Kundige en prettige behandelaar. Kon ook snel terecht.

Er werd goed naar me geluisterd, ik heb goede uitleg gekregen over wat er aan de hand was en waar de behandeling zich op zou richten, de behandeling was heftig maar al heel snel merkte ik verbetering en kort daarna was ik van mijn klachten af. Top!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? De behandeling van de huisarts had geen effect.

Dag Monique, Wat fijn dat het resultaat van de behandeling zo effectief was! Dank voor jouw geweldige review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Zeer tevreden!

Na 1 behandeling was mijn baby een totaal andere baby geworden! Als nog 1 extra behandeling genomen voor de zekerheid! Zeer tevreden als ik dit eerder wist was ik zeker langs geweest toen mijn 2 andere kindjes jong waren.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Zoontje die 1 houding had met zijn hoofd

Dag ouders/verzorgers van Mohamed-Amine, Wat fijn! Geniet lekker van jullie kleine man. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Oorzaak was snel bekend waardoor we snel konden schakelen. Nu heeft dua veel rust en kan ze genieten van baby zijn :)

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Radeloze ouders

Dag ouders/verzorgers van Dua liya, Wat fijn dat er nu rust is voor Dua liya. Geniet lekker van haar. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Prima geholpen. Kon snel terecht en de klachten waren snel verholpen

Prima geholpen. Kon snel terecht en de klachten waren snel verholpen

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Beste Peter, Dank je wel voor jouw mooie review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Vakkundige behandeling

Ik ben zeer goed geholpen. Ze weten perfect te vertellen waar het euvel zit en welke behandeling hierbij nodig is. Het personeel is erg vriendelijk. Als het in de toekomst weer nodig is kom ik daar zeker terug.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Niet te ver en op korte termijn geholpen worden

Beste Monique, Heel hartelijk dank voor jouw geweldige review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Drie keer een oplossing voor huilbaby's

Vandaag heb ik osteopathie Van Eijck aanbevolen aan een jonge moeder. Toen Anton van Eijck nog maar net begonnen was met zijn toen eenmanspraktijk, was mijn oudste (1999) een baby. Het projectiel spugen was een groot orobleey en, met hulp van Anton werd dat snel beter. Na de geboorte van René, onze tweede (2001) bleek er een huilbaby geboren te zijn. Ook hier boos Anton uitkomst. Ook zijn er daarna nog met onze dochter (2003) bij hem geweest. Ook zelf ben ik altijd erg goed behandeld bij Anton. Door hypermobiliteit, en later gediagnosticeerd met Ehlers Danlos syndroom, heb ik veel baat gehad bij de behandelingen. Inmiddels wonen we niet meer in Brabant, maar, praktijk Van Eijck kan ik aanbevelen.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Beste Hannie, Dank je wel voor het delen van je geweldige verhaal. We zijn er erg blij mee. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Excellent experience...

Job was/is the best. Made my son very comfortable during the treatment relating to him. Treatment brought the relief and peace we were looking for, highly recommended.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Good recommended by other patients

Beste ouders van David, Heel hartelijk dank voor de prachtige review! Thank you very much for your great review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Toppers

Mijn zoontje heeft er zoveel baat bij gehad dat hij is behandeld, hij zit nu weer super lekker in zijn vel. Dank jullie wel

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Goede verhalen gehoord

Beste ouders van Xavi, Heel hartelijk dank voor jullie geweldige review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Fantastisch geholpen

Mijn zoontje en ik zijn beide erg goed geholpen, vakkundige behandeling, duidelijke uitleg en een prettige sfeer maken de behandelingen compleet. Super team van osteopaten.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Door gestuurd door mijn huisarts

Dag Mo, Fantastische review! Dank je wel. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Geweldig!

Professioneel en betrokken! De behandelingen zijn heel goed. Iedereen heeft persoonlijke aandacht. De sfeer is heel fijn. Zelfs in de corona lockdown houden de osteopaten en assistentes persoonlijk contact. Ik ben echt heel tevreden met deze praktijk en kan/zal het iedereen aanbevelen.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Via via

Dag M, Super! Dank je wel. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Onkundig

Vorig jaar was ik herstellende van een zware operatie. Ik wou van de vele klachten af en deed een poging om een behandeling te plannen bij deze praktijk, waar ik voorheen redelijk goed behandeld werd. De telefoniste zou een ervaren osteopaat regelen. Bij binnenkomst liet een soort schoolmeisje met vlechtjes, sneakers, skinny jeans, sweater, me binnen, later bleek zij de osteopaat bij deze praktijk in de Blaak Tilburg te zijn. Maar ik dacht, dat zegt niets over haar kunde en ervaring. Ze stelde allerlei vragen en bij een aantal algemene medische antwoorden, moesten we haar uitleg geven. De behandeling gaf resultaat voor een paar uurtjes, mijn darmen werden rustiger, maar misschien kan ik verder op zo’n korte termijn weinig meer verwachten. De 45 minuten dat we bij haar binnen waren kostte me 180.- omdat het voorafging aan een intake. Ik voelde me zo bekocht! Echt iets om me nooit meer aan te wagen. Het manco zat er mijn inzien in, dat het nog te vroeg was voor behandeling (had dat dan gezegd, vraag me af of telefoniste daarvoor geschoold is?). En dat deze osteopaat zeker geen dijk van ervaring had, terwijl dat ongevraagd beloofd werd. Mijn inziens is betalen de belangrijkste drijfveer, daar gaat het steeds over als je in de wachtkamer zit en je hoort de telefoniste met de klanten bellen.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Grote praktijk, bood vertrouwen. Voorheen redelijk goed geholpen.

Beste G, Wij vinden het heel jammer dat we dit nu pas horen, ruim een jaar na dato. We hadden dit heel graag direct vernomen, zodat we de mogelijkheid hadden om voor u een goede oplossing te zoeken. De osteopaat in kwestie is inmiddels niet meer werkzaam binnen Osteopathie van Eijck. Vriendelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Vriendelijk, luisteren en handelen

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Gehoord dat Joyce goed was

Geduldig en lieve vrouw.

Kei goede hulp en advies gekregen! Bedankt!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Het voelde warm in contact en deskundig

Ik was er voor mijn kleintje van een paar weken. Anton was super lief voor hem en behandelde hem deskundig waardoor hij een vrolijker mannetje werd. Hij werkte met zijn schedel en middenrif na een pittige bevalling en reluxklachten. Dank je wel Anton en dank aan je team die altijd even snel en vriendelijk waren. Dank namens mijn kleintje en mij.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? aanbeveling

Beste Veder, Heel hartelijk dank voor jouw geweldige verhaal. Geniet er lekker van. Hartelijk groet van Anton, Team Osteopathie van Eijck

Klachten namen telkens af

Ik ben langdurig, naar volle tevredenheid, behandeld bij Van Eijck. De reisafstand werd een belemmering voor mij, waardoor ik afscheid heb genomen. Dit neemt niet weg dat ik de behandeling als klachtenverlichtend heb ervaren.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Recenties op internet

Beste Elise, Dank je wel voor je mooie review. Jammer dat de afstand een te grote belemmering is geworden. We wensen je alle goeds. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Geweldig geholpen !

Ik ben echt wel sceptisch over zaken als acupunctuur en homeopathie. Maaaaarrrrrrr.... bij Van Eijck zijn ze op zoek gegaan naar de oorzaak van de pijnklachten onder mijn schouderbladen ipv alleen de pijnlijk spieren te stimuleren / masseren. Inmiddels 3 maanden klachtenvrij na slechts 3 behandelingen. Dank jullie wel !!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Alternatief voor physiotherapie

Beste Sandra, Wat fijn dat de behandelingen zo snel een goed resultaat voor je hebben gehad. Dank je wel voor het delen van je verhaal. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Goede behandeling voor mijn dochter met zichtbaar resultaat

‘’

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Beste Tess, Dank je wel voor je mooie review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Mijn behandeling is goed gegaan en heb geen klachten meer.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Vaker bij jullie onder behandeling geweest

Beste Graziella, Dank je wel voor je fijne review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Goed!!!

Het is altijd fijn om daar te komen en op een rustige gecontroleerde manier behandeld te worden. Zeer vakkundig en men weet de pijnlijke plek heel goed te lokaliseren en te behandelen.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Bekend in het dorp en ook lekker dichtbij.

Beste mevrouw, Dank je wel voor deze fijne review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Goede en deskundige behandelaar (Ans de Kimpe)

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Beste Susanne, Dank je wel voor je geweldige review! Hartelijke groet, Team osteopathie van Eijck en in het bijzonder van Ans.

Fijn dat je je 'eigen' osteopaat kan kiezen

Goed geregeld qua afspraken maken en bevestigingen/nota's per mail. Ik vind een half uur per behandeling wel kort, bij mijn vorige osteopaat was dat 45 minuten, vandaar 3 sterren, ondanks de hoge kwaliteit van de behandelingen van mw Hooijen. Heel jammer dat deze top osteopaat vertrekt, mijn man werd ook door haar behandeld; eerder, bij een andere osteopaat bij van Eijk ervaarde hij geen verbetering. Daarom gaan wij nu wel elders kijken.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Relatief korte afstand

Beste Ingrid, Dank je wel voor je complimenten over de osteopaatkeuze en de organisatie. Je bent uiteraard altijd van harte welkom om een nieuwe afspraak te maken. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Heel prettig.

De tijd genomen voor mij om met mij te praten,hele goede uitleg,vertelde mij wat er aan de hand was.Ik heb mij erg op mijn gemak gevoeld en had baat na de behandelingen.Ben erg tevreden over degene die mij behandeld heeft.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Advies van mijn zoon.

Beste Marten, Dank je wel voor deze leuke review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Prettig bedrijf met vakkundig personeel

Prettig contact gehad Nuttige tips Klachten zijn verbeterd maar niet weg

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Dichtbij

Beste Y, Dank je wel voor je mooie review. Hartelijk groet, Team Osteopathie van Eijck

Na twee behandelingen was de rust terug

Onze zoon Rein was een hele lieve makkelijke baby helaas moesten we door omstandigheden wisselen van voeding. Hier had hij erg veel last van wat resulteerde in non-stop huilen, vaak willen drinken en flessen zeer onrustig drinken. Daarnaast had hij last van een voorkeurshouding. Na twee behandelingen bij Joyce hadden we onze blije baby weer terug en is ook zijn voorkeurshouding enorm verbeterd! Wij waren vooraf wat sceptisch maar raden het nu iedereen enorm aan om met een baby naar een osteopaat, Joyce, te gaan.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Duidelijke website met informatie, medewerkers kwamen betrouwbaar over

Beste Emmie, Hartelijk dank voor jouw geweldige review. Fijn dat het resultaat zo goed was. Geniet lekker van jullie blije Rein! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Geweldig geholpen

Mijn kind heeft het erg naar haar zin gehad. Ze vindt het geweldig

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Beste N, Dank je wel voor je mooie review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Over Osteopathie van Eijck

Bij Osteopathie van Eijck brengen we vakkundige osteopatische behandelingen op maat en binnen bereik van iedereen. Ons team van vriendelijke assistentes, management en ervaren osteopaten, met een diversiteit aan specialisaties staat voor je klaar. Wij kennen geen wachttijden en vakantiesluiting, zijn makkelijk telefonisch bereikbaar en bieden tevens avondspreekuren en gratis adviesgesprek. Wij staan voor kwaliteit, betrouwbaarheid, flexibiliteit en een effectieve communicatie zowel intern als extern. Dit alles in een aangename omgeving, met bijzondere aandacht voor jouw wensen. Wij gaan écht een stap verder voor onze patiënten!