Bijzonder vriendelijk en werkelijk razendsnelle levering.

Top !

Wij hebben de bestelling voornamelijk via de mail gedaan. Alles ging zoals afgesproken. We hadden per ongeluk te veel betaald, maar dat werd door hun zelf al opgemerkt en is keurig opgelost. Wij zijn prima tevreden.

Fijn bedrijf

Veel keuze, uitstekend advies en keurig bezorgd. Behulpzaam personeel

Vlotte vriendelijke service, goede kwaliteit.

Goed bedrijf met snelle levering op vele producten, ook het contact via de mail ging vlot en vriendelijk.

Klantvriendelijke benadering

Heel correct geholpen van begin tot het eind

Netjes afgeleverd

Zoals afgesproken op de juiste plek afgeleverd en op de afgesproken tijd. Communicatie was prima en de aangeschafte waar was goed.

Goed geregeld, snelle levering

Alles goed en vlot verlopen, mooie tegels!

Top service en kwaliteit!

Mooie tegels en opsluitbanden. Super goede service!

tevreden

vriendelijk personeel.heb al vaker bestellingen bij jullie gedaan.

Mooi bedrijf

Mooi bedrijf en vooral de hulp van hannie was goed

Perfecte service

Service

Mooi familie bedrijf

Stipt.

Klantvriendelijkheid

Saya heeft ons geweldig, correct en duidelijk geholpen. Nu is onze binnenplaats voorzien van prachtige bestrating. Wij zijn super blij ook met de tip van de strater. Kortom klasse. Bedankt Ali en Jan

Goede service en erg behulpzaam!

Erg behulpzaam bij het kiezen van de juiste bestrating voor oprit, terras en tuininrichting, waarbij ook nagedacht wordt over de mogelijkheden en wat niet te doen.

Leuk geholpen en snelle levering

Vrij snelle levering van zand.

Helaas moest ik twee dagen wachten op het wit zand. En er nog een administratief foutje er in was geslopen. Maar die is na een belletje snel opgelost.

Zeer goede behandeling.

Levering en betaling en creditfact. vlot en zakelijk .

Vlot geregeld, alles was mogelijk Snelle service, binnen een week stond de bestrating voor ons klaar!

Uitstekend.

Goed en duidelijk advies gehad keuze was snel gemaakt. En super snel geleverd volgens afspraak. Top bedrijf !!

Zeer vlotte en vriendelijke service

Ik kreeg goede adviezen en ze waren heel vlot met de bezorging. Zeer tevreden over de vlotte afhandeling.

bijzonder goed

Tijdens het kiezen een goed advies uit de ruime keuze. Bezorgen was ook goed in overleg en een nabestelling was ook geen probleem voor degene die bezig was met leggen

zeer prettig om zaken mee te doen

Nadat ik een offerte had aangevraagd, welk snel in mijn mail stond. per mail de offerte bevestigd als opdracht. Hierover werd ik gebeld m.b.t betaling en levering. Goede en duidelijk afspraken gemaakt met een zeer correcte en vriendelijk medewerkster van de verkoopafdeling.

Wij zijn uitermate tevreden.

Zeer klantvriendelijk, luisterend oor, denkt mee en heeft alle tijd voor de klant, geeft goed advies, behulpzaam en levert prima kwaliteit.