Topper: Sven

Sinds kort lease ik een auto via ActivLease en heb contact met Sven Sallé gehad. Ben zeer goed geholpen door Sven en eindelijk is de auto ook binnen!! Nogmaals dank voor alles. Zeer prettig ervaren. Je ziet me zeker weer terug :)

• Afspraken nakomen

Bedankt dat u de tijd neemt een review achter te laten. En nog een topcijfer ook! We wensen u heel veel rijplezier :)

Klasse en uitstekend geregeld van begin tot eind!

Ferdy van der Craats.. Chapeu. Super vriendelijk en enthousiast geholpen. Snelle communicatie via de mail en of met een belletje Alles zeer snel uitgezocht en geregeld. geregeld. Fredy nam de tijd en zocht mee, naar de geschikte oplossing. Een zeer klantgerichte en professionele instelling, verstand van zaken en weet wat de klant wil. Fredy bedankt voor alles. Rij nu een mooie nette mercedes sprinter v6 319, waar ik voor de zaak mee voor de dag kan komen. Ga zo door.. Fredy & Activ lease bedankt.

• Afspraken nakomen

Wauw wat een mooie review Michael, ook namens Ferdy heel erg bedankt! We gaan natuurlijk zeker zo door en dit soort complimenten motiveert ons nog meer. We wensen je veel plezier & succes met de Mercedes Sprinter!

Super service!

Ze denken met je mee op moment dat je auto wilt bestellen. Ze behouden contact met de klant en ze zijn super snel met reageren en regelen! Top service!!!!!

• Afspraken nakomen

Bedankt voor uw top review Chrisoula!

Goed geregeld van begin tot eind!

Patrick heeft mij prima geholpen met de keuze van de auto. Alles ging vlot en vanzelf.

• Afspraken nakomen

Beste Moreno, fijn om te horen & bedankt voor uw review

Professioneel en proactief

Sinds kort lease ik een auto via ActivLease en heb contact met Sven Sallé. Een zeer klantgerichte en professionele verkoopadviseur, zowel in het nakomen van de afspraken als de snelheid waarmee hij vragen beantwoord. Zeer prettige ervaring en positieve beeldvorming over de organisatie en mensen die er werken.

• Afspraken nakomen

Wat een mooie review, super fijn dat Sven u zo goed geholpen heeft.

Betrokken, meedenken en enthousiast

Hartstikke blij met ActivLease. Super vriendelijk en enthousiast geholpen door Patrick en mijn hele vragenreeks werd rustig en uitgebreid beantwoord. Snelle communicatie via de mail en zeer snel geregeld. Paarr weken later en ik rijd in een prachtige auto, alles van offerte tot levering ging perfect en nog eens nagebeld of alles naar wens is gegaan. Zeker aan te raden!

• Afspraken nakomen

Bedankt Anna voor je review. Wat fijn dat alles zo fijn is gelopen, wij wensen u veel rijplezier!

Snel, adequaat en helder zijn de leenwoorden die bij me opkomen

Snel, adequaat en helder zijn de leenwoorden die bij me opkomen

• Afspraken nakomen

Leuk om te horen, dank u wel voor de review Jeroen

Top contact!

Wij zijn zeer goed geholpen door ActiveLease. Met name door Sven Sallé! We hebben wat tegenslagen gehad maar zeer goed geholpen om te kijken naar andere mogelijkheden! En nu rijden we in onze prachtige auto!

• Afspraken nakomen

Vervelend dat er wat tegenslagen geweest zijn, gelukkig is het verder goed gekomen! Bedankt en wellicht tot de volgende auto.

Alles supergoed geregeld

Van Benzine naar Elektrisch. Dankzij Ferdy nu een superauto met nog een lage bijtelling. Ik wilde wat anders, maar dankzij de tip van Ferdy een Ford Mustang Mach E. Dit is niet de eerste keer dat ik een auto regel met Ferdy.. Echt een aanwinst voor ActivLease. Verstand van zaken en weet wat de klant wil

• Afspraken nakomen

Wat een mooi compliment! Bedankt Rene en wellicht tot snel voor de volgende lease auto.

Zeer goede ervaring.

Prettige persoonlijke benadering, waardoor hele proces van offerte afhandeling tm het leveren van de auto soepeltjes verliep.

• Afspraken nakomen

Dank u wel voor de review Martijn!

Fijne partij, uitstekende communicatie en opvolging

Helaas niet tot een deal gekomen, maar het voortraject als zeer prettig ervaren.

• Afspraken nakomen

Jammer Jeroen, wellicht tot in de toekomst. Bedankt voor de review!

Snel en goed geregeld

Het begon met een twijfels iedee voor een keus voor een elektrische auto maar door een snel terug bel actie kwam de heer Sven met goeie inspiraties en beste adviezen en voor ik het wist rij ik nu in mijn droom Mustan Mach E . Goed en snel geregeld.tnx Sven

• Afspraken nakomen

Wat enorm fijn om te horen. En bedankt voor de mooie review Feddal.

Great service

We enjoyed the efficient and effective service from Activelease, and we received the best car with low price.

• Afspraken nakomen

Good to hear! Thanks for the nice review Lingli.

Zeer goede en snelle service

Er wordt goed met je meegedacht en ze vinden de beste oplossing die bij jouw situatie past. Erg blij met de hulp.

• Afspraken nakomen

Dank u wel Micha! Super om te horen.

Snel en goed

Na snel contact ook snel een auto. Met Ferry goed contact gehad zelfs laat op de avond. Denken mee en adviseren goed. 1,5 week later heb ik de eerste fijne kilometers in de nieuwe auto er weer opzitten.

• Afspraken nakomen

Bedankt voor de mooie review en aanbeveling!

Uitstekende en snelle afhandeling!

Ik ben erg tevreden over de service van Activlease. Patrick heeft mij enorm goed geholpen bij het totstandkomen van de leaseregeling. Ik ben volledig ontzorgd gedurende dit traject. Ook de support afdeling regelt de contractuele afhandeling uitstekend en vlot. Ik rij nu in een Audi Q4 E-Tron met een nog lage bijtelling. Bedankt mannen!

• Afspraken nakomen

Dag Patrick, bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. Met een topscore nog wel! Dat waarderen we. Namens ons allen wensen we je heel veel rijplezier!

Ik ben zelf sinds februari klant bij ActivLease en mijn contactpersoon is Ferdy. Omdat ik zo goed was geholpen en ik was heel erg tevreden over het bedrijf en vooral Ferdy heb ik ook mijn goeden vriend Aziz Akbari aangeraden om zijn leasecontract via Ferdy te regelen. En ja hoor zoals ik verwacht had Ferdy heeft Aziz ook perfect geholpen. Afgelopen zaterdag heeft hij zijn auto mogen ontvangen. Ik wil je via deze weg weer bedanken Ferdy! Jij bent een toppertje

• Afspraken nakomen

Hoi Sharif, wat leuk dat je ons hebt aanbevolen! Bedankt voor de mooie score, we geven de complimenten door aan Ferdy!

Zeer netjes en snel geholpen

Ik ben zeer tevreden snel en professioneel geholpen zeker een aanrader als je een auto of iets wat rolt wil leasen Mijn speciale dank aan Ferdy van der Craats

• Afspraken nakomen

Bedankt voor de top review Lowie!

Tevreden

Het verkrijgen van de auto's dmv de toeleverancier was een drama maar goed opgepakt binnen hun mogelijkheden. Prettig 1 contactpersoon te hebben die zaken kundig is. In ons geval Sven Salle

• Afspraken nakomen

Dag Wilco, fijn dat het naar tevredenheid is opgelost. Bedankt voor de review!

Snelle deskundige afhandeling en goede service

• Afspraken nakomen

Bedankt William voor de mooie beoordeling :)

Prima geregeld

Ondanks door de vele leverproblemen in lease land ben ik als nieuwe klant zeer tevreden!! Mijn uitgezochte auto die werd uitgesteld met een langere levertijd is vervangen omdat de levertijd te lang ging duren waardoor ik met Ferdy naar een oplossing ben gaan kijken. Zeer snel kwam hij met een nieuw voorstel voor een auto die vrijwel direct leverbaar was. Mijn wensen waren hierin meer dan meegenomen en sinds gisteren staat er een prachtige auto op mijn oprit. Dank je wel voor de moeite Ferdy!! Ik kreeg zelfs een filmpje bij vertrek en foto’s bij levering bij Activ lease!! Top gedaan

• Afspraken nakomen

Hoi Jelle, fijn dat jouw eerste ervaring met ActivLease zo positief is en dat we je aan een geschikt alternatief konden helpen. Veel dank voor de review én de 10!

Snelle service

Sven heeft mij goed en snel geholpen en hield me wekelijks op de hoogte over de status van levering.

• Afspraken nakomen

Wauw, een 10! Ons favoriete rapportcijfer ;) Bedankt voor de review Thomas!

zeer tevreden

de tweede auto die ik via Activlease heb genomen. heel tevreden over het contact, de service, snelheid en de wil om je te helpen. Zeer prettig!

• Afspraken nakomen

Leuk om te horen Jeroen, je bent ook voor de 3e auto weer van harte welkom ;)

perfect geregeld van begin tot de levering van de auto.

Via google bij ActiveLease terecht gekomen en al sinds het eerste contact voelde het vertrouwd en eerlijk. Ook alle vragen die ik had aangaande de leverings tijden werden netjes beantwoord en er werd goed meegedacht in een eventuele ander type auto/pakket.

• Afspraken nakomen

Bedankt voor het topcijfer Remco, fijn dat je tevreden bent!

Wederom een geweldige service- en dienstverlening van ActivLease

Nu ook een tweede auto aangeschaft via ActivLease. Heb wederom een geweldige service gehad en kan niets anders zijn dan tevreden over de dienstverlening en over de scherpe aanbiedingen. Bedankt Ferdy van der Craats en tot een volgende keer :).

• Afspraken nakomen

Leuk om te horen Jeremy! De volgende keer staan we uiteraard weer voor je klaar :)

Koningsbeltweg 32

1329AG Almere

Over ActivLease

Voordelig autorijden in een gloednieuwe leaseauto? Dat kan bij ActivLease! Het uitzoeken van een nieuwe leaseauto moet een feestje zijn. Het liefst snel én voordelig. Daarom neemt ActivLease als intermediair al het werk voor u uit handen dat bij een zakelijke lease komt kijken. We maken als tussenpersoon het verschil met de scherpste prijzen, de beste voorwaarden en snelle communicatie. We zijn merkonafhankelijk en werken transparant met soepele acceptatievoorwaarden. En natuurlijk geven we het beste advies bij elektrisch rijden. ActivLease is er voor u! Meer weten? Bel ons op 085 90 229 29 of neem een kijkje op onze website: