Correcte behulpzame monteurs

Dinsdag 18 mei een nieuwe cv ketel geïnstalleerd. Werd door vriendelijke monteurs keurig geregeld en schoon achter gelaten. Met Energie Service Friesland doen we graag zaken. Duidelijke offerte welke wordt nagekomen.

Met man en macht echt fantastisch

Mijn geiser hield er mee op, er werd werkelijk alles aan gedaan om hem weer te repareren. Helaas lukte dit niet meer. Volgende dag is de oude geiser er uit gehaald en andere geplaatst, het was een hele onderneming omdat er weinig ruimte was in het keuken kastje. Uiteindelijk hebben ze alles op alles gezet om toch te zorgen dat alles is aangesloten. Ben ontzettend dankbaar en stel de inzet ontzettend op prijs!!

Slecht

Hele middag zitten te wachten, vrij genomen. Komt er iemand? Nee. Bellen, ja mevrouw kantoor is al dicht dus weet het ook niet. Nou fijn zeg.

Slecht, komt service afspraak niet na

Gebeld door energie service voor onderhouds beurt, afspraak gemaakt, moest hiervoor een middag vrij nemen, een uur voor de afspraak wordt afgebeld, het is te druk, moest zelf maar weer een nieuwe afspraak maken.

Zeer slecht

Een groot aantal jaren een onderhoudscontract gehad, ketel zou eens per 18 maanden onderhouden worden. De afgelopen jaren hebben wij echter steeds zelf aan moeten geven dat de termijn verlopen was. 3 jaar geleden zelfs 3 maanden. De laatste afspraak kwam men zelfs helemaal niet! Ook geen telefonische afmelding. Nu zijn we er echt klaar mee en hebben het contract opgezegd. Geen aanrader dus.

Zeer slecht en buitengewoon onbeschoft

Tijdens onderhoudsbeurt heeft monteur onze thermostaat kapot gemaakt. De monteur vertrok zonder blikken of blozen met de mededeling dat er maar een nieuw thermostaat moesten kopen. Na meerdere malen telefonisch contact te hebben gehad en de belofte dat wij zsm zouden worden geholpen kregen we een noodoplossing toegestuurd. Echter kost deze noodoplossing ons nu 300 euro. Na meerdere telefoontjes wordt de telefoon er gewoon opgegooid en zegt men nergens vanaf te weten. Zeer onbeschofte lui dit. Trap er niet in mensen .... wees gewaarschuwd ... lees de andere reviews ook maar.

Zeer slechte communicatie

Vorig jaar oktober cv laten plaatsen, hierbij hebben de monteurs zonder pardon onze eigen aangeschafte thermostaat mee genomen. Achteraan gebeld, zou terug gebeld worden. Niets gehoord. Bij een 2e telefoontje aangegeven dat we de rekening uiteraard niet betalen voordat dit opgelost is. Na 4 van deze telefoontjes onzerzijds en geen enkele reactie anderzijds, krijgen wij doodleuk een herinnering van de factuur. Nogmaals achteraan gebeld, wederom de belofte teruggebeld te worden (nu 5x!). Niet dus, maar na nog es een maand nu wél een aanmaning. Hoe dúrven ze! Nu voor de 6e keer contact op moeten nemen, per mail. Wederom afwachten..... wát een communicatie!

Slecht

€ 1000 euro extra gasverbruik na bezoek monteur .. kop in t zand steken energieservice ...

Uitmuntend

Goed en duidelijk contact. Eerlijke voorlichting

In de kou blijven zitten

Storing ontdekt 22:00u. Gebeld en vrij onbeschoft te woord gestaan: bel morgenochtend maar terug. De volgende ochtend weer gebeld om 08:00u. Er zou wel iemand langs komen. Op de vraag "wanneer dan" werd wederom redelijk onbeschoft geantwoord: "vandaag wel". Na enig aandringen: "vanmorgen". Gelukkig was de monteur er eerder dan verwacht. Vriendelijke man die het probleem snel had verholpen. Bedankt Energie Service Friesland. Wij zeggen jullie abonnement op, omdat we er niks aan hebben. Wel €10 permaand betalen (voor een nieuwe ketel bij jullie gekocht), maar geen hulp bieden.

Geweldige service en vakmanschap

Na een telefoontje gisteren met een vraag van mijn kant is mijn vraag niet alleen zeer deskundig beantwoord maar ook direct opgevolgd. Vandaag hebben twee medewerkers van uw organisatie bij ons een nieuwe boiler geplaatst.Zorgvuldig gewerkt, zonder overlast en goede zorgvuldige communicatie. In een woord TOP. Dank hiervoor.

Ongevraagd gebruik maken van privébezittingen: ongepast.

Ondanks dat ik tevreden ben over het plaatsen van de cv heb ik toch kritiek op de manier waarop het personeel zich in ons huis gedragen heeft. Zo werd er zonder overleg een slaapkamerdeur geopend en werd tevens zonder overleg de ventilator die daar stond in gebruik genomen. Ook werd er gevraagd om koffie en juist weer niet gevraagd of er van het toilet gebruik gemaakt kon worden (toiletgebruik is op zich natuurlijk geen enkel probleem, maar even vragen was wel zo fatsoenlijk geweest). Ik heb me hier achteraf erg over verbaasd, met name over het zonder toestemming openen van een andere ruimte dan de cv-ruimte en privébezittingen zonder overleg gebruiken. Ik vind dit dan ook echt niet kunnen.

Geachte relatie, Wij betreuren uw negatieve ervaring met onze monteurs en begrijpen uw reactie. Het getoonde ongepaste gedrag is uiteraard niet zoals u mag verwachten en is ook niet wat Energie Service Friesland van haar medewerkers verwacht. De betreffende monteurs zullen hier expliciet op aangesproken worden. Ondanks dit alles wensen wij veel woongenot van de nieuwe CV-ketel.

je krijgt een aanbod blijkt het aanbod een houdbaarheidsdatum

18 jaar oude huur Ketel. Konden wij voor 250 eur een nieuwe laten monteren. Blijkt een paar maanden later dat ze ketel op de nominatie atind om te laten vervangen. Blijkt er haken en ogen aanzitten. Kortom je word opgelicht waar je bijstaat. Wij zeggen het op bij jullie, blijkbaar maakt het jullie niets uit als je een klant kwijt raakt. Jammer voor deze ervaring. Wat een klantonvriendelijke mensen.

Geachte relatie, Uw refereert aan een aanbod wat u in 2017 hebt ontvangen en waar u redelijkerwijs van uit mag gaan dat dit inmiddels niet meer geldig is. Wij betreuren uw ervaring, maar hopen dat u desondanks gebruik blijft maken van onze diensten.

Waardeloos

24/7 beschikbaar wat een giller...een duur onderhoudscontract waar je 24 uur moet wachten tot je word geholpen want warmte en warm water is geen prioriteit...

Punctueel en precies

Onze cv combi was nog te jong dus is niet veel gedaan alleen de gegevens en type genoteerd ik had ook doorgegeven dat de ketel nog maar een jaar was maar dat ik graag een abonnee onderhouds service wou aanschaffen voor de rest was et netjes

ben nu drie weken verder en heb nog total niets vernomen

keurig nette mensen alleen wat ze tot nu toe beloven komen ze tot nu toe niet na

Vriendelijk en goed gerwerkt mijn inziens.

Super monteur kennis van zaken Snel En Service gericht

Aardige klantvriendelijke medewerker

Zeer snelle reparatie; wel veel te dure sensor.

Prima monteur. Onderdeel is 100% te duur. Je mag ook van dit vrij simpele onderdeel verwachten dat het aanmerkelijk langer mee gaat en dat het onder de garantie valt. Nefit/Bosch moet hier toch wat beters voor kunnen bedenken.

Goede service, matige follow-up

Goede en snelle onderhoudsservice, maar moest zelf actief kontakt opnemen voor het vervangen van de CV installatie.

Vlot en deskundig geholpen

Vriendelijk behulpzaam

prima medewerker

Prima geholpen, vakkundig

Prima monteur!

De monteur kwam keurig binnen de afgesproken tijd. Deed rustig zijn werk en kon goed uitleggen wat hij vernieuwd had. Een dikke pluim!!

Keurig