Zeer tevreden over ActivLease

Vanaf het eerste contact wat ik had met Ferdy van der Craats tot na de aflevering van de auto heb ik de communicatie met ActivLease als zeer prettig ervaren. De auto werd eerder geleverd en ook dat was geen enkel probleem. Ferdy en Kenneth Blanker zorgden ervoor dat de auto binnen enkele dagen al door ons opgehaald kon worden. Ik zou ActivLease absoluut aanbevelen!

• Afspraken nakomen

Fijn om te horen, en nog een 10 erbij ook, hartelijk bedankt!

De service, snelheid en de hulp van Patrick van Heijningen was erg goed, complimenten!

• Afspraken nakomen

Bedankt voor de review Timo, we hebben de complimenten doorgegeven!

Erg fijn

Ik heb snel en vertrouwd met korte lijnen een goeie werk auto kunnen regelen die voldoet aan al mijn eisen. Jefferey heeft mij uitstekend geholpen en reageerde altijd op mijn berichtjes ongeacht de tijd. Ik kan iedereen aanraden om hem als contact persoon te hebben.

• Afspraken nakomen

Hoi Samiha, leuk dat je de tijd neemt om een review voor ons achter te laten, dat waarderen we. Bedankt voor het mooie cijfer en de aanbeveling!

Gekregen waar ik om gevraagd heb.

Ik was toe aan een nieuwe lease auto en had een specifiek actie model op mijn wensenlijstje staan. ( 50 Jahre M edition ) samen met Sven van active lease meerdere dealers langs en samen een dealer gevonden die model volgens spec binnen budget wilde leveren. Dan was mij bij anderen nog niet gelukt. Omdat ik daar 11 maanden op moest wachten, heeft active lease ook keurig geholpen met de voorloop auto. Heel te vreden klant. Kan Active lease zeker aan bevelen. Michel b

• Afspraken nakomen

Hoi Michel, een bijzondere auto inderdaad, maar ook daar helpen we onze klanten graag bij! Fijn om te horen dat je tevreden bent. Bedankt voor je mooie review en we wensen je heel veel rijplezier. Wij denken dat dat wel goed komt met zo'n gave auto ;)

super, snel en efficiënt

Ik ben geholpen door Ferdy, hij is erg betrokken en meedenkend. Hij is echt goed in zijn vak en behulpzaam.

• Afspraken nakomen

Mooie review, mooi cijfer, hartelijk bedankt!

Persoonlijk, betrouwbaar, professioneel, en flexibel.

Jefferey Gorré heb ik het dan over... Uiteraard vertegenwoordigd hij Activlease maar Jefferey gaf mij echt het gevoel dat hij in mijn belang aan het werk was. Of ik uiteindelijk nou wel of geen auto zou leasen via Activlease dat was niet de rode draad in ons contact. Ook omdat dit mijn eerste keer is dat ik een auto wilde lease stelde Jefferey mij gerust en adviseerde mij goed na te denken en de tijd te nemen. Kortom gewoon TOP. Ik heb zijn contactgegevens inmiddels al gedeeld met een aantal kennissen van mij.

• Afspraken nakomen

Bedankt voor de prachtige complimenten en natuurlijk voor het tijd nemen om een review achter te laten voor ons!

Alles snel en goed geregeld!

Ik heb ActivLease als eerste optie gekozen zonder rond te kijken en werd door Jefferey Gorré geholpen. De offerte lag al de volgende ochtend klaar. Een iteratie en nog een dag later had ik een offerte met precies de auto die ik wilde en alles klopte. Maar ik wilde eerst nog eventjes rondkijken. Ik heb het aan Jeffrey laten weten en hij heeft er rekening mee gehouden. Ik werd bij twee andere concurrenten van ActivLease afgewezen vanwege mijn jaarcijfers en het duurde ruim een week om een antwoord te krijgen. Na een week heeft Jefferey opnieuw met mij contact opgenomen en we hebben alles binnen een paar dagen afgehandeld. Bij ActivLease kon ik met een kleine borgsom alsnog leasen vanuit mijn bedrijf en binnen 3 weken had ik mijn auto en ik ben erg blij mee.

• Afspraken nakomen

Fijn dat het alsnog gelukt is, bedankt voor de 10 Valentyn!

Maatwerk en service waar je gelukkig van wordt

Beste Jeffrey Gorré, Op de eerste plaats mijn bijzondere erkenning aan jouw expertise en inzet. De verkregen service brengt zaken doen naar een hoger niveau: -maatwerk -meedenken -avonds en in het weekend te bereiken -beleefd -professioneel Weet je nog niet zo goed wat je wilt of juist wel. Activ Lease maakt het voor jou mogelijk!

• Afspraken nakomen

Hoi Jerrine, bedankt voor de 10 en ook namens Jefferey voor de complimenten!

Zeer positief over ActiveLease!

Online uitgekomen bij ActiveLease, na verschillende websites te hebben bekeken. Gebruiksvriendelijke site en ze namen snel contact op. Ik realiseer me dat ik niet de makkelijkste klant was, want had nogal wat wensen, maar door het proactief meedenken van Nieck is het allemaal gelukt om de gewenste auto met de gewenste opties binnen budget te laten passen! dikke klasse hoe hij dit opgepakt heeft. Ook Nico van aftersales is top! ik heb veelvuldig telefonisch contact met beide heren gehad en ook via e-mail, altijd snel een reactie terug en het belangrijkste.... ze komen hun gemaakte afspraken na. Ik ben zeer tevreden over hoe alles verlopen is, ik kom zeker bij ActiveLease terug.

• Afspraken nakomen

Bedankt voor de mooie review Jurjen! We hebben de complimenten doorgegeven en wensen je heel veel rijplezier. Ook voor de volgende auto staan we weer met alle plezier voor je klaar!

Snelle, deskundige en klantvriendelijke behandeling van onze lease-aanvraag!

Ferdy van der Craats heeft zich enorm ingespannen om het voor ons zo gemakkelijk mogelijk te maken, door een Opel Vivaro die in Apeldoorn te koop stond in de lease te krijgen waarbij hij de proefrit en het afleveren voor de deur van ons bedrijf mogelijk maakte. Het hele traject is snel en vakkundig afgehandeld tot grote tevredenheid van ons. Bedankt nogmaals!

• Afspraken nakomen

Graag gedaan Freek, fijn dat jullie tevreden zijn. Bedankt voor de review en de topscore!

Bij ActivLease is klant nog steeds koning!!!

Geweldig geholpen door Patrick van Heijningen van Activlease. Vanaf dag 1 is hij heel transparant met mij geweest en heeft hij mij super geholpen. Geen moeite was hem te veel om uiteindelijk tot een passende oplossing te komen.Ben door hem stap voor stap begeleid door het proces. Altijd vriendelijk en opgetogen, meedenkend en effectief. Ik kon hem altijd bellen. Ben nog nooit zo vriendelijk en snel geholpen als door Activlease!! Een bedrijf dat altijd voor je klaar staat ook al voor de kleinste dingen rondom je leaseauto! Ga zo door! Dank je wel Patrick en collega’s.

• Afspraken nakomen

Bedankt Rachid voor dit super mooie compliment naar ActivLease en Patrick! Wij zijn blij dat u zo goed bent geholpen. Tot de volgende!

Iedereen aan te raden!

Als startende ondernemer was ik opzoek naar een leuke leaseauto. Door de uitstekende hulp van Ferdy is dit helemaal goed gekomen en mag ik nu tevreden rondrijden in een leuke Tesla! Mocht je dus opzoek zijn naar een leaseauto dan is Ferdy de man!

• Afspraken nakomen

Een 10, helemaal super! Namens het hele team bedankt voor het vertrouwen en de mooie review Robbin!

Meedenkend en klantvriendelijk

Een passende auto vinden als auto-nitwit en rolstoelgebruiker was een hele tour, maar Ernst-Jan heeft voortreffelijk geholpen. Ook zeer goede service van ActivLease. Erg tevreden met mijn auto en de ondersteuning.

• Afspraken nakomen

Wauw! Wat een mooi compliment Maranke. Bedankt voor de 10 & het compliment!

Na mijn aanvraag werd er snel contact opgenomen door Sven Salle die me erg goed geholpen heeft een auto naar mijn wensen te vinden die snel beschikbaar was. Ook met al mijn vragen kon ik bij hem terecht. Erg fijn!

Prima service !!

Wederom zeer goed ondersteund bij zowel het selecteren van de auto als het selecteren van de uiteindelijke leasemaatschappij.

• Afspraken nakomen

Hi Almer, dat is erg fijn om te horen. Bedankt voor het vertrouwen in ActivLease!

Eerste klas service!

Geweldige service, zo veel met je meedenken is ongekend. Patrick is een topper met verstand van zaken en volledige toewijding aan zijn werk! Hier kan je van op aan zijn advies!

• Afspraken nakomen

Fijn dat u zo goed bent geholpen door onze lease adviseur Patrick! Bedankt voor uw review en hopelijk tot de volgende auto.

Meer dan alleen een nieuwe auto leasen!

Bij toeval kwam ik in contact met Patrick van Heijningen van ActivLease. Op zoek gaan naar een nieuwe auto is leuk, maar het betekent ook een tsunami aan mogelijkheden. Door goed door te vragen en te luisteren naar mijn wensen ontstond er al snel een beeld en werd de keuze makkelijker. Naast het feit dat Patrick een superdeal heeft geregeld, waardeer ik vooral het persoonlijke contact en de bereikbaarheid. Ook toen ik een tijdelijke leaseauto nodig had als overbrugging heb ik een beroep op Patrick en zijn collega's kunnen doen. Ik ben blij met mijn ervaringen met ActivLease, Patrick en zijn collega's van de backoffice. Hartelijk dank!

• Afspraken nakomen

Goedemiddag Germaine, bedankt voor uw top review! Het doet ons goed om te horen dat Patrick en de collega's van sales support u zo goed hebben kunnen helpen!

Doen wat ze beloven!

De voorbije periode heb ik meermaals contact gehad met Patrick van Heijningen. Niet alleen voor at betreft mijn zoektocht naar een nieuwe auto, maar ook voor wat betreft advisering bij de voortijdige inleveren van mijn vorige wagen en voor wat betreft het vinden van een passende tijdelijke oplossing. Steeds deed Patrick wat hij beloofde, steeds was hij bereikbaar en 'onderweg' was het wachten op mijn nieuwe auto zodoende geen enkel probleem. Ik heb Activlease ervaren als een prettige partij om zaken mee te doen, voorzien van een gedegen netwerk van contactpersonen en mogelijkheden, die me gewoonweg op geen enkele wijze teleur heeft gesteld. Activlease en Patrick kan ik eenieder dan ook van harte aanbevelen als gedegen partner in de leasebranche.

• Afspraken nakomen

Wauw wat een mooie woorden Jules! Hartelijk dank voor de review en de topscore. We geven de complimenten door aan Patrick.

Super fijne samenwerking gehad met Activlease. Mijn dank aan Ferdy van der Craats. Heel erg bedankt voor al je hulp Ferdy. Een zeer klantgerichte en professionele verkoopadviseur, zowel in het nakomen van afspraken als de snelheid waarmee hij vragen beantwoord. Altijd snelle communicatie gehad en hij nam alle tijd om met mij mee te denken en mee te zoeken naar een geschikte auto. Super bedankt!. Zeer prettige ervaring met de organisatie en collega's die binnen de organisatie werken. Al met al, een geweldige service!

• Afspraken nakomen

Graag gedaan Hasina, en bedankt voor de mooie review!

Netjes geholpen en uitstekende service

Naar het aanvragen van offerte wat ik binnen een dag had was alles snel en uitstekend geregeld de auto wat zelfs nog sneller geleverd als beloofd was top en de medewerker die ons hielp Sven kroon. Is heel vriendelijk en heeft samen met ons alle mogelijk bekeken verder kan alleen maar zeggen vakwerk

• Afspraken nakomen

Bedankt Peter voor de mooie complimenten en natuurlijk dat je de tijd hebt genomen een review achter te laten. We wensen je veel veilige kilometers!

Uitstekende deskundigheid en klantvriendelijkheid

Na verschillende aanbieders met elkaar te hebben vergeleken uiteindelijk terecht gekomen bij Activlease. De werknemers van Activlease hebben mij iedere keer op een fijne manier te woord gestaan en uitstekend geholpen. Nadat mijn auto een maand eerder bij de dealer stond dan gepland heeft Activlease voor mij direct snel geschakeld om de auto zo snel mogelijk bij mij afgeleverd te kunnen krijgen. De bereid om te schakelen tussen mij en de dealer heeft mij ten tijde van de tenaamstelling een fijn gevoel gegeven dat alles goed zou komen. Een aanrader als u op zoek bent naar u leasemaatschappij die scherpe tarieven aanbiedt en uitstekende klantenservice daarbij heeft.

• Afspraken nakomen

Fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen Patrick, daar doen we het voor. Bedankt voor het mooie verhaal vol complimenten en natuurlijk de topscore!

Mijn auto is binnen, super bedankt voor je service Sven! Je bent altijd bereikbaar, dat gaf ons voldoening. Nogmaals bedankt voor al je uitleg betreft mijn elektrische auto!

• Afspraken nakomen

Dank voor de mooie woorden Zehra, ook namens Sven!

Top ervaring!

We hebben een fantastische samenwerking met Activelease. De organisatie is betrouwbaar, vriendelijk en gedreven. Met name Patrick heeft ons de laatste jaren enorm geholpen.

• Afspraken nakomen

Bedankt voor de complimenten en de mooie beoordeling Raoul!

Koningsbeltweg 32 1329AG Almere

Over ActivLease

Voordelig autorijden in een gloednieuwe leaseauto? Dat kan bij ActivLease! Het uitzoeken van een nieuwe leaseauto moet een feestje zijn. Het liefst snel én voordelig. Daarom neemt ActivLease als intermediair al het werk voor u uit handen dat bij een zakelijke lease komt kijken. We maken als tussenpersoon het verschil met de scherpste prijzen, de beste voorwaarden en snelle communicatie. We zijn merkonafhankelijk en werken transparant met soepele acceptatievoorwaarden. En natuurlijk geven we het beste advies bij elektrisch rijden. ActivLease is er voor u! Meer weten? Bel ons op 085 90 229 29 of neem een kijkje op onze website: