Geweldige service en vakmanschap

Na een telefoontje gisteren met een vraag van mijn kant is mijn vraag niet alleen zeer deskundig beantwoord maar ook direct opgevolgd. Vandaag hebben twee medewerkers van uw organisatie bij ons een nieuwe boiler geplaatst.Zorgvuldig gewerkt, zonder overlast en goede zorgvuldige communicatie. In een woord TOP. Dank hiervoor.

Ongevraagd gebruik maken van privébezittingen: ongepast.

Ondanks dat ik tevreden ben over het plaatsen van de cv heb ik toch kritiek op de manier waarop het personeel zich in ons huis gedragen heeft. Zo werd er zonder overleg een slaapkamerdeur geopend en werd tevens zonder overleg de ventilator die daar stond in gebruik genomen. Ook werd er gevraagd om koffie en juist weer niet gevraagd of er van het toilet gebruik gemaakt kon worden (toiletgebruik is op zich natuurlijk geen enkel probleem, maar even vragen was wel zo fatsoenlijk geweest). Ik heb me hier achteraf erg over verbaasd, met name over het zonder toestemming openen van een andere ruimte dan de cv-ruimte en privébezittingen zonder overleg gebruiken. Ik vind dit dan ook echt niet kunnen.

Geachte relatie, Wij betreuren uw negatieve ervaring met onze monteurs en begrijpen uw reactie. Het getoonde ongepaste gedrag is uiteraard niet zoals u mag verwachten en is ook niet wat Energie Service Friesland van haar medewerkers verwacht. De betreffende monteurs zullen hier expliciet op aangesproken worden. Ondanks dit alles wensen wij veel woongenot van de nieuwe CV-ketel.

je krijgt een aanbod blijkt het aanbod een houdbaarheidsdatum

18 jaar oude huur Ketel. Konden wij voor 250 eur een nieuwe laten monteren. Blijkt een paar maanden later dat ze ketel op de nominatie atind om te laten vervangen. Blijkt er haken en ogen aanzitten. Kortom je word opgelicht waar je bijstaat. Wij zeggen het op bij jullie, blijkbaar maakt het jullie niets uit als je een klant kwijt raakt. Jammer voor deze ervaring. Wat een klantonvriendelijke mensen.

Geachte relatie, Uw refereert aan een aanbod wat u in 2017 hebt ontvangen en waar u redelijkerwijs van uit mag gaan dat dit inmiddels niet meer geldig is. Wij betreuren uw ervaring, maar hopen dat u desondanks gebruik blijft maken van onze diensten.

Waardeloos

24/7 beschikbaar wat een giller...een duur onderhoudscontract waar je 24 uur moet wachten tot je word geholpen want warmte en warm water is geen prioriteit...

Punctueel en precies

Onze cv combi was nog te jong dus is niet veel gedaan alleen de gegevens en type genoteerd ik had ook doorgegeven dat de ketel nog maar een jaar was maar dat ik graag een abonnee onderhouds service wou aanschaffen voor de rest was et netjes

ben nu drie weken verder en heb nog total niets vernomen

keurig nette mensen alleen wat ze tot nu toe beloven komen ze tot nu toe niet na

Vriendelijk en goed gerwerkt mijn inziens.

Super monteur kennis van zaken Snel En Service gericht

Aardige klantvriendelijke medewerker

Zeer snelle reparatie; wel veel te dure sensor.

Prima monteur. Onderdeel is 100% te duur. Je mag ook van dit vrij simpele onderdeel verwachten dat het aanmerkelijk langer mee gaat en dat het onder de garantie valt. Nefit/Bosch moet hier toch wat beters voor kunnen bedenken.

Goede service, matige follow-up

Goede en snelle onderhoudsservice, maar moest zelf actief kontakt opnemen voor het vervangen van de CV installatie.

Vlot en deskundig geholpen

Vriendelijk behulpzaam

prima medewerker

Prima geholpen, vakkundig

Prima monteur!

De monteur kwam keurig binnen de afgesproken tijd. Deed rustig zijn werk en kon goed uitleggen wat hij vernieuwd had. Een dikke pluim!!

Keurig

Snellen adequate oplossing van een blijkbaar veel voorkomend probleem.

Deskundig, hartelijk, accuraat

Blij met de oplossen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prima verder
  • Ervaring met: Onderhoud

Klantvriendelijkheid en service en advies prima. Alleen hebben we na de onderhoudswerkzaamheden geen warm water meer.....

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Was afspraak gemaakt werdt er 45 min voor afspraak afgebeld ,hadden dochter laten komen om iemand thuis te laten zijn vanwege groot tijdsbestek van service en dan wordt er gebeld wordt je niet vrolijk van
  • Ervaring met: Onderhoud

Jaren een servicecontract gehad bij E.S.F. Na het aanschaffen van een nieuwe combiketel even uit beeld geweest. Maar nu na een eerste storing wordt het weer als vanouds opgepakt en opgelost. Gelijk ook maar weer een nieuw service contract afgesloten. Top!
  • Ervaring met: Storing

Na het advies zou een onderhoudscontract worden gestuurd, deze heb ik nog niet ontvangen en dat is de reden van de twee 'vijfen'. Er is niet aangegeven hoe lang het zou duren. Ik kom hierop omdat ik verwachtte dat het contract in de bus zou liggen.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Ervaring met: Advies

Bij eerste storing provisorisch verholpen,maar bij tweede storing werd perfect verholpen en klantvriendelijkheid was super. Meervan dit soort monteur is een verademing
  • Ervaring met: Storing