Zeer fijne en betrokken service

Super snelle service, fijn en goed contact over de bestelling. Werd actief meegedacht in mogelijkheden.

Geef de levering een goed, maar pas na eigen initiatief.

De bestelling is, door leverproblemen van één van de 2 tegelsoorten, in 2 deelleveringen gerealiseerd. De eerste levering is prima gegaan, maar de tweede levering zorgde voor wat problemen. Zo moest ik bij steenharder Boonstra zelf achter de leveringen aanbellen. Na de toezegging dat er binnen 1,5 week geleverd zou worden, waren de tegels er na ca. 4 weken nog steeds niet. Aan de balie bij Boonstra hoorde ik echter dat de tegels allang bij Boonstra op het terrein stonden. Mijn ervaring met Steenhandel Boonstra is goed, zeker qua prijs/kwaliteit en het afleveren zonder schade. Echter de communicatie/verwachtingsmanagement is onder de maat en verdient verbetering, zeker als je voor meer dan €8000 euro aan tegels koopt.

Service

Helder. Duidelijke communicatie. Beschadigde artikelen vervangen. Top

top!

Vakkundig advies en klantgerichte benadering.

Een super service!

Goed geholpen bij bestellen en snel geleverd.

Goede ervaring

Goed mocht ik weer wat nodig hebben bel ik

prima geholpen

prima geholpen en bezorgd wanneer het mij paste

prima, kan niet beter

word goed geholpen door het personeel

vriendelijk behandeld ook toen er een tegel vervangen moest worden.

Goed geholpen volgens afspraak, en geen addertjes onder het gras.

Vriendelijk en behulpzaam

Zeer prettig bedrijf

Op alle fronten een zeer prettig bedrijf met zeer goede medewerkers. Waar ik ook ben en waar ik ook ga............altijd denk ik dat geweldige steenhandel en bestratingsbedrijf Boonstra.

Goede prijs kwaliteit voor elke portemonnee

Goede afspraken, ruime keus, service en advies op maat. Levering zoals afgesproken.

Vakkundig en snel geholpen Bijzonder aardige dame

Goed en snel geholpen

Betrouwbaar

Er werd op tijd geleverd

Luisteren goed, denken mee, zijn flexibel, vriendelijk Zeer nette aflevering van de stenen en keurig neergezet.

Snelle reaktie en goede afhandeling, goede begeleiding.

Zeer tevreden. Goed geholpen.

Klantvriendelijk en doen goed hun best om je te helpen. Communicatie ook goed,

Behulpzaam bij de keuze wijzende ook oo de aanbiedingen.

Bij het uitzoeken van mijn bestrating werk ik netjes geholpen en deskundig gewezen op randzaken.levering binnen een paar dagen .heel tevreden!

Mooi groot assortiment, er valt voor een ieder voldoende te kiezen. En wanneer je vragen hebt denken ze goed met je mee. Ook aflevering is top.

Zeer vakkundig, vriendelijk en snel geholpen. Zeer prettig om zaken mee te doen, geven goede tips.

Zeer vakkundig, vriendelijk en snel geholpen. Zeer prettig om zaken mee te doen, geven goede tips en denken mee

Goede kwaliteit en snelle levering

Snelle reactie op online vragen per mail, hierdoor een goede kwaliteit stenen uit kunnen zoeken via de website zonder daadwerkelijk naar het bedrijf te komen. De levering was sneller dan verwacht! Wij zijn meer dan tevreden!

Prima service, kennis van zaken en kon goed berekenen wat en hoeveel wij nodig hadden!

Snel, meedenken, uitrekenen wat en hoeveel er nodig is. Kortom zij had verstand van zaken.