probleem goed en snel opgelost

Werd snel geholpen met mijn klacht. Was zeer effectief en goed verholpen

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Mijn partner heeft hier ook goede ervaringen gehad

Dat is geweldig, meneer Cees! Geniet ervan. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Na jaren pijn ben ik van de klachten af

Laura heeft mij echt geweldig geholpen! Gelukkig van mijn pijn af waar ik al jaren mee ziekenhuis in en ziekenhuis uit liep.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Veel pijn en goede recensies gehoord

Wat heerlijk Ingrid, geniet ervan. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Super fijn en goed behandeld

Wordt fijn en goed behandeld.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Goede behandeling

Dank je wel, Marcel voor jouw mooie review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

De afspraken bij osteopaat Wouter bevielen best goed en de behandelingen hebben voor een lichte verbetering gezorgd. Helaas niet het gewenste resultaat na een aantal afspraken, maar het was wel goed geprobeerd. Verder dus wel best tevreden met de algehele ervaring.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Goede ervaring van moeder

Fijn dat je zo tevreden bent met de behandelingen. We vinden het uiteraard heel jammer dat het behandeldoel niet helemaal bereikt is. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Super fijn

Heel fijn geholpen.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Dank je wel, papa en mama van Mara! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Deskundig en zeer vriendelijk

Na een paar behandelingen kon ik zonder klachten weer verder. Ik heb het als vriendelijk, deskundig en duidelijke uitleg ervaren.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Eerste die reageerde op mijn mail

Beste Tanja, Dank je wel voor je complimenten! Beweeg weer lekker klachtenvrij. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Klachten in 2 behandelingen verholpen!

Mijn baby had al een paar maanden last van obstipatie. De huisarts bleef meer en meer laxeermiddelen voorschrijven, met als resultaat nog meer buikpijn. Zo kon het niet verder. Ik was vrij sceptisch, maar wist ook geen uitweg dus wilde het toch proberen. Na 2 behandelingen waren de klachten volledig verholpen. Hoe kan het!? Job is geweldig met kinderen, totaal niet zweverig, stelt gerichte vragen, stelt je op je gemak, een topper. Bedankt!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Geweldig! Daar doen we het voor en worden we heel blij van. Geniet lekker van jullie kindje.

De beste oplossing bij sportblessures

Heel erg snel van diverse sportblessures en kleine pijntjes afgeholpen. Zeer deskundig geholpen en gehele lichaam werd gekeken. Waardoor er weer heel snel vol gesport kon worden .

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Kwaliteit behandelingen

Top! Sport ze :)

Fijn en klantvriendelijk geholpen

Onze zoon Sam is hier heel fijn behandeld door Job. Zijn slaap problemen zijn echt een stuk minder geworden en hij heeft veel meer rust. Ook konden we snel terecht hier.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Slaap problemen/onrust (zoon)

Dank je wel, Lotte! Geniet lekker van Sam.

Kundig en geduldig

Fijn dat een behandeling aangepast wordt aan de persoon, mijn zoon 13 jaar, adhd-er, heerlijk druk en afgeleid werd super goed geaccepteerd en met geduld gehoord. Ook zijn behandeling is geslaagd. Heerlijk dat je anders mag zijn.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Ervaring

Beste ouders/verzorgers van Sil, Wat een geweldig compliment! Dank jullie wel. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Goede aandacht en luisteren naar situatie die je schetst. Houden rekening met persoonlijke grenzen.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Locatie

Beste ouders van Anne, Dank jullie wel voor jullie mooie compliment. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Kon erg snel terecht met mijn klachten waardoor ze niet erger zijn geworden

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Ervaring

Dag Renske, Top! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Goed gesprek

De behandeling heeft de pijn veel doen verminderen.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Van horen zeggen

Beste Casper, Super fijn om te horen. We hopen dat het zo blijft. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

We hebben nu zo'n vrolijk en beweeglijk mannetje

Miranda heeft ons zoontje van toen 2 maanden echt geweldig goed geholpen. Ze stelt hem voordat ze begint eerst op het gemak waarna ze een grote glimlach terugkrijgt voordat ze begon. Na de 1e behandeling hadden we al een heel ander kindje die zichtbaar beter in zijn lichaam zat. In totaal 5 keer geweest en hij vond het tijdens de behandeling echt niet altijd even fijn maar daarna zeker wel. Daarnaast denkt het secretariaat ook echt mee wanneer er een afspraak niet helemaal uitkomt qua tijd met bv schoolgaande kindjes en zodra er een gat vrijkomt wordt je dan ook gelijk geïnformeerd of dat beter uitkomt. Al met al dik tevreden over iedereen waar wij contact mee hebben gehad.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Baby die niet lekker in zijn vel zat

Beste Janneke, Zoveel complimenten ... super bedankt! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Fantastisch geholpen!

Veel bekken bodem klachten ervaren tijdens de zwangerschap, altijd super geholpen en me ook gehoord gevoeld. Een aanrader!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Bekken klachten

Beste Fleur, We zijn heel blij met jouw enthousiaste review. Dank je wel! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Hele goede ervaring

Laura is zeer deskundig, maakt laagdrempelig contact met kind, we hebben snel een afspraak kunnen maken, prettige benadering tijdens de behandeling.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Eerdere ervaring met praktijk

Beste ouder, Dank je wel voor jullie geweldige review! Hartelijke groet, Laura en team Osteopathie van Eijck

Wederom vakkundig en snel geholpen!

Toen ik relatief kort voor mijn vakantie pijn in beide voeten kreeg, heeft de secretaresse haar uiterste best gedaan om nog voor mijn vakantie afspraken in te plannen. Dankzij de behandelingen en adviezen van Job , die mij eerder ook al bij andere klachten heeft geholpen, heb ik tijdens mijn vakantie toch kunnen staan en fikse bergwandelingen kunnen maken. Top, van zowel de secretaresse als Job! Ik heb nog wel wat restklachten, maar die zouden op termijn moeten verdwijnen.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Perfecte eerdere ervaringen

Hi Monique, Dank je wel voor jouw complimenten. super! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Geweldig geholpen door Britt en ( bijna) van al mijn klachten af, heel blij mee!

Zie hierboven

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Ik was al eerder bij jullie geweest en kon nu aan het onderzoek van Britt meedoen ivm mijn maagklachten

Super Leny! Geniet ervan. Hartelijke groet, Britt en team Osteopathie van Eijck

Persoonlijke, vakkundige behandeling met snel resultaat

Bij het eerste telefonische contact werd ik vriendelijk te woord gestaan door de assistente en er kon al voor 2 dagen later een afspraak worden gemaakt voor mijn zoon. Het eerste consult was een intakegesprek van een half uur met daarna een halfuur behandeling door Miranda Sauter. Dit gebeurde op een vriendelijke, open en professionele wijze. Na de eerste behandeling voelde mijn zoon al resultaat en na 3 behandelingen waren zijn klachten verdwenen.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Door info op website

Dag Irma, Dank je wel voor jouw mooie review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Zeer kundige osteopaat

Onze zoon kwam voor klachten van de rib en rug. Hij kan zelf niet altijd duidelijk aangeven wat pijnlijk is, Anton laat hem zich op zijn gemak voelen en geeft hem de tijd om aan te geven wat de klachten zijn. Daarnaast is hij zeer gespecialiseerd en is onze zoon van zijn klachten af.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Kennis, kunde en aandacht voor de patiënt. Dit is geen nummer maar een mens.

Beste ouders verzorgers van Lars, Dank jullie wel voor deze geweldige review! Super fijn dat Lars van zijn klachten af is. Geniet lekker van jullie kleine man. Hartelijke groet, Anton en team Osteopathie van Eijck

Top personeel met verstand van zaken

Bijna een jaar lopen tobben met rugpijn , een lange tijd therapie voor gehad ... eenmaal bij van eijck belandt en daar na 3 behandeling zo goed als van mijn rugpijn af

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Rugpijn

Snel, goed en kortdurend geholpen MET resultaat

Prettig contact gehad, we konden na een telefoontje, dezelfde dag nog terecht. Een open gesprek gehad en meteen een eerste behandeling. Na een week mochten we al terug komen voor een volgende behandeling. Onze zoon lijkt er nu (na een tijdje) echt baat bij te hebben gehad. Ook eerlijk in het aantal behandelingen. Na 2 behandelingen lijkt er niks meer nodig te zijn, dus niet onnodig nòg een afspraak. Blij met de snelle, kortdurende, goede hulp.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Dichtbij, ervaring van netwerk

Beste ouders van Lars, Dank je wel voor deze mooie review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Fijne behandelingen en goed advies

Zeer prettig ervaren, helaas is mijn probleem niet direct te verhelpen, maar met haar advies kom ik zeker een eind

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Beste Tess, Dank je wel voor de review. Mocht je ons weer nodig hebben dan horen we het graag. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Gewoon goed

met ervaren Osteopaten die professioneel mensen helpen met vriendelijkheid en ervaring en een serieuze passie voor hun vak!

Beste Henk, Super! Dank je wel. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Hele fijne ervaring en klacht opgelost

Kundige osteopaat die tijd neemt om te luisteren. Vervolgens 2 behandelingen gehad en alle pijnklachten zijn verdwenen.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Beste ouders van Yuvaan, Wat fijn! Bedankt voor jullie review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Torenhoekstraat 33 5056 AM Berkel-enschot

Over Osteopathie van Eijck

Bij Osteopathie van Eijck brengen we vakkundige osteopatische behandelingen op maat en binnen bereik van iedereen. Ons team van vriendelijke assistentes, management en ervaren osteopaten, met een diversiteit aan specialisaties staat voor je klaar. Wij kennen geen wachttijden en vakantiesluiting, zijn makkelijk telefonisch bereikbaar en bieden tevens avondspreekuren en gratis adviesgesprek. Wij staan voor kwaliteit, betrouwbaarheid, flexibiliteit en een effectieve communicatie zowel intern als extern. Dit alles in een aangename omgeving, met bijzondere aandacht voor jouw wensen. Wij gaan écht een stap verder voor onze patiënten!