Ik ben zeer tevreden over de service en klantvriendelijkheid.

Bedankt Stefany!

Beste prijs en geweldige service

Erg veel hulp bij het kiezen van een passende auto tegen de beste prijs. Naast vriendelijk en professioneel contact is er enorm veel aandacht voor het helpen van de klant. Erg onder de indruk en erg blij met de Tesla Model 3!

• Afspraken nakomen

Erg leuk om te horen, en de 10 waarderen we ook!

Snel en fijne communicatie

Jefferey heeft mij fantastisch geholpen. Fijne communicatie, topper!

Bedankt Folkert!

En vooral Jeffery, Wat een doorzetter, ik zelf al een paar keer af willen haken, omdat t allemaal net te duur was, niet wetende welke auto ik zou willen leasen, maar tenslotte toch de Cupra Born kunnen lease , mede dankzij t doorzettingsvermogen vermogen, van Jefferey Maar zeker Athlon niet te vergeten, top bedrijf, deze lease maatschappij is iedereen aan te bevelen. Dankjewel voor de super goede Service Groet Gradjan

• Afspraken nakomen

Bedankt voor het mooie cijfer Gradjan. Geniet van de Cupra Born!

Topper heel erg behulpzaam

• Afspraken nakomen

We zijn dolgelukkig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had met ons.

Heel fijn contact gehad met Sven! Alles tot in de puntjes verzorgd en altijd duidelijke communicatie.

• Afspraken nakomen

Jouw tevredenheid is onze prioriteit. Heel erg bedankt voor je fijne review.

Super geholpen door ActivLease

Snel geholpen en zeer tevreden met het resultaat.

• Afspraken nakomen

Hartelijk dank voor je lovende review! We streven er altijd naar om tevreden klanten te hebben.

Snel en goed geregeld

Ik ben goed geholpen door Jefferey, hij heeft alles goed uitgelegd en snel geregeld. Ze konden gelukkig snel een elektrische auto leveren.

• Afspraken nakomen

Bedankt voor je fijne review. Wij zijn blij om te horen dat Jefferey u zo goed heeft geholpen door dit proces!

Fijne ervaring!

Ik heb fijn contact gehad met Sven. Voor mij was een auto leasen nieuw en vond het spannend. Sven heeft de tijd genomen om al mijn vragen te beantwoorden en alles rustig uit te leggen. Het contact was snel en zo ook de uitleg hoe het allemaal in zijn werking gaat was duidelijk!

• Afspraken nakomen

Ha Lisa, wat een mooie en fijne review! Wij zijn enorm blij om te horen dat Sven u zo goed heeft geholpen.

Snel, vriendelijk maar vooral meedenkend.

Het is niet makkelijk om op korte termijn een specifieke auto te vinden. Jeffrey Gorré lukte dit gelukkig wel! Vanaf het eerste moment dat ik hem sprak heeft hij zich volledig ingezet voor mij en hij is zijn woord nagekomen. Hij was altijd bereikbaar, ook buiten kantooruren! Ook de nazorg is boven verwachting. Top service van Jeffrey!

• Afspraken nakomen

We zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Bedankt voor uw vertrouwen! En Jefferey kan deze mooie review in zijn zak steken.

Hele goede ervaring en vaste klant.

Van begin tot eind goed op de hoogte gehouden en altijd bereikbaar. Gezellige informele communicatie en ze doen echt hun best voor de juist deal. Zeker een aanrader.

• Afspraken nakomen

Bedankt voor het kiezen van ons en voor uw geweldige feedback. We waarderen het enorm.

Fenomenale service en dienstverlening, zowel aanschaf als after care!

Wij hebben Activ al geruime tijd als partner voor ons wagenpark en zijn zeer tevreden met de service. Zowel bij aanschaf van nieuwe auto’s maar ook de aftercare van onze fleet verloopt soepel en super klantvriendelijk! Ik raad dan ook iedereen aan om met ActivLease in zee te gaan en je volledig te ontzorgen met je wagenpark. Zo heb je de tijd om je bezig te houden met belangrijke dingen :)

• Afspraken nakomen

Wat geweldig om te horen dat jullie zo'n positieve ervaring hebben met ActivLease! Bedankt voor het delen van de feedback en het mooie cijfer :)

Top! Service en zeer KLANTVRIENDELIJK

Super goed en snel geholpen door Jefferey Gorré, zeer blij met de service. Zeker een aanrader voor de gene die willen Leasen.

• Afspraken nakomen

Bedankt voor de aanbeveling en de 10, we zijn er heel blij mee!

Standvastig

Ik heb fijn contact gehad met Sven, door zijn accurate en snelle handelen hebben we in een kort tijdsbestek een mooie lease auto gevonden tegen de best beschikbare voorwaarden. Bedankt Sven!

• Afspraken nakomen

Bedankt voor de review Arjan en heel veel rijplezier gewenst!

Veel behulpzame adviseurs

Heel erg bedankt en ik wil Patrick vooral bedanken omdat hij me de afgelopen dagen veel en professioneel heeft geholpen

• Afspraken nakomen

We geven de complimenten door, dank voor de review!

Toppers bij Active Lease! Uitstekende dienstverlening!

Als startende ondernemer was ik opzoek naar een lease auto. Sven Sallé heeft mij “from scratch” geholpen naar het zoeken van mijn droomauto. Altijd in een adviseerde rol en heel meedenkend. De gerichte vragen die hij stelde, het luisteren naar wat mijn wensen waren en de korte lijnen, dat is waar hun kracht ligt! Altijd bereikbaar en geen vraag via app of telefoon gesprek was teveel. Na een lange zoektocht (door mijn besluiteloosheid) hadden we de hoop een klein beetje opgegeven omdat hetgeen wat ik wilde eigenlijk boven mijn budget lag. Maar omdat Sven mij inmiddels persoonlijk ook redelijk goed kende en gedurende de zoektocht goed naar mijn wensen had geluisterd kwam er een “buitenkansje” voorbij en dacht direct aan mij. Het aanbod sloot precies aan bij letterlijk al mijn wensen. Vanaf het begin tot het eind en daarna, was de service en de betrokkenheid echt top! Zelfs de meneer die mijn auto kwam afleveren was erg vriendelijk en had het geduld om mij nog even alle “fijne kneepjes” van de auto uit te leggen. Kortom, een welverdiende score van een 10+! Elke dag weer een feestje als ik in mijn droomauto stap!

• Afspraken nakomen

Fijn dat je van begin tot eind een prettige ervaring hebt gehad Kristel, dat stemt ons ook tevreden. Bedankt voor het schrijven van deze mooie review en dat je ons een topscore geeft. We wensen je heel veel rijplezier!

Erg prettig en professioneel geholpen.

Erg prettig en professioneel geholpen met het leasen van een bedrijfsbus. Duidelijke en relatief snelle afhandeling en bestelling. Fijn meegedacht in het aanpassen van de wensen zodat de levering wat sneller kon plaatsvinden.

• Afspraken nakomen

Fijn om te horen, bedankt dat je nog even de tijd nam een review voor ons achter te laten!

Snel schakelen, weten waar je aan toe bent en prettige en directe communicatie.

Contact met Activlease verliep plezierig. Snel aanbod nav zoekopdracht en de mensen zitten er bovenop om tot een goede afronding te komen. Bedankt Jefferey voor je service.

• Afspraken nakomen

Hoi Gijs, bedankt voor de complimenten & de top review!

Snelle en goede service.

Mijn contact persoon was Jefferey Gorré, hij heeft alles super geregeld. Heel fijn geholpen , top !!!

• Afspraken nakomen

Graag gedaan Peggy en bedankt voor het topcijfer!

Heel erg blij met de service

Wij waren op zoek naar een auto en hebben offertes opgevraagd bij meerdere partijen. ActivLease sprong meteen naar voren met de service en levertijd. Wij zijn er erg blij mee. Erg bedankt Sven!

• Afspraken nakomen

Een tevreden klant én een 10, daar zijn wij ook erg blij mee :)

Proffesionals die verstand hebben van maatwerk!

Geweldige snelle klantvriendelijke service! Altijd zoekend naar een passende rijoplossing Dank je Fabian !

• Afspraken nakomen

Bedankt voor de mooie review Brian!

Top service en snel gehandeld

Top service en snel gehandeld

• Afspraken nakomen

Bedankt voor het mooie cijfer!

Alles prima verzorgd.

Bedankt Johan!

goede service

Vorige week 3 nieuwe auto's op mogen halen. Active lease heeft ons goed begeleid en geadviseerd in het proces. Goede klantrelatie en duidelijke communicatie. We zijn tevreden over activlease en raden hen zeker aan bij anderen.

• Afspraken nakomen

Mooie woorden Vincent, die gaan we zeker onthouden. Ook bedankt voor het topcijfer!

Zeer tevreden over ActivLease

Vanaf het eerste contact wat ik had met Ferdy van der Craats tot na de aflevering van de auto heb ik de communicatie met ActivLease als zeer prettig ervaren. De auto werd eerder geleverd en ook dat was geen enkel probleem. Ferdy en Kenneth Blanker zorgden ervoor dat de auto binnen enkele dagen al door ons opgehaald kon worden. Ik zou ActivLease absoluut aanbevelen!

• Afspraken nakomen

Fijn om te horen, en nog een 10 erbij ook, hartelijk bedankt!

Over ActivLease

Voordelig autorijden in een gloednieuwe leaseauto? Dat kan bij ActivLease! Het uitzoeken van een nieuwe leaseauto moet een feestje zijn. Het liefst snel én voordelig. Daarom neemt ActivLease als intermediair al het werk voor u uit handen dat bij een zakelijke lease komt kijken. We maken als tussenpersoon het verschil met de scherpste prijzen, de beste voorwaarden en snelle communicatie. We zijn merkonafhankelijk en werken transparant met soepele acceptatievoorwaarden. En natuurlijk geven we het beste advies bij elektrisch rijden. ActivLease is er voor u! Meer weten? Bel ons op 085 90 229 29 of neem een kijkje op onze website: