, respectvol, aansluitend bij sfeer, rust, netjes, er zijn waar nodig en nergens in de weg lopend, oog voor detail, kundig, prettig. Complimenten Roel en nogmaals heel veel dank!

Fijne persoonlijke begeleiding.

Alles werd fijn, snel, persoonlijk en met respect geregeld.

Een betere opvang tijdens zo'n vreselijk verdrietig afscheid kan gewoonweg niet : Chapeau !

Onze ervaring is met uitvaartverzorging Briensveld Uitstekend. We zijn ontzettend goed opgevangen door Roel Arts, beter kan gewoonweg niet. Hij heeft ons overeind gehouden tijdens de moeilijkste periode in je leven en dat is afscheid nemen van 1 van je lieve ouders. Roel voelde exact aan hoe mam het afscheid van pap wilde organiseren, eenvoudig met een warm tintje zoals mam en pap ook altijd geleefd hebben. Roel maakte mogelijk wat we graag wilde. Pap is door ons zelf naar het crematorium gebracht, we mochten hem zelf rijden. Overal werden we in betrokken en mochten we zeggen wat we wel en niet zelf konden. Iedere dag even contact en een schouderklopje krijgen. Dankjewel voor deze enorm fijne begeleiding. Ik hoop dat het nog lang duurt voordat ik weer een Uitvaartverzorging nodig heb maar is dit wel het geval gaan we zeker weer naar Roel Arts van Briensveld Uitvaartverzorging. Chapeau ! Briensveld Uitvaartverzorging ....de plek waar je moet zijn als het om menselijkheid gaat.

We hebben alles als prettig ervaren en het is netjes verlopen.

Er was rust tijdens de gesprekken en we hebben het erg prettig ervaren Het contact met Roel was goed.

Op liefde volle manier afscheid genomen.

We kijken terug op en mooi afscheid. We zullen dit de volgende keer zeker weer samen met jullie doen.

Totale ontzorging

Roel is een zeer fijne vent met het hart op de juiste plek. Hij voelt op een fantastische manier aan wat de familie nodig heeft. Dikke pluim van ons allen!!!!

zeer positief

prima begeleiding, communicatie, advies en afspraken nakomen.

Dienstverlening op zijn best, afgestemd op de wensen

Briensveld levert diensten welke naar onze ervaring perfect verlopen zijn. Roel luistert naar de wensen, onderneemt direct actie om zaken te regelen, maar voelt ook perfect aan wanneer hij even een pas terug moet doen of de mensen even met rust moet laten. Duidelijk stap voor stap begeleiding en ondersteuning zonder opdringerig of vervelend te zijn. Roel kan de mensen en de wensen goed inschatten en draagt er zorg voor dat alles tot in de puntjes geregeld wordt. De kleinste details als iets op de kist zetten wordt vergeten, Roel die ziet het en corrigeert. Roel de omstandigheden waren minder maar het was voor ons allemaal heel prettig hoe dat het verlopen is. Briensveld, bedankt!

Betrokken en mooie begeleiding.

wij hebben in Annelies weer de betrokken en inlevende hulp gehad die wij nodig hadden bij het verlies van ons Mam

uitstekend

Ondertussen regelmatig Briensveld in geschakeld en iedere keer weer werd er een uitstekende uitvaart verzorgd. Ook de laatste keer weer een professionele aanpak waarbij men altijd het idee heeft alle tijd er voor te kunnen nemen. Erg blij met de gang van zaken ook deze keer.

Prima verzorgt

Vriendelijk en als kan

Zeer goed en gemakkelijk

Keurig nette en persoonlijke verzorging van de uitvaart.

Roel heeft onze familie op een keurig nette wijze begeleid bij het overlijden van mijn vader. Wat opviel is de warme en persoonlijke manier waarmee alles gedaan wordt. Ook de kleine details die niet eens besproken zijn, maar die Roel zelf heeft ingebracht waren precies goed. Roel weet precies welke snaren hij moet raken. Zeer tevreden met de door Briensveld geboden diensten.