Hele fijne ervaring en klacht opgelost

Kundige osteopaat die tijd neemt om te luisteren. Vervolgens 2 behandelingen gehad en alle pijnklachten zijn verdwenen.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Beste ouders van Yuvaan, Wat fijn! Bedankt voor jullie review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Fantastisch geholpen door Max!

Door Corona had ik flinke pijn aan mijn longvliezen en mijn energie was tot een nulpunt gedaald. Dankzij de vakkundige en liefdevolle behandeling door Max, voelde ik mij na een paar behandelingen stukken beter! Dank je Max!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Omdat ik Anton ken.

Graag gedaan, Noor! Altijd weer welkom als het nodig is. Hartelijke groet, Max en team Osteopathie van Eijck

Ik ben heel goed geholpen

Ik kwam met klachten bij jullie en alle klachten zijn na de laatste behandeling verdwenen. Ik ben echt blij met jullie.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Ik had verschillende klachten. Jullie werden mij aanbevolen.

Beste Rob, Top! Geniet ervan. Bedankt. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Vakkundig geholpen.

Fenne is goed en lief behandeld.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Goede aanprijzing door anderen.

Beste ouders van Fenne, Dank jullie wel! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Pijn is zo goed als weg

De pijn in mijn borst waar ik al lange tijd mee rondliep is zo goed als verdwenen. Ik ga zeker terug mocht het weer gaan opspelen

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Eerdere ervaring

Beste Natasha, Dank je wel voor deze mooie review. Altijd terug welkom! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Uitstekend geholpen.

Medewerker was erg vriendelijk en kundig. Het was niet direct duidelijk waar mijn klachten vandaan kwamen, maar na een paar behandelingen was de oorzaak gevonden en heb ik er geen last meer van. Heerlijk ontspannen benen snachts! Top! Kan het iedereen aanraden.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Locatie

Beste Cora, Leuk om te horen. Dank je wel! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Voortreffelijk osteopathie is voor mij vele malen beter dan fysiotherapie

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Op zoek naar een alternatief voor fysiotherapie

Beste Jan, Heel hartelijk dank voor jouw mooie review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Deskundige en vakkundige begeleiding

Deskundige en vakkundige begeleiding door een vlotte osteopaat die goed aan kon sluiten bij mijn klachten.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Ervaring met het herstel can mensen met long COVID klachten

Beste Marjo, Dank je wel voor jouw mooie compliment. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Uitgebreide intake en vervolgens doelgerichte behandeling

Door de uitgebreide intake voel je je gehoord. Vervolgens wordt er ook de tijd genomen voor de behandeling.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Goede ervaring vorige kind

Beste ouders van Fem, Heel hartelijk dank voor jullie geweldige review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Super behandeling

Geen onnodige behandelingen, duidelijke uitleg en snel resultaat voor de kleine man!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Bij vorig kind ook een goed resultaat

Een hele fijne praktijk die meedenkt

Mijn dochter van 1.5 jaar is geholpen door Wouter. Een hele lieve, prettige osteopaat die zich aanpaste aan mijn dochter. Heel kundig en vriendelijk. Mijn dochter heefr 4 behandelingen gehad en is nu klaar, maar we mogen altijd bellen als we vragen hebben of een behandeling.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Beste ouders van Kensi, Wat gaaf om te horen. Dank jullie wel! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

zeer ervaren en uitstekend geholpen

Heb het als zeer goed ervaren. Mijn dochtertje van 3 mnd heeft het er iedere keer weer goed naar haar zijn gehad! Een lust om te zien en vanaf de eerste behandeling sliep ze beter een klein wondertje was het en zeer welkom de fijne nachtrusten zowel voor de kleine meid als voor de rest van het gezin!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? door gestuurd door de huisarts J.J. vd Horst

Beste Evi, Dank je wel voor jouw mooie review! Fijn dat het nu zo goed gaat en jullie weer goed kunnen slapen. Welterusten :) Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Na jarenlange pijn blessurevrij na 4 behandelingen

Ik ben heel erg tevreden over de behandeling van Linda. Sinds 2009 kampte ik met een blessure in mijn bovenbeen die nooit door een arts of een fysio gelokaliseerd kom worden. Niet door middel van scans, echo's, massagetherapie, shockwave of taping. In het begin was ik sceptisch, maar na 4 behandelingen is mijn blessure verdwenen en kan ik mijn sport weer uitoefenen alsof er niets aan de hand was. Bedankt!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Ik kon snel een afspraak krijgen

Beste Stefanie, We hebben jouw complimenten doorgegeven aan Laura. Fijn dat het zo snel geholpen heeft. Geniet van het sporten! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Fijne praktijk, goede omgang met kindjes!

Met onze dochter langsgeweest ivm slaapproblemen. Ze werd goed op haar gemak gesteld en rustig behandeld. Fijn om te zien, ik ging er met vertrouwen naartoe. En het heeft geholpen, we slapen weer een héél stuk beter!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Beste Ingeborg, Wat ontzettend fijn! Dank voor jouw geweldige review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Fantastisch werk wat ze leveren

De behandeling is fijn en super fijn personeel. Allemaal zeer zorgzaam en sociaal.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Heel de familie Zit hier

Beste ouders van Joppe, Dank jullie wel voor de complimenten! Heel leuk om te horen. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

snelle en goede behandeling heel professioneel, ik vind het wel prijzig

eerste kennismaking met praktijk van Eyck, zeer klantvriendelijke behandeling, de therapeut, naam helaas vergeten, gaf meteen vertrouwen en had snel de zwakke plekken te pakken, na twee behandelingen zijn de klachten weg

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? mijn vaste behandelaar had pas in mei tijd

Beste Frans, Fijn dat je zo snel goed resultaat hebt gehad. Dank je wel voor deze mooie review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Goede behandeling

Er wordt goed geluisterd naar de klachten en alle mogelijkheden benut om de klacht te verhelpen

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Aanbevelingen familie

Beste John, Dank je wel voor deze prachtige review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Erg goed

Goed geholpen en professionele hulp

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Beste ouders van Guus, Dank jullie wel voor deze mooie review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Geweldig. HAD NOG NIET EERDER GEREAGEERD, sorry. Had ietsfout gedaan denk ik.

Job is voor mij een wondermanneke. Super goed en Iief. Na 4 weken tobben met pijn is de zij, maakt hij me weer helemaal mobiel. Kan hele wereld weer aan. Zogauw ik weer een blessure heb: JOB, ik ben er hoor,! Groetjes R. Menne

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Beste mevrouw Menne, Wat heerlijk om te horen! Geniet er lekker van. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Heel erg tevreden

Gewoon goed en heel kundig dik tevreden over de behandeling en heel belangrijk geen rugpijn meer

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Beste Zetje, Dank je wel voor jouw geweldige review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Vriendelijk en zeer kundig en professioneel

Zoals altijd. Zeer vriendelijk, kundig, professioneel. Ik durfde me nooit te laten kraken, maar bij job had ik daar vertrouwen in. Tijdens se behandelingen al verlichting van m'n klachten en dat werkte ook nog lang door. Ben weer hersteld van m'n trauma. Job, hoe kan ik je bedanken. Je hebt veel gedaan voor mij en m'n gezin!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Eerdere ervaringen waren ook heel positief

Beste Nienke, Dank je wel voor jouw geweldige verhaal en dat je vertrouwen een mooi resultaat heeft gegeven. Wij zijn heel blij voor je. Hartelijke groet, Job en team Osteopathie van Eijck

Vriendelijk, komen afspraken na, altijd optijd, goede behandelingen

Ik kom altijd graag bij jullie, zeker als ze behandelingen helpen wat je voor komt. Meestal is dit het geval. Mvg

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Na een paar behandelingen al vaak verlichting van je klacht

Beste Janny, Dank je wel voor je mooie review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Ik ben goed geholpen

Er wordt geluisterd naar je bevindingen als ouder, er wordt behandeld maar daarnaast ook mee gedacht en advies gegeven.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Flexibiliteit qua tijd en behandelaar en handige locatie

Beste Ilze, Dank je wel! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Heel goed met baby's en snel een afspraak

Zeer positief. Klantvriendelijk en snel geholpen.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Buikkrampen bij mijn baby

Dag Naomi, Dank je wel voor deze mooie review! Hartelijk groet, Team Osteopathie van Eijck

Super goede ervaring, ik raad het iedereen aan!

Zeer deskundig geholpen, snel duidelijkheid en vooral snel een positief resultaat.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Ervaringen uit het verleden

Beste Fleur, Dank je wel voor je geweldige review! Geniet van het resultaat van de behandelingen. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Torenhoekstraat 33

5056 AM Berkel-enschot

Over Osteopathie van Eijck

Bij Osteopathie van Eijck brengen we vakkundige osteopatische behandelingen op maat en binnen bereik van iedereen. Ons team van vriendelijke assistentes, management en ervaren osteopaten, met een diversiteit aan specialisaties staat voor je klaar. Wij kennen geen wachttijden en vakantiesluiting, zijn makkelijk telefonisch bereikbaar en bieden tevens avondspreekuren en gratis adviesgesprek. Wij staan voor kwaliteit, betrouwbaarheid, flexibiliteit en een effectieve communicatie zowel intern als extern. Dit alles in een aangename omgeving, met bijzondere aandacht voor jouw wensen. Wij gaan écht een stap verder voor onze patiënten!