Filters

5

Zeer slecht

Een groot aantal jaren een onderhoudscontract gehad, ketel zou eens per 18 maanden onderhouden worden. De afgelopen jaren hebben wij echter steeds zelf aan moeten geven dat de termijn verlopen was. 3 jaar geleden zelfs 3 maanden. De laatste afspraak kwam men zelfs helemaal niet! Ook geen telefonische afmelding. Nu zijn we er echt klaar mee en hebben het contract opgezegd. Geen aanrader dus.

  • Aanbevelen? Nee
1

Zeer slecht en buitengewoon onbeschoft

Tijdens onderhoudsbeurt heeft monteur onze thermostaat kapot gemaakt. De monteur vertrok zonder blikken of blozen met de mededeling dat er maar een nieuw thermostaat moesten kopen. Na meerdere malen telefonisch contact te hebben gehad en de belofte dat wij zsm zouden worden geholpen kregen we een noodoplossing toegestuurd. Echter kost deze noodoplossing ons nu 300 euro. Na meerdere telefoontjes wordt de telefoon er gewoon opgegooid en zegt men nergens vanaf te weten. Zeer onbeschofte lui dit. Trap er niet in mensen .... wees gewaarschuwd ... lees de andere reviews ook maar.

  • Aanbevelen? Nee
3

Zeer slechte communicatie

Vorig jaar oktober cv laten plaatsen, hierbij hebben de monteurs zonder pardon onze eigen aangeschafte thermostaat mee genomen. Achteraan gebeld, zou terug gebeld worden. Niets gehoord. Bij een 2e telefoontje aangegeven dat we de rekening uiteraard niet betalen voordat dit opgelost is. Na 4 van deze telefoontjes onzerzijds en geen enkele reactie anderzijds, krijgen wij doodleuk een herinnering van de factuur. Nogmaals achteraan gebeld, wederom de belofte teruggebeld te worden (nu 5x!). Niet dus, maar na nog es een maand nu wél een aanmaning. Hoe dúrven ze! Nu voor de 6e keer contact op moeten nemen, per mail. Wederom afwachten..... wát een communicatie!

  • Aanbevelen? Nee
3

Slecht

€ 1000 euro extra gasverbruik na bezoek monteur .. kop in t zand steken energieservice ...

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitmuntend

Goed en duidelijk contact. Eerlijke voorlichting

  • Aanbevelen? Ja
4

In de kou blijven zitten

Storing ontdekt 22:00u. Gebeld en vrij onbeschoft te woord gestaan: bel morgenochtend maar terug. De volgende ochtend weer gebeld om 08:00u. Er zou wel iemand langs komen. Op de vraag "wanneer dan" werd wederom redelijk onbeschoft geantwoord: "vandaag wel". Na enig aandringen: "vanmorgen". Gelukkig was de monteur er eerder dan verwacht. Vriendelijke man die het probleem snel had verholpen. Bedankt Energie Service Friesland. Wij zeggen jullie abonnement op, omdat we er niks aan hebben. Wel €10 permaand betalen (voor een nieuwe ketel bij jullie gekocht), maar geen hulp bieden.

  • Aanbevelen? Nee
10

Geweldige service en vakmanschap

Na een telefoontje gisteren met een vraag van mijn kant is mijn vraag niet alleen zeer deskundig beantwoord maar ook direct opgevolgd. Vandaag hebben twee medewerkers van uw organisatie bij ons een nieuwe boiler geplaatst.Zorgvuldig gewerkt, zonder overlast en goede zorgvuldige communicatie. In een woord TOP. Dank hiervoor.

  • Aanbevelen? Ja
4

Ongevraagd gebruik maken van privébezittingen: ongepast.

Ondanks dat ik tevreden ben over het plaatsen van de cv heb ik toch kritiek op de manier waarop het personeel zich in ons huis gedragen heeft. Zo werd er zonder overleg een slaapkamerdeur geopend en werd tevens zonder overleg de ventilator die daar stond in gebruik genomen. Ook werd er gevraagd om koffie en juist weer niet gevraagd of er van het toilet gebruik gemaakt kon worden (toiletgebruik is op zich natuurlijk geen enkel probleem, maar even vragen was wel zo fatsoenlijk geweest). Ik heb me hier achteraf erg over verbaasd, met name over het zonder toestemming openen van een andere ruimte dan de cv-ruimte en privébezittingen zonder overleg gebruiken. Ik vind dit dan ook echt niet kunnen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte relatie, Wij betreuren uw negatieve ervaring met onze monteurs en begrijpen uw reactie. Het getoonde ongepaste gedrag is uiteraard niet zoals u mag verwachten en is ook niet wat Energie Service Friesland van haar medewerkers verwacht. De betreffende monteurs zullen hier expliciet op aangesproken worden. Ondanks dit alles wensen wij veel woongenot van de nieuwe CV-ketel.

1

je krijgt een aanbod blijkt het aanbod een houdbaarheidsdatum

18 jaar oude huur Ketel. Konden wij voor 250 eur een nieuwe laten monteren. Blijkt een paar maanden later dat ze ketel op de nominatie atind om te laten vervangen. Blijkt er haken en ogen aanzitten. Kortom je word opgelicht waar je bijstaat. Wij zeggen het op bij jullie, blijkbaar maakt het jullie niets uit als je een klant kwijt raakt. Jammer voor deze ervaring. Wat een klantonvriendelijke mensen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte relatie, Uw refereert aan een aanbod wat u in 2017 hebt ontvangen en waar u redelijkerwijs van uit mag gaan dat dit inmiddels niet meer geldig is. Wij betreuren uw ervaring, maar hopen dat u desondanks gebruik blijft maken van onze diensten.

2

Waardeloos

24/7 beschikbaar wat een giller...een duur onderhoudscontract waar je 24 uur moet wachten tot je word geholpen want warmte en warm water is geen prioriteit...

  • Aanbevelen? Nee
7

Punctueel en precies

Onze cv combi was nog te jong dus is niet veel gedaan alleen de gegevens en type genoteerd ik had ook doorgegeven dat de ketel nog maar een jaar was maar dat ik graag een abonnee onderhouds service wou aanschaffen voor de rest was et netjes

  • Aanbevelen? Ja
5

ben nu drie weken verder en heb nog total niets vernomen

keurig nette mensen alleen wat ze tot nu toe beloven komen ze tot nu toe niet na

  • Aanbevelen? Ja
8

Vriendelijk en goed gerwerkt mijn inziens.

goed

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service

Super monteur kennis van zaken Snel En Service gericht

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Aardige klantvriendelijke medewerker

  • Aanbevelen? Ja
7

Zeer snelle reparatie; wel veel te dure sensor.

Prima monteur. Onderdeel is 100% te duur. Je mag ook van dit vrij simpele onderdeel verwachten dat het aanmerkelijk langer mee gaat en dat het onder de garantie valt. Nefit/Bosch moet hier toch wat beters voor kunnen bedenken.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goede service, matige follow-up

Goede en snelle onderhoudsservice, maar moest zelf actief kontakt opnemen voor het vervangen van de CV installatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlot en deskundig geholpen

Vriendelijk behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
10

prima medewerker

Prima geholpen, vakkundig

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima monteur!

De monteur kwam keurig binnen de afgesproken tijd. Deed rustig zijn werk en kon goed uitleggen wat hij vernieuwd had. Een dikke pluim!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Keurig

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Snellen adequate oplossing van een blijkbaar veel voorkomend probleem.

  • Aanbevelen? Ja
10

Deskundig, hartelijk, accuraat

Deskundig, hartelijk, accuraat

  • Aanbevelen? Ja
8

top! bekwaam en correct personeel

top! bekwaam en correct personeel

  • Aanbevelen? Ja
8

Vakkundig monteur

Blij met de oplossen

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd