Deskundig en zeer vriendelijk

Warme, betrokken, zeer deskundige osteopaat.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Eerdere ervaringen

Dank je wel, Ilse!

Zeer kundig,snel en vriendelijk. Denken direct mee. Heel goed geholpen !

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Problemen bij pasgeboren baby, v eijck stond bovenaan de lijst vd verzekering

Dank je wel voor het mooie compliment, maar we zijn vooral heel blij dat het zo goed geholpen heeft!

Fantastisch

Er wordt fijn naar je geluisterd. Zeer ervaren personeel. Onze dochter wilde niet alleen slapen, alleen op de arm en had zeer heftige huilbuien. Na een paar behandelingen was onze dochter een compleet andere baby. Ook de nazorg is geweldig. Na een aantal weken nemen ze zelf contact op om te vragen hoe het gaat.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Niemand wist wat er met onze baby was.

Dank jullie wel voor jullie fantastische review. Lekker genieten van jullie kleine meid!

Heel fijn geholpen

2x geholpen voor mijn burn-out, na elke sessies voelde ik mij ontspannen en lekkerder in mijn vel. Blij met het resultaat!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Wat heerlijk! Dank je wel voor jouw mooie review.

Meedenkend, no-nonsense, deskundig

Job toonde zich empathisch, dacht met me mee over de mogelijke oorzaken en preventiemogelijkheden en wist duidelijk wat hij deed. Zeer toegankelijk, vriendelijk en deskundig!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Deskundigheid/ervaring, flexibiliteit locaties

Hartelijk dank, super leuk om te horen.

Zeer fijne ervaring

Wij hadden onze behandelingen met ons gezin bij Job en dit is goed bevallen. Het was onze eerste keer bij n osteopaat. Job lichtte ook alles duidelijk toe. Zeer tevreden en de klachten zijn aanzienlijk minder.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Super fijn dat het zo goed geholpen heeft. Daar doen we het voor!

Rustige, deskundige en persoonlijke behandeling

Fijn dat er zo goed geluisterd en gekeken wordt naar de vraag van de persoon.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Wat een fantastische review Luc! Dank je wel.

Prettige behandeld

Met respect Duidelijke uitleg Gemoedelijk

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Al bekend via de kinderen

Wat fijn om te horen. Dank je wel.

Vermindering van klachten

De osteopaat was de eerste persoon die voedingsadviezen gaf. Dit heeft me echt geholpen en de klachten verminderd.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Doorverwezen door de fysiotherapeut

Onze osteopaten nemen in hun behandelingen alle aspecten mee, we hebben een holistische aanpak! Super fijn dat het jou zo goed geholpen heeft.

waarom bestaat er nog fysiotherapie ?

veel beter als alle voorgaande behandelingen bij fysio's.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? mond op mond reclame

Osteopathie en fysiotherapie kunnen elkaar wel erg goed versterken. We behandelen beiden op een totaal andere manier. Fijn dat onze behandelingen zo goed geholpen hebben.

Professioneel en vriendelijke service

We zijn erg fijn geholpen door deze praktijk op een duidelijke gestructureerde manier.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Top! Dank je wel voor de geweldige review.

Heel fijn!

Konden heel snel terecht, super kundig

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Snel terecht

Dat streven we altijd na. Dank je wel.

Ontzettend blij dat we (weer) geweest zijn. Er wordt zo goed geluisterd naar dochter en naar mij en we merkte super snel resultaat!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Eerder goede ervaringen!

Dank je wel dat we Tess weer mochten behandelen. Super fijn dat het resultaat zo goed was!

Kundig & duidelijk

Miranda luistert écht naar je en weet wat ze doet. Op een fijne manier en met humor weet ze precies de juiste dingen te zeggen en slaat de spijker op z'n kop.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Goede review van vriendin

Dank je wel, Daphne, voor jouw geweldige complimenten !

Ik werd goed geholpen. Ik ben van mijn klachten/pijn af. Mijn dochtertje van 6maanden oud heeft ook toen goede behandeling gehad. Uitstekend!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Betrouwbaar en goede hygiene.

Wat ontzettend fijn dat jullie allebei zo goed geholpen zijn! Geniet van jullie kleine meid. Hartelijk dank voor jouw mooie review.

Goed geholpen

Goed geluisterd, goede adviezen.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Dank je wel voor jullie toffe review!

Prima; overleg was mogelijk. En ook voorspelling.

Prima duidelijke voorspelling.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Fijn dat het helemaal naar wens was. Dank je wel voor je review!

Alles opgelost

Mijn baby had krampen en reflux, na drie behandelingen was hij veel beter

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Super dat het na drie behandelingen zoveel beter ging met Levy! Dank je wel voor jullie review.

Effective Treatment!

Effective treatment for my neck and back pain, and got to the root-cause for the years of issues (since teenage years). Previous physiotherapists only treated the pain "now", no treatment or answers about the root causes. Very happy with the treatment and advice. The practitioner was lovely, great and funny conversations throughout!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Referral

Thank you very much!!!

Mijn ervaring is goed

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Mijn dochter was al bij jullie geweest.

Heel hartelijk dank!

Hele fijne behandeling

Hele fijne behandeling maar voor mij niet het gewenste resultaat behaald helaas.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Nav positieve ervaringen van anderen

Bedankt voor uw review! Heel fijn dat de behandelingen zo fijn waren, wel jammer dat niet het gewenste resultaat behaald is. We denken nog graag met u mee in wat er mogelijk zou kunnen zijn.

Goede ervaring

Duidelijke uitleg gehad . Voelde dat ze begreep wat ik bedoelde , nam me serieus .

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Rug klachten

Dank u wel voor deze fijne review!

Prima behandeld

Fijn behandeld en een goede klik met de behandelaar.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Van vorige ervaring

Super, dank je wel!

Ontzettend goed geholpen

Begin dit jaar met long covid klachten bij de osteopaat geweest en na de intake behandeling voelde ik me al een heel stuk beter. Hierna nog een aantal behandelingen gehad. Fijn overleg en goede adviezen in combinatie met de behandeling die me echt heeft geholpen. Ik denk dat mijn herstel zonder osteopathie oprecht een stuk langer zou hebben geduurd. Nogmaals heel erg bedankt!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

We zijn heel blij voor je, Iris! Fijn dat we jouw mochten helpen bij deze klachten.

Zeer fijne behandelingen gehad van Miranda en zeer snel resultaat!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Tennisarm

Super fijn! Dank je wel voor je review.

Bedrijfsgegevens

Torenhoekstraat 33

5056 AM Berkel-enschot

013-4566490

[email protected]

Over Osteopathie van Eijck

Bij Osteopathie van Eijck brengen we vakkundige osteopatische behandelingen op maat en binnen bereik van iedereen. Ons team van vriendelijke assistentes, management en ervaren osteopaten, met een diversiteit aan specialisaties staat voor je klaar. Wij kennen geen wachttijden en vakantiesluiting, zijn makkelijk telefonisch bereikbaar en bieden tevens avondspreekuren en gratis adviesgesprek. Wij staan voor kwaliteit, betrouwbaarheid, flexibiliteit en een effectieve communicatie zowel intern als extern. Dit alles in een aangename omgeving, met bijzondere aandacht voor jouw wensen. Wij gaan écht een stap verder voor onze patiënten!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.