Prima service, snel, vakkundig, vriendelijk. Aanrader.

S’morgens gebeld ivm verstopping. 16.00 uur alles opgelost en netjes opgeruimd. Zeer tevreden!

Supersnelle goede service in een noodgeval

Het water kwam via het keukenblok omhoog, binnen een half uur was de loodgieter hier. Hij heeft het probleem perfect oplost. En ons advies gegeven hoe verder te handelen.

Deskundig en servicegericht vriendelijk personeel

Vandaag kwam de Honcoop medewerker Eric langs nav klachten over het toilet. Eric kwam, overzag met kennis de te verwachten werkzaamheden en ging professioneel aan de slag. Alles werd netjes opzij gezet en afgeplakt zodat er geen overlast voor mij als bewoner ontstond. Het was een flinke, modderige klus maar Eric klaagde er niet over, deed zijn werk, evenals de andere medewerker van Honcoop die met een grote vrachtwagen kwam om de boel af te zuigen. Heel vriendelijk en deskundig en beleefd personeel. Ik dank ze voor hun werk en hun vriendelijkheid. De firma Honcoop kan deze mannen er gerust op uit sturen om de klussen te klaren.

Doordat de straat behoorlijk omhoog gebracht gaat worden moest de voortuin 'open'. Dat geeft de gelegenheid om de rioolbuizen die vanuit de gevel lopen te controleren. Bij controle bleek dat, door verzakking, er spanning was ontstaan op de buizen. Gisteren met de firma Honcoop gebeld en vanmorgen kwam er al iemand langs die alles uitgebreid heeft geïnspecteerd. Heel fijn ook dat alle vragen geduldig, helder en duidelijk werden beantwoord. Daardoor werd het voor ons mogelijk om te kiezen voor een oplossing m.b.t. het verzakkingsprobleem. Ook de kruipruimte werd goed geïnspecteerd. Al met al een karwei van zo'n twee uur. Volgende week (gelukkig voordat onze voortuin weer bestraat gaat worden) komt een medewerker alle reparaties/vernieuwingen uitvoeren. We zijn wel benieuwd naar de kosten....

• Ervaring met: Renovatie

Kranen vervangen en syfon vervangen. Geweldig, snelle afspraak en een zeer goede looodgieter Erik van Heesch, die perfect, netjes werk afleverd! Dus aan te bevelen!

• Ervaring met: Onderhoud

Wij hadden een breuk in het riool en hierdoor een grote ravage in onze kruipruimte. binnen korte tijd was er een monteur om de situatie te bekijken en nog dezelfde middag was er een team aan de slag. de gehele kruipruimte netjes opgeruimd en schoongemaakt, alles voor een heel redelijke prijs! klasse werk door een professioneel team, wat een verademing bij al deze ellende!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Dit bedrijf heeft bij ons de gootsteen ontstopt. Kwaliteit geleverd werk is prima, maar de berekende prijs (bijna EUR. 170,-- voor 3 kwartier werk) is absurd. Bedrijf is ook niet aangesloten bij VNI UNETO en kan dus onbeperkt sjoemelen met de prijs. Geeft ook geen duidelijke prijsopgave vooraf.

Snel geholpen, fijn!

• Ervaring met: Verbouwing

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Mijn ervaring met P.C. Honcoop zijn dramatisch. Nadat we onze verbouwde woning introkken werd een verstopping door ons geconstateerd, hierop hebben we in het weekend Honcoop ingeschakeld. Nadat de medewerker 2,5 uur bezig is geweest heeft hij ons achter gelaten met nog steeds een verstopping en beschadiging op ons splinter nieuw badkamer meubel en krassen op onze vers geschilderde muur. Nu 3 maanden verder en de beschadiging aan het badkamer meubel is nog steeds niet opgelost, Dhr P.C. Honcoop reageert niet meer om onze e-mails. Verder lijkt de standleiding waar de verstopping zat beschadigd te zijn en we hebben tot overmaat van ramp lekkage in de muur die opgebroken moet worden.

Eric van Hees, prima vakman vriendelijk Geweldige vakman

• Prijs-/kwaliteitsverhouding

Het wachten op een telefoontje duurt soms wat lang, verder zijn we heel erg tevreden. Vakmanschap en kennis van zaken. Top!

• Ervaring met: Renovatie

Graag wil ik hierbij Eric, de loodgieter, een compliment geven voor zijn manier van werken, opruimen, etc. Top!

• Ervaring met: Onderhoud

Op 28 december gebeld met een lekkage in de meterkast.... de volgende morgen om 07.30 uur stond de loodgieter voor de deur, werd afgelost ivm omstandigheden om 11.30 uur door een collega en om 13.00 uur was de klus geklaard!! Een perfecte bypass gemaakt omdat de lekkage in de betonnen vloer zat en niet te repareren was. Perfecte service, zeker 10 bedrijven gebeld maar de meeste gingen na opname direct "in storing" en twee zouden binnen een half uur terugbellen en dat is helemaal niet gebeurd. Nogmaals klasse, afspraak gemaakt en direct nagekomen en alles opgelost, TOP!!! Nu alleen de rekening nog......

• Ervaring met: Onderhoud

Dit bedrijf heeft ons uitstekend en adequaat geholpen. Vriendelijk en goede uitleg. Echt vakmanschap

• Ervaring met: Onderhoud

Na een hele slechte ervaring met een bedrijf, en veel te hoge rekening, gebeld met Honcoop voor offerte voor onze put, put is kosteloos gekit en dicht gemetseld! Echt top! Heel blij! Volgende keer meteen Honcoop bellen dus!

• Ervaring met: Rioolreiniging

Goed werk, prettige mensen, rolgordijn vergoed dat door het plaatsen van voorzetwanden niet meer paste. Waar vind je dat nog?

• Ervaring met: Renovatie

Tranen over me wangen want het zat deze week echt niet mee. Me baan .Stofzuiger ontploft en vanmorgen toen we aan doudchen waren stond de gang en huiskamer blank .gebeld met honcoop en met nog geen uurtje was het opgelost .want een kanjer van een man Frank een top vent .ik moest zo huilen gewoon onze week niet .zo lieve medewerker nog nooit mee gemaakt. Ik raad Honcoop op zeker aan prijs weten we nog niet. Dus dasr komen we op terugMaar nog maals de service fantastich dikke dikke 10

• Ervaring met: Rioolreiniging

Goede informatie vooraf: geduldig en informatief, zonder directe afspraken. Later daarom alsnog concrete afspraken gemaakt: weer prima en vlot geregeld. Moest wel even checken of de afspraak klopte, er leek even een misverstand in de planning, maar het werd prima opgelost. Werk werd vlot en prima uitgevoerd, deskundig en vriendelijke werknemers lieten alles ook keurig achter. Rekening lag net iets boven de indicatie, maar acceptabel verschil. Ik ben nog steeds erg blij met het resultaat en de behandeling van mijn opdracht.

• Ervaring met: Verbouwing

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Al weken geleden zou er een offerte komen maar niks vernomen ... blijkbaar te druk!? Ook na contact weer niks vernomen, laat maar we zoeken wel iemand anders

• Vakmanschap N.v.t.
  • Ervaring met: Onderhoud

Wat een service. Ik had een serieus acuut lekkageprobleem. Ondanks druk werkschema is de monteur toch snel langs kunnen komen en heeft het probleem - met een glimlach - verholpen. Top en de firma Honcoop is een absolute aanrader!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Weigeren na meerdere telefoontjes gewoon terug te bellen voor garantie werkzaamheden. Totaal geen contact mee mogelijk. Hoogst onproffessionele, onbetrouwbare aannemer.

• Ervaring met: Renovatie

Supersnelle service en kennis van zaken. Zeer tevreden hoe de firma Honcoop ons probleem heeft opgelost en dat ook geregeld heeft met de gemeente. Klasse !

• Ervaring met: Rioolreiniging

Een cijfer 10 haal ik zelfs niet maar ik ben al jaren zeer zeer tevreden over het bedrijf Honcoop en de werknemers. Betrouwbaar, eerlijk en misschien wel het belangrijkste deskundig.

• Ervaring met: Onderhoud

Vandaag voor een tweede afspraak firma P.C. Honcoop over de vloer gehad, eerst een lekkende radiator gerepareerd, nu voor de montage van een terugslagklep onder de douchebak. Geweldig ervaren monteur, meedenkend en oplossingsgericht. Blij mee! Enorm verschil met het verwoestende sloopwerk van de firma Nieberding, die heeft gezorgd voor de lekkende radiator en een bouwput in onze badkamer achterliet. Die firma zal ik echt iedereen ontraden! Dikke pluim voor Honcoop !

• Ervaring met: Onderhoud

Het werk dat verricht is hebben ze zeer goed uitgevoerd. Echter zoals meerdere keren vermeld door andere personen bij recensies kan de communicatie beter zijn. Je moet er zelf weer achteraan als gemeld wordt dat je terug gebeld wordt. Aan het vakmanschap van de firma Hocoop is niets op te merken.

Boekweitstraat 130 2153 GL Nieuw-vennep