Super geholpen door een fijne lieve osteopaat!

Ik ben heel goed geholpen door een fijne osteopaat. Ze luisterde goed en wist al snel de vinger op de zere plek te leggen. Mijn bekken deden constant pijn, maar Ik merkte al snel resultaat na twee behandelingen. Ik ga nu weer pijnloos door het leven. Heel fijn, dank je wel!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Dichtbij

Deskundig en vriendelijk geholpen

Ik had veel last van lage rugpijn, pijn in mijn bil met uitstraling naar mijn bovenbeen. Laura heeft mij behandeld, Zij is zeer deskundig, vriendelijk en eerlijk. Na een vijftal behandelingen ben ik klachtenvrij.

Zeer professioneel

Deze behandeling heeft me van de ergste pijn af geholpen

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Vertrouwen dat jullie me op weg konden helpen en de pijn verminderen

Deskundig en vriendelijk geholpen

Ik ben nu klachtenvrij

Mijn ervaring is zeer positief. Ik ben behandeld door Laura, zij is zeer deskundig, vriendelijk en eerlijk. Ik had problemen met mijn rug en bil met uitstraling naar mijn been. Na een aantal behandelingen ben ik klachtenvrij. Het is de eerste keer dat ik een osteopaat heb bezocht. Bij een volgende probleem zal ik zeker teruggaan.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Zeer professioneel, vriendelijk en met succes behandeld aan schouderblessure.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Hartelijk dank Patricia! We duimen dat de blessure weg blijft.

Een goede behandeling met een aanzienlijke verbetering.

Ik kwam met klachten aan si gewricht met uitstraling naar rechterbeen. Na 3 behandelingen is de pijn geminimaliseerd en heb ik meer bewegingsvrijheid gekregen in mijn bekken.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Goed resultaat

Dank je wel, Arabel!

Gewoon een prima behandeling met goed resultaat!

Ik had al 1,5 jaar pijn en heb hiervoor allerlei onderzoeken in het ziekenhuis gehad zonder dat de oorzaak gevonden werd. Anton heeft goed naar mijn verhaal geluisterd en al na 3 behandelingen is de pijn nagenoeg weg. De klantvriendelijke benadering door medewerkers van de praktijk was ook erg prettig.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Eerdere goede ervaringen

Super Anita! Dank je wel ook voor je complimenten. Hartelijk groet, Team Osteopathie van Eijck

Deskundig en prettig.

Was niet bekend met de osteopathie. heb veel baat gehad bij de behandelingen. Behandelaar had snel door dat het hier om de weke delen in het lichaam gaat. Verklevingen a,g,v. vele operaties.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Een andere behandeling dan fysio.

Beste meneer Johannes, Wat fijn dat u op deze manier en met dit mooie resultaat kennis heeft gemaakt met osteopathie. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

goed geduldig professioneel

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? tip van fam lid.

Dank je wel voor jouw mooie review, Jurgen! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

probleem goed en snel opgelost

Werd snel geholpen met mijn klacht. Was zeer effectief en goed verholpen

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Mijn partner heeft hier ook goede ervaringen gehad

Dat is geweldig, meneer Cees! Geniet ervan. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Over Osteopathie van Eijck

Bij Osteopathie van Eijck brengen we vakkundige osteopatische behandelingen op maat en binnen bereik van iedereen. Ons team van vriendelijke assistentes, management en ervaren osteopaten, met een diversiteit aan specialisaties staat voor je klaar. Wij kennen geen wachttijden en vakantiesluiting, zijn makkelijk telefonisch bereikbaar en bieden tevens avondspreekuren en gratis adviesgesprek. Wij staan voor kwaliteit, betrouwbaarheid, flexibiliteit en een effectieve communicatie zowel intern als extern. Dit alles in een aangename omgeving, met bijzondere aandacht voor jouw wensen. Wij gaan écht een stap verder voor onze patiënten!