Geen klachten.

De laatste 3 reizen 3 verschillende chauffeurs en alle 3 perfecte chauffeurs met veel kennis over de gebieden waar we zijn geweest!

Een fantastische reis

In één zin... deze reis is UNIEK!!

prachtige reis

Het was een prachtige reis!! De mogelijkheid om tegelijk met de reis de diners te boeken is een aanrader, de diners waren iedere dag zeer goed verzorgd, lekker en met diverse keuzes bij de gangen. Minder goed was de kamerindeling: bij boeking hadden wij opgegeven dat ik slechter ter been was, maar we kregen iedere keer een kamer die het verst van de uitgang en restaurant was.

Voor de 5e x goed bevallen!

Onze 5e reis was de 12 daagse busreis naar Peñiscola/Spanje, zeer mooie reis!!

Goed verzorgde reizen, en vriendelijke chauffeurswaarbij niets te veel is.

Gezellige reizen

Mooie reis naar de bloemriviéra gemaakt 9 t/m 18 oktober'23. Er is echter 1 ding wat ik graag vermeld zou zien bij deze reis en dat is dat de bus niet voor hotel stop. Deze stopt 1 straat hoger zodat je iedere dag omhoog moet lopen. Voor oudere mensen met rollator dus niet zo geschikt.

Goed hotel

Laatste reis dit jaar naar Valkenburg. Hotel was prima, heel goed een en drinken, goede kamers.Ḿaar de beloofde excursies waardeloos.We zijn allemaal 65+. Maar er was nergens iets open. Je kon nergens wat drinken. En ook de boottocht ging niet door. Omdat t seizoen voorbij was. Maar dan hadden jullie dit erbij moeten vertellen, En dat is niet gebeurt.Zeker in dit jaargetijde is t fijn om ergens wat te kunnen drinken of eten,Grt Ans

Top!!!

Een komplete en mooie reis.

Hebben het altijd goed naar ons zin gehad

Wij hebben ongeveer 7 keer gebruik gemaakt van u diensten. Hebben altijd een goede chaufeurs gehad ,die veel wisten te vertellen,goede hotels en altijd goed gegeten. Wat wil je nog meer,ik beveel zeker deze busmaatschappij aan.

Fantastisch prijsvergelijk.

Leuke prijzen. Leuke reizen.

Ontzorgt tot en met

Onze reis naar Umag was een en al ontspanning. Geen zorgen over de gewone vakantieperikelen als je zelf met de auto gaat, zoals de overnachting regelen voor een tussenstop, tol of een parkeerplaats zoeken in een centrum. De buschauffeur was duidelijk en het hotel ter plekke was prima, met een goede service. Daarnaast was het ook nog eens een mooie reis met goed gezelschap :-). Bedankt Boldermensen !!

Prima verzorgde reis naar Berlijn

We hebben in oktober met Bolderman een vierdaagse reis naar Berlijn gemaakt. Hotel Lindenberger Hof aan de rand van Berlijn heeft mooie ruime kamers, een prima ontbijtbuffet en een goed diner. In Berlijn heeft Bolderman een goed programma samengesteld. Chauffeur Eddy en stadsgids Bart hebben veel over de geschiedenis van Berlijn verteld.

Heel goed bevallen!

Al een aantal keer met Bolderman op reis geweest en dat is prima bevallen. Laatste trip was naar Budapest en echt geweldig! Een overnachting op de heen en terugreis is ergfijn. Goede chauffeur (Ben) en reisleider. Volgende keer weer met Bolderman.

een heerlijke en verrassende reis

Leuk, afwisselend, veel gezien, prachtig weer, goed hotel en prima gegeten.

Fantastische reis.

Alles was tot in de puntjes geregeld. Goede chauffeuse en bus. Leuke groep. We hebben echt genoten .

Bijzondere reis

De reis naar Roemenië voldeed redelijk aan onze verwachtingen .Het noorden van Roemenië vinden wij het mooiste gedeelte van de reis . De bezoeken aan de kloosters waren adembenemend . De hotels over het algemeen voldoende .De ene iets beter dan de ander en je moet ze bekijken maar de Roemeense maatstaven . Wij hebben genoten van de reis maar stel je verwachtingen iets lager dan dat je bv naar Oostenrijk gaat.

Rondreis met o.a. Sicilië (oktober 2023)

Onze eerste rondreis met Bolderman (tot nu alleen excursiereizen)! En wat hebben we genoten... Bereid je voor op een paar lange reisdagen, maar alles wat je ziet en meemaakt zijn de reisdagen meer dan 100 procent waard! We zijn op Sicilië o.a. op de Etna, in de Alcantarakloof en in Syracuse geweest. De overtocht was op de nachtferry van Napels naar Palermo en terug via een korte oversteek vanaf Messina. Op het vasteland bezochten we o.a. Orvieto, Pienza en Siena en vanaf Sorrento bezochten we het eiland Capri. We hadden een fantastische chauffeur/reis(bege)leider die er echt van alles aan deed om het ons naar onze zin te maken en die 24 uur per dag voor je klaar staat. Een dikke 10 voor Floris!

Een mooie afwisselde reis

Fantastische reis met veel historie en cultuur.

Wij hebben een mooie reis gehad met een fantastische en goede gids. Verder hadden we een fijne chauffeur. De hotels waren goed maar bij een paar was het eten 's avonds wat minder. De reis is goed te doen maar je moet wel redelijk tot goed ter been zijn om alles goed mee te kunnen maken. We hadden een gezellig en mooi gezelschap. Het reistempo was goed met voldoende pauzes en rust momenten. Door deze reis hebben we een goede indruk gekregen hoe Portugal als land in elkaar zit, zowel politiek als cultuur/historisch. Ook de combinatie vliegen en busreis was ons goed bevallen. Wij hebben er van genoten.

Geweldig mooie en gevarieerde reis

De reis naar Istrie was een hele mooie reis, tevens heel gevarieerd. De ene dag liep je door een stad, dan bezocht je weer mooie meren, maakte je een boottocht, of liep je door grotten. Het hotel in Opatija was ook prima (wij hadden het geluk een kamer met zeezicht te hebben), met iedere avond een heerlijk gevarieerd buffet. Op weg naar Istrie stopte de chauffeur ook regelmatig voor een plas-/fotostop of om iets te eten. Wij kijken met veel plezier terug op deze geweldige reis, en hebben al een volgende reis bij Bolderman geboekt.

Altijd Top

Al vele malen met Bolderman gereisd en het waren stuk voor top reizen , hoop in de toekomst nog vele reizen te maken met Bolderman

Heerlijke vakantie met lekker eten in N Italië

Mooie afwisselende reis en zowel een bergdorp als een stadje aan zee was fijn afwisselend qua hotels en programma. Genoeg horeca buiten de hotels en ook lekker rustig kunnen wandelen in de directe omgeving

Marokko. Verbijsterend goed georganiseerd.

Nog nooit heb ik van uw organisatie gebruik gemaakt maar zo snel na een aardbeving excursies aanpassen en het vertrouwen geven aan de deelnemers vond ik een geweldige en positieve ervaring. Vandaar dat ik voor komend jaar weer voor Bolderman heb gekozen. Gewoon met een gerust hart!

Mooie, culturele reis

Heel mooie rondreis door Spanje en Portugal met een leuke groep en met Remco als prima chauffeur en reisleider.

Bolderman heeft goed verzorgde reizen voor een goede prijs kwaliteit. Je doet heel veel indrukken op.

Over Bolderman Reizen

Bij Bolderman vindt u de mooiste busreizen, excursiereizen, rondreizen, stedentrips en vlieg-busreizen. Wij willen u graag laten genieten van de prachtige natuur, cultuur, steden en dorpen in Europa op een manier waarbij iedere minuut van uw reis wordt ervaren als een heerlijke onbezorgde vakantie. Met meer dan 50 opstapplaatsen door heel Nederland biedt Bolderman iedereen het gemak om dichtbij huis op te stappen. Een aanbetaling is bij ons niet verplicht.