Heel goed met baby's en snel een afspraak

Zeer positief. Klantvriendelijk en snel geholpen.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Buikkrampen bij mijn baby

Dag Naomi, Dank je wel voor deze mooie review! Hartelijk groet, Team Osteopathie van Eijck

Super goede ervaring, ik raad het iedereen aan!

Zeer deskundig geholpen, snel duidelijkheid en vooral snel een positief resultaat.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Ervaringen uit het verleden

Beste Fleur, Dank je wel voor je geweldige review! Geniet van het resultaat van de behandelingen. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Onze dochter heeft geen pijnklachten meer

Dankjewel Miranda voor de behandeling. We zijn ontzettend blij dat onze dochter zich zoveel fijner voelt en steeds bewegelijker wordt!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Beste Cindy, Dank je wel voor deze fantastische review! We zijn zo blij dat het nu zo goed gaat. Hartelijke groet, Miranda en team Osteopathie van Eijck

Fijne behandelingen

Prettig in de omgang en goed resultaat

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Stuit ligging baby

Beste ouders van Jasmijn, Dank je wel voor jullie review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Breed pakket behandelingen

Al jaren kom ik bij Anton, voor verschillende ongemakken. Meestal brengen behandelingen verlichting…

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Vertrouwd

Beste Willem, Dank je wel voor je review! Hartelijke groet, Anton en team Osteopathie van Eijck

Kundige osteopaat.

Mijn zoontje kwam voor overprikkeling. Hij is nu rustiger en kan zich beter uiten.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Eerdere ervaring

Beste ouders/verzorgers van Jim, Fijn dat het nu veel beter gaat met Jim. Dank jullie wel voor de mooie review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Zeer goede ervaring

Fijne consulten gehad voor ons zoontje, er werd meegedacht voor de klachten die hij had en goed advies gegeven. Wat een verschil na deze consulten. We hebben er een vrolijk en tevreden mannetje voor terug gekregen, Bedankt Job. (Locatie Best)

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Doorverwijzing vanuit lactatiekundige

Beste ouders/verzorgers van Odin, Wat fijn! Geniet lekker van jullie mannetje. Dank voor de geweldige review. Hartelijke groet, Job en team Osteopathie van Eijck

Nemen tijd en goed met kinderen

De osteopaat nam de tijd voor haar en begreep haar onzekerheden.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Grotere praktijk met meer specialismen en in de buurt

Beste ouders/verzorgers van Otte, Dank jullie wel voor deze mooie review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Wat een verlichting!

Iedereen even aardig: van de telefoon tot de behandelaar. Mijn dochter zit beter in haar vel. Slaapt beter en heeft meer plezier. Weer lekker in haar vel.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Altijd goed

Beste N.w. Aartsen, Dank voor het mooie compliment en fijne review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Snel van mijn klachten af.

Was de eerste keer dat ik een osteopaat bezocht, Had pijn in de onderrug. Deze was in 4 behandelingen weg. Maar ook mijn stoelgang is verbeterd dat was een bonus.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Ik wou het een keer proberen

Beste mevrouw Wilhelmien, Wat fijn! Dank je wel voor jouw mooie review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Buitengewoon

Inlevingsvermogen, deskundig en goede adviezen voor zelfzorg.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Doorverwijzing door Mesoloog

Beste Bianca, Dank je wel! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Goede, vriendelijke behandeling

Tijdens mijn afspraken wordt er altijd voldoende tijd en aandacht besteed aan mijn klachten. De osteopathen zijn professioneel en kundig. Ook de ondersteuning is vriendelijk en ze zijn goed bereikbaar. Goede ervaring dus.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Dichtbij mijn huis

Beste Sonja, We worden altijd blij van zulke reviews! Hartelijke dank. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

goed en deskundig geholpen.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Goede ervaring van iemand in mijn omgeving. Fijn dat de praktijk bij mij in de buurt is.

Beste Anna, Top! Dank je wel. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

T gevoel in goede handen te zijn!

Prettig, persoonlijk en toegankelijk.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Beste Pascalle, Dank je wel voor deze mooie review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Helemaal happy

Voor mijn zoontje geweest die niet sliep en veel overstrekte. De eerste keer merkten we al verschil en was hij een heel stuk rustiger.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Ervaring van vrienden

Beste Klaassen, Dank je wel voor jouw geweldige review! Geniet lekker van jullie kleine man. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Wij kregen een andere baby mee naar huis (spreekwoordelijk)

Ons pasgeboren zoontje huilde veel en wij kwamen er niet achter waarom. Google kwam uit bij Osteopathie van Eijck. Wij zijn super snel en goed geholpen door Job; hij wist al vrij snel wat er aan de hand was en wij kregen na de eerste behandeling al een andere baby mee naar huis. Het huilen was direct een stuk minder en de weken daarna gingen merkbaar beter, wij hadden weer een blije baby!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Reviews op Google

Beste ouders/verzorgers van Yvo, Wat ontzettend fijn dat de behandeling zo'n snel en mooi resultaat had. Geniet van jullie zoontje. Hartelijk dank voor deze geweldige review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

uitstekend

uitstekend!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? de aanpak.

Beste Aissa, Hartelijk dank! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

ik heb eigenlijk geen opmerkingen, gewoon prima. geen uitschieters naar boven of naar beneden wat mij betreft. afspraken worden nagekomen, niet overdreven lang wachten resultaat is wel tegen gevallen, garanties heb je natuurlijk nooit maar e.e.a is ook vooraf niet zo ingeschat. eigenlijk sta ik na diverse behandelingen nog op hetzelfde punt als voordat ik kwam.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? een keer proberen als alternatief voor fysio

Beste Maarten van Oosterhout, Hartelijke dank voor jouw review. We vinden het jammer dat de behandelingen niet helemaal het gewenste resultaat hadden. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Prima geholpen

Vind de persoonlijke aandacht heel goed

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Beste Thea, Dank je wel voor je mooie review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

In 3 behandelingen van mijn nekklachten af.

Al een tijdje erg last van mijn nek. Tijdens de behandeling kwamen we er samen achter, waar het aan kon liggen. Mijn spieren zijn losgemaakt, en ik kan. U zelf erop letten, dat mijn houding veranderd.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Dicht bij

Beste Diny, Wat fijn! Dank je wel voor je review en succes met je herstel. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Ik heb er veel baat bij gehad met de behandelingen

Ik heb het als zeer goed ervaren en er veel baat bij gehad

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Goede reacties op de naam in mijn omgeving

Beste Enrico, Dat vinden we heel fijn om te horen. Dank je wel! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

positieve ervaring

Er werd voldoende tijd en aandacht besteed in het intakegesprek De medewerkers waren vriendelijk en zorgzaam De behandeling heeft succes gehad

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? restklachten na coronabesmetting

Beste Erna Buist, Dank je wel voor deze mooie review! Hartelijk groet, Team Osteopathie van Eijck

Magisch!

Wij zijn erg onder de indruk hoe Simone onze dochter heeft behandeld. Eindelijk slaapt zij en wij weer! Wij zijn blij dat we snel terecht konden voor behandeling. Zeker een aanrader!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Goede ervaringen

Beste ouders/verzorgers van Fenne, Dank jullie wel voor jullie magische review! Geniet lekker van jullie meisje. Hartelijke groet, van Simone en de rest van het team van Osteopathie van Eijck

Super tevreden

Wij zijn erg tevreden over de fijne communicatie en behandelingen die Miranda heeft uitgevoerd. Je merkt direct dat de klantenservice hoog in jullie vaandel staat! Ik zou iedereen aanraden om naar jullie toe te gaan.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Service en kwaliteit

Beste ouders/verzorgers van Senn, Dank je wel voor jullie geweldige review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Hartverwarmende aandacht, behandeling en advies

In korte tijd tot de kern komen, met oog voor mijn totale mens-zijn en de behandeling was afgestemd op mijn vraag/ klacht

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Voor de holistische benadering

Beste Adriana, Dank je wel voor jouw mooie review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Over Osteopathie van Eijck

Bij Osteopathie van Eijck brengen we vakkundige osteopatische behandelingen op maat en binnen bereik van iedereen. Ons team van vriendelijke assistentes, management en ervaren osteopaten, met een diversiteit aan specialisaties staat voor je klaar. Wij kennen geen wachttijden en vakantiesluiting, zijn makkelijk telefonisch bereikbaar en bieden tevens avondspreekuren en gratis adviesgesprek. Wij staan voor kwaliteit, betrouwbaarheid, flexibiliteit en een effectieve communicatie zowel intern als extern. Dit alles in een aangename omgeving, met bijzondere aandacht voor jouw wensen. Wij gaan écht een stap verder voor onze patiënten!