Aanbevelenswaardige reis om stressloos enige hoogtepunten te zien van Florence, Rome en Venetië

Leuke reis naar Florence, Rome en Venetië in 10 dagen. Beschouw het vooral als kennismaking met dit land want tijd ontbreekt om veel verschillenden dingen te zien en te bezoeken. Bus is comfortabel, de hotels zijn tussen redelijk en zeer goed, zo ook de diners. De bij het bezoek aan Venetië bij te boeken vaartocht naar de eilandjes, is aanbevelenswaardig! Mede dankzij de prima chauffeur/reisleider Yannick, het prettige reisgezelschap en het o.h.a. goede weer, was het een zeer geslaagde reis. OPMERKING: 50 mensen is wèl een beetje (te) grote groep voor gezamenlijke excursies in de steden.

Geweldige organisatie

Wij zijn vorige week met Bolderman/ Effe weg, naar Pfunds in Oostenrijk geweest en het was weer geweldig goed geregeld! Mooi hotel, met zwembad en hele mooie kamers ! De bediening en ligging was goed . En wat hadden wij een geweldige chauffeur meegekregen op reis. Niet alleen zijn rijstijl was uitmuntend, maar ook zijn organisatorisch vermogen. René heeft ook nog een avond voor ons gezongen en getrompetterd! Was schitterend ! Ook wist hij de groep goed op te vangen nadat bekend werd dat de bermina treinreis door een aardverschuiving niet door kon gaan. Veel hadden deze reis nl geboekt voor die trein. Gelijk bericht van bolderman ontvangen dat de extra kosten treinreis vergoed gaat worden. Klasse Na afloop van de reis stond er een doorlopend buffet voor ons klaar, met zoveel keuze, was heerlijk! Ga zo door Bolderman/ Effe weg en René ! Wij gaan de volgende reis boeken bij gezondheid !

Tirol Pfunds: Geweldig leuke reis met super chauffeur Rene

Prachtige reis gehad met een fantastisch leuke groep en vooral een super chauffeur/reisleider Rene. Hem was niets te veel en hij wilde echt dat wij het naar onze zin hadden. Extra dingen op het programma, goede muziekkeuze in de bus, heldere regels zonder poespas. Zeer goed Vaya hotel en eten. Ondanks een paar tegenslagen, zoals een aardverschuiving waardoor de Bernina Express noodgedwongen niet door kon gaan hebben we ruim voldoende extras gehad. Eén van de hoogtepunten was wel de hilarische muzikale avondverrassing van de chauffeur waar ik hier niets over ga verklappen! Top!!

Gewoon Geweldig

Heerlijk ontspannen op reis, alles heel goed verzorgd, echt vakantie zonder zorgen, top.

Ik vind dat Bolderman fijne excursiereizen heeft, met Pasen 2024 heerlijk een 5 daagse 3 landenreis gemaakt naar Valkenburg, alles was fantastisch, veel gezien en een heerlijk verblijf in het All-In hotel in het centrum van Valkenburg.

Weer een heerlijke reis met Bolderman. Deze keer naar Berlijn.

Alles gewoon goed geregeld: goede reis, goede chauffeur, mooie tour door de stad, prima hotel. Binnenkort ga ik weer met Bolderman op reis.

Enorm geniten van het mooie Zwitserland!

We hebben de busreis naar Saas Grund gemaakt. Wat een top chauffeur ( Jacco) en lief personeel in het hotel! We hebben enorm geboft met het weer daarom ook de deelname aan de foto wedstrijd! Wát een plaatjes!!

Over het algemeen een goede reisorganisatie.

We gaan al jaren met Bolderman op stap. Met geluk dat we we meestal fijne chauffeurs hebben gehad. Klein minpuntje hebben wij wel. Dat er soms een dagtrip gemaakt word en de afstand vaak te lang is wat betreft de verhouding van het doel wat gepland is soms tekort is. Wat voor sommige mensen te vermoeiend is.

Prachtige reis...met zeer goede chauffeur tevens reisleider

Prachtige reis ..met de trein door Zwitserland..fijn knus hotel in saas grund..met Ned eigenaar ,hij nam ons nog mee het dorp in voor een wandeling...deze reis was zeker geslaagd door Ron..fantastische chauffeur die veel wist te vertellen...en waar niets te veel voor was..iedere morgen begon hij met een mop..zodat de sfeer er direct weer in zat...Alleen de diners onderweg (in Mullhouse ). Waren vreselijk...Hotels waren prima..

Bolderman maakte beloftes niet waar, we kregen niet waar we voor betaald hadden.

We hadden reis geboekt naar Zwitserland inclusief treinreis met Glacier Express en Mont Blanc Express. In beide gevallen moesten we met een regionale stoptrein die in een geval ook nog overvol was. Bovendien waren ons goed verzorgde diners beloofd maar kregen we op de heen en terugweg niet te eten diners voorgeschoteld bij Mullhouse. 90 % van alle deelnemers at er helemaal niet van.

Prachtige reis naar Meiringen/Zwitserland

Onze 42e reis met Bolderman was prachtig. We hadden mooi weer, een gezellige groep en een fantastische chauffeur/reisleider Eric. Hij paste het programma aan om met de treinen naar Jungfraujoch te gaan op de dag met de meeste zon. Ook ging hij zelf mee wat wel zo prettig was omdat je met 3 verschillende treinen naar boven moest. Hij wist bovendien erg veel te vertellen, was behulpzaam en gezellig. We hadden een prachtig hotel, grote kamer, goed eten en vriendelijk personeel. De bergen waren prachtig ondanks minder sneeuw en hoge temperaturen maar ook de steden waren mooi. Zwitserland is niet goedkoop maar deze reis is het geld zeker waard.

Mooie reis, als Bolderman maar na komt wat ze beloven.

De Glacier Express was een rit in een reguliere trein, waar veel mensen te lang hebben moeten staan en ja, dàt is niet beloofd en heb je niet voor betaald. Zoiets geeft een nare sfeer. Het eten op de heen en terug reis was, FLUT.

Mooie reis maar niet altijd gekregen wat beloofd was.

Slechte tussenstop hotels m.n. wat het eten betreft. Dit was zeer onvoldoende tot slecht. De beloofde excursie met de glacier express werd een reis met een gewone trein zonder faciliteiten.

Prima verzorgde stedentrip naar Berlijn

In oktober 2023 met de bus van Bolderman de vierdaagse stedentrip naar Berlijn gemaakt. De reis was prima verzorgd. Hotel Lindenberger Hof is een goede accommodatie aan de rand van Berlijn. Ruime kamers, een goed ontbijtbuffet en een goed diner. Veel informatie gekregen over de geschiedenis van Berlijn van chauffeur Eddy en de prima Vlaamse stadsgids Bart.

Boeiende excursiereis, goede organisatie

Overstappunt bij vertrek was erg druk, en wat chaotisch, zeker bij de koffie-uitgifte. Reis (hoogtepunten Toscane) was interessant en comfortabel, prima chauffeur, zeer goede info onderweg en ter plaatse. Eerste hotel (in de buurt van Sienna) was matig. Tweede hotel (in de buurt van Pisa) was heel goed. Al met al geweldig programma met veel bezienswaardigheden, prima gidsen. Tip: geef vooraf meer info over optionele bijkomende kosten, zoals de gidsen. Dat loopt n.l. aardig op!

Goede kwaliteit voor een fijne prijs.

Altijd een fijne ervaring gehad met bolderman. De chauffeurs brengen je op de mooiste plekjes en de hotels zijn altijd prima in orde.

Goed verzorgde reis

Wij zaten voor het eerst in een Vaya hotel, helemaal niks mis mee prachtige kamer een zwembad fitness, alleen het personeel vonden we erg zakelijk, maar daar is het hotel ook naar.

Heb een geweldige maar voor mij vermoeiende reis ervaren.

Veel mooie dingen gezien met de geweldige buschauffeur en gids Gjevat. Leuke mensen ontmoet. Was voor mijn doen vermoeiend, iedere dag 7 uur ontbijt en 8 uur in de bus. Ik ga zeker weer met Bolderman maar dan zoek ik een reis uit met meer balans tussen uitstapjes en vrije dagen.

Meegenomen naar prachtige plekken in Italië en daardoor een andere kant van dit land gezen.

Niet de grote steden, maar juist kleinere, iets minder bekende stadjes bezocht. De chauffeur/reisleider heeft geweldig haar best gedaan om ons te laten genieten. Het eten in de hotels was redelijk maar de geplande lunches onderweg waren heerlijk!

Een fantastische reis met prima tot uitstekende hotels, heerlijk eten en een geweldige reisleidster!

Ik heb genoten van de reis Hoogtepunten van Ierland. Een prachtig land, qua landschap veel indrukwekkender dan ik verwacht had, Een zeer afwisselend programma, niet alleen in de bus maar af en toe ook met een boot en zelfs met een paardenkoets. Prima hotels, met als absolute topper een hotel dat er uit zag als een sprookjeskasteel. Overal een driegangen keuzemenu met koffie toe. En last but not least onze geweldige reisleidster die iedere dag de vakantie weer tot een feestje wist te maken.

Wederom een mooie Bolderman reis !

Dit keer een Bolderman busreis naar Barcelona en Andorra gemaakt. Wederom veel gezien maar ook veel in de bus gezeten. Dat is onvermijdelijk want anders moet je met het vliegtuig gaan. In Tossa de Mar zaten we in een mooi, groot en dicht bij het strand gelegen hotel waarin je lekker en onbeperkt kon eten. In Andorra was het hotel en eten wat minder, maar dat waren ook maar drie nachten. Veel gezien en heerlijk dat je overal naar toe gereden wordt en bij excursies de kaartjes voor je geregeld worden en je vaak tot aan de voordeur wordt afgezet en weer opgehaald.

Prima georganiseerde busreizen en hotels met uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Wij zijn nu 3x met Bolderman meegeweest (2x Italië en 1x Oostenrijk) en elke keer een geweldige vakantie gehad. Topchauffeurs die veel wisten te vertellen over de omgeving, de excursies waren echt super. Hotels waren ook prima. Wij zijn in ieder geval nog lang niet "uitgebolderd"

Veel zien, genieten en beleven met deze busreiziger van Bolderman

Dit jaar hebben wij drie reizen gemaakt naar Oostenrijk, Wales en Ierland. Iedere reis was voor ons een feestje. We hebben veel gezien omdat de chauffeur ook mooie wegen uitkoos om te rijden en ons zoveel mogelijk vertelde over de inwoners van de dorpen en steden. We hebben prachtige foto’s kunnen maken om het ons te kunnen herinneren. DANKJEWEL

Bolderman Reizen, naar welke bestemming dan ook, een aanrader!

Regelmatig met Bolderman gereisd, alle reizen waren een succes! Uitstekende hotels, comfortabele bussen, goede reisleiders/chauffeur en goede telefonische contacten met een medewerker van Bolderman

Een fantastische rondreis met Gina al vakkundige reisleider.

De rondreis Noorwegen voldeed ruim aan onze verwachtingen. Mede door de informatie die we kregen van reisleider Gina.

Over Bolderman Reizen

Bij Bolderman vindt u de mooiste busreizen, excursiereizen, rondreizen, stedentrips en vlieg-busreizen. Wij willen u graag laten genieten van de prachtige natuur, cultuur, steden en dorpen in Europa op een manier waarbij iedere minuut van uw reis wordt ervaren als een heerlijke onbezorgde vakantie. Met meer dan 50 opstapplaatsen door heel Nederland biedt Bolderman iedereen het gemak om dichtbij huis op te stappen. Een aanbetaling is bij ons niet verplicht.