Fantastisch!

Osteopaat wist na eerste consult al waar klachten zich bevonden. Direct gaan behandelen, met meteen positief effect.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Doorverwijzing neef (is ook osteopaat)

Beste Mieke, Hartelijk dank voor je geweldige review! Fijn dat de behandelingen zo'n mooi effect hebben gehad. Doe de hartelijke groeten aan je neef en bedank hem a.u.b. dat hij aan ons heeft gedacht. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Goede behandeling voor mijn zoontje!

Er werd veel uitleg gegeven tijdens de behandeling en mijn zoontje van 3 maanden oud was elke keer erg relaxed door de fijne manier van behandelen.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Beste ouders van Eden, Dank jullie wel voor jullie mooie review! Fijn dat de behandelingen zo relaxt waren voor Eden en voor jullie. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Echt zorg op maat

Erg fijne ervaring met mijn zoontje van 6 maanden. Er werd echt gekeken naar wat voor hem passend was, zo werd de eerste behandeling gedaan terwijl ik hem vast had, omdat hij onrustig was. Hij werd rustig benaderd en er wordt niet onnodig doorbehandeld.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Goede ervaring van anderen

Beste Kai, Dank je wel voor deze positieve review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Zeer fijne, goede hulpverlening

Ik ervaar de osteopathie als een zeer bijzondere hulpverlening. Door subtiele aanrakingen reageert het lichaam. Ik raad het zeker andere aan.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Eerdere ervaringen

Beste Lianne, Dank je wel voor je mooie review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

een wat langer traject met goed eindresultaat

nemen de tijd voor patiënt

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? goede eerdere ervaringen

Beste Lobke, Dank je wel voor je mooie review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Goede uitleg en erg persoonlijk

Erg goede ervaring, huilen verminderde bijna direct. Fijn dat er uitgelegd werd wat de diagnose is en behandeling zou zijn.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Pijnklachten en huilen van mijn zoon

Beste ouders van Lucas, Dank jullie wel voor jullie mooie review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Schouderbehandeling met snel positief resultaat.

Snel een afspraak kunnen maken om het probleem met mijn schouder te behandelen. Intake was duidelijk en de daarop volgende behandelingen waren prima.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Tip van mijn dochter.

Beste Hans, Hartelijk dank voor je positieve review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Fijn geholpen met de klachten van mijn zoontje!

Goed geholpen door iedereen binnen de firma van Eijck! Fijn geholpen door de ostheopaat maar of de secretaresse belde , of ik wilde zelf telefonisch overleggen. Dan werd ik dezelfde dag nog teruggebeld om te overleggen. Heel erg tevreden en de klachten bij mijn zoontje zijn bijna allemaal verdwenen.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? In de buurt

Beste ouders/verzorgers van Sonny, Fijn dat jullie zo tevreden zijn. Mocht je op enig moment toch nog vragen hebben of overleg willen, bel dan gerust. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Zeer deskundig

Werd ruim tijd genomen bij intake en ook bij de behandeling. Op een prettige en deskundige manier behandeld.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Zeer deskundig

Beste A. Hacking, Dank je wel voor je positieve feedback. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

goede uitleg en behandeling

Na een aantal behandelingen geen pijn meer.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? advies van vriendin

Beste Mathilda, We zijn heel blij voor je dat je helemaal pijnvrij bent. Dank je wel voor je positieve review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Een uitstekende kundige behandeling

Ben heel goed behandeld door Anton

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Advies vd huisarts

Beste Loes, Hartelijk dank voor je mooie compliment! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Fijne behandeling

De osteopaten hebben mijn zoontje (3jr) goed geholpen bij de klachten die hij had. Ze zijn zeer bekwaam in hun vak en ook zeer kindvriendelijk. Mijn zoontje voelde zich erg op zijn gemak waardoor hij open stond voor behandeling. Na 3 behandelingen waren de klachten zo verminderd dat we niet meer terug hoefden te komen :)

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Goede recensies

Beste Cynthia, Dank je wel voor je geweldige review. Geniet lekker van jullie mannetje. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Aangenaam,duidelijk en verhelderend

Vriendelijke empathische osteopaat waar ik me op mijn gemak en begrepen voelde

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Ligging

Beste mevrouw de Jong, Dank je wel voor je positieve review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Zeer professioneel

Jop heeft mij heel goed geholpen. Binnen 3 behandeling van mijn klachten verlost!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Professionaliteit

Beste Bram, Wat fijn dat de behandelingen zo snel en goed geholpen hebben! Dank voor je geweldige review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Prettige behandeling en duidelijke uitleg

Miranda neemt alle tijd en geeft duidelijke uitleg betreft onderzoek en behandeling. Na de eerste behandeling al meteen duidelijke verbetering te zien bij ons zoontje.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? goede ervaring van familie

Beste ouders/verzorgers van Sven, Dank jullie wel voor jullie mooie review. Geniet lekker van Sven! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Prima behandeling

Ik vond het eerste telefonische contact niet prettig. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en daar was niets mis mee. Ik vond het goed dat ik gewezen werd op de bedragen van de behandeling en de wijze van incasseren hiervan. Echter vond ik het niet prettig dat ik via de telefoon mijn bankrekeningnummer door moest geven en daarna werd mij pas gevraagd wat de klacht was. Ik kreeg het gevoel dat het binnen krijgen van geld belangrijker was dan de persoon en de klacht waarvoor je contact opneemt. Naar mijn mening moet je de gegevens met betrekking de bankgegevens noteren bij het eerste contact met je behandelaar. Je moet dan toch een machtiging ondertekenen. Zo is dat bij mij ook gegaan en dat was prima. Ik ben behandeld door Job van der Klein. Hij heeft mij goed geholpen en legde ook telkens goed uit wat hij ging doen en waarom. Hij is prettig in de omgang en ik zou zeker weer bij hem terug komen als ik weer klachten krijg.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Afstand tot huis

Beste Ine-Marie, Hartelijk dank voor je review. We nemen je kritische noot ter harte en gaan hier intern aandacht aan geven. Uiteraard doet het ons veel plezier te horen dat je vriendelijk te woord bent gestaan en dat de behandelingen bij Job prettig waren en met het gewenste resultaat. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Veel geleerd

Prettig, veel geleerd, aanpak

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Totale check en advies over mijn lichaam

Beste Marly, Dank je wel voor je mooie review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Prettig

Gezien de aard van mijn blessure was de behandeling wel nuttig doch het effect nogal gering

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Grootte van de praktijk

Beste heer Tromp, Fijn dat u de behandelingen nuttig vond, maar wat jammer dat de behandelingen niet het gewenste effect hadden. U mag altijd nog contact met ons opnemen om hierover te overleggen met uw osteopaat. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Persoonlijk, rustig, aandacht, kundig

Persoonlijk, rustig, aandacht, kundig. Goede zorg voor ons kindje.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Op advies van verloskundige

Beste ouders/verzorgers van N, Dank je wel voor het mooie compliment. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Super!!

Mijn dochtertje had moeite met poepen en veel pijn nu poept ze lekker zonder pijn tehebben en is weer een vrolijk meisje super! (Dochter 5 maanden)

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Alles al geprobeerd behalven dit

Beste Rachel, Wat fijn om te horen. Geniet lekker van jullie vrolijke meisje! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Door vakkundige behandeling zijn mijn klachten na 4 behandelingen sterk afgenomen.

Nvt

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Via manager hardloopteam aanbevolen

Beste Eduard, Dank u wel voor de mooie review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Goede prettige behandeling op maat.

Duidelijke uitleg. Begrijp nu waar de klacht vandaan komt. Verder prettige behandeling. Als de klacht mocht terug komen ga ik er zeker weer naar toe.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Wordt naar totale.lichaam gekeken en niet alleen waar de klacht zit.

Beste Margot, Dank je wel voor je geweldige review. We zien je in de toekomst heel graag terug, als dit nodig mocht zijn. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Zeker aan te bevelen. Vakkundig!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Beste RGM, Dank je wel voor je mooie review! Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Altijd top geregeld en zeer vriendelijke werknemers

Je hoeft maar te bellen en ze zijn zo vriendelijk, enthousiast en moet je een keer afbellen, geen probleem ze helpen met dezelfde vriendelijkheid.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Super vriendelijk en enthousiast personeel

Beste Mark, Hartelijk dank voor je mooie review. Onze assistentes zijn erg blij met je complimenten. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

een patient is een patient, altijd vriendelijke behandeling

altijd veel aandacht voior de bezoeker, behandeling prima

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Beste heer Mols, Dank je wel voor deze fantastische review. Hartelijke groet, Team Osteopathie van Eijck

Over Osteopathie van Eijck

Bij Osteopathie van Eijck brengen we vakkundige osteopatische behandelingen op maat en binnen bereik van iedereen. Ons team van vriendelijke assistentes, management en ervaren osteopaten, met een diversiteit aan specialisaties staat voor je klaar. Wij kennen geen wachttijden en vakantiesluiting, zijn makkelijk telefonisch bereikbaar en bieden tevens avondspreekuren en gratis adviesgesprek. Wij staan voor kwaliteit, betrouwbaarheid, flexibiliteit en een effectieve communicatie zowel intern als extern. Dit alles in een aangename omgeving, met bijzondere aandacht voor jouw wensen. Wij gaan écht een stap verder voor onze patiënten!