Fijn!

Ik heb deze bekwame mensen gelukkig niet vaak 'nodig', maar als ik iets heb wat niet in orde is, zijn ze fantastisch. Snel geholpen, perfecte zorg.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Eerdere goede ervaringen

Héél goed.

Simone was geweldig en ontzettend lief. Zij heeft mij al vrij snel van de hevige pijn af kunnen helpen, zodat ik weer kon slapen.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Lange wachttijd voordat ik naar de orthopeed kon.

Ik ben onder behandeling bij Simone geweest, nog nooit eerder was ik naar een osteopaat gegaan maar dit was zeker een top ervaring. Goede uitleg en niet alleen gewoon aan mijn “probleem” gewerkt maar ook verder onderzoek gedaan aan de hand van mijn klachten en verdere verhalen. Dankzij deze afspraak ben ik achter een belangrijke diagnose gekomen en is deze nu ondertussen ook bevestigd door een huisarts en wordt er onderzoek gedaan. Ik ben hier zeer dankbaar voor, dus naast dat mijn probleem waar ik voor kwam helemaal is opgelost is er ook een groot puzzelstuk in mijn medisch dossier gevallen. Mijn grote complimenten en dank hiervoor

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Ervaringen van mijn ouders

Super praktijk voor osteopathie behandeling

Miranda is een heel erg fijne en betrokken osteopaat. Ze neemt je serieus, luistert, denkt mee en neemt de tijd voor je. Super fijne behandeling voor onze dochter.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Ivm eerdere ervaring

Doortastende osteopaat

Fijne intelligente duidelijke osteopaat. Verlichtte de klachten bij beide kinderen.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Goede ervaring in het verleden

vakkundige mensen en goed resultaat

Zelf kom ik voor rugklachten, die hier goed verlicht worden en mijn pasgeboren dochter had problemen met haar ontlasting. Na 4 bezoeken was dat verholpen!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? goeie klik met de osteopaat en dichtbij huis

Goede begeleiding en duidelijke uitleg

Bij mijn eerste bezoek/behandeling direct de oorzaak van mijn klachten bekend. Met een duidelijk plan de verdere behandelingen gedaan. Uiteindelijk heeft dit geresulteerd in een afspraak bij mijn behandelend orthopedisch chirurg. Helaas kreeg ik daar niet het gewenste resultaat/behandeling en op advies van Miranda Sauter terecht gekomen bij kliniek Viasana te Mill. Met behulp van een MRI de oorzaak van de langdurige klacht gevonden.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Dicht in de buurt

Deskundig en zeer vriendelijk

Warme, betrokken, zeer deskundige osteopaat.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Eerdere ervaringen

Zeer kundig,snel en vriendelijk. Denken direct mee. Heel goed geholpen !

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Problemen bij pasgeboren baby, v eijck stond bovenaan de lijst vd verzekering

Er wordt fijn naar je geluisterd. Zeer ervaren personeel. Onze dochter wilde niet alleen slapen, alleen op de arm en had zeer heftige huilbuien. Na een paar behandelingen was onze dochter een compleet andere baby. Ook de nazorg is geweldig. Na een aantal weken nemen ze zelf contact op om te vragen hoe het gaat.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Niemand wist wat er met onze baby was.

Heel fijn geholpen

2x geholpen voor mijn burn-out, na elke sessies voelde ik mij ontspannen en lekkerder in mijn vel. Blij met het resultaat!

Meedenkend, no-nonsense, deskundig

Job toonde zich empathisch, dacht met me mee over de mogelijke oorzaken en preventiemogelijkheden en wist duidelijk wat hij deed. Zeer toegankelijk, vriendelijk en deskundig!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Deskundigheid/ervaring, flexibiliteit locaties

Zeer fijne ervaring

Wij hadden onze behandelingen met ons gezin bij Job en dit is goed bevallen. Het was onze eerste keer bij n osteopaat. Job lichtte ook alles duidelijk toe. Zeer tevreden en de klachten zijn aanzienlijk minder.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Rustige, deskundige en persoonlijke behandeling

Fijn dat er zo goed geluisterd en gekeken wordt naar de vraag van de persoon.

Prettige behandeld

Met respect Duidelijke uitleg Gemoedelijk

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Al bekend via de kinderen

Vermindering van klachten

De osteopaat was de eerste persoon die voedingsadviezen gaf. Dit heeft me echt geholpen en de klachten verminderd.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Doorverwezen door de fysiotherapeut

waarom bestaat er nog fysiotherapie ?

veel beter als alle voorgaande behandelingen bij fysio's.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? mond op mond reclame

Professioneel en vriendelijke service

We zijn erg fijn geholpen door deze praktijk op een duidelijke gestructureerde manier.

Heel fijn!

Konden heel snel terecht, super kundig

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Snel terecht

Ontzettend blij dat we (weer) geweest zijn. Er wordt zo goed geluisterd naar dochter en naar mij en we merkte super snel resultaat!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Eerder goede ervaringen!

Kundig & duidelijk

Miranda luistert écht naar je en weet wat ze doet. Op een fijne manier en met humor weet ze precies de juiste dingen te zeggen en slaat de spijker op z'n kop.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Goede review van vriendin

Ik werd goed geholpen. Ik ben van mijn klachten/pijn af. Mijn dochtertje van 6maanden oud heeft ook toen goede behandeling gehad. Uitstekend!

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? Betrouwbaar en goede hygiene.

Goed geluisterd, goede adviezen.

• Wat is de belangrijkste reden dat je voor ons hebt gekozen? N.v.t.

Prima; overleg was mogelijk. En ook voorspelling.

Prima duidelijke voorspelling.

Alles opgelost

Mijn baby had krampen en reflux, na drie behandelingen was hij veel beter

Torenhoekstraat 33

5056 AM Berkel-enschot

Over Osteopathie van Eijck

Bij Osteopathie van Eijck brengen we vakkundige osteopatische behandelingen op maat en binnen bereik van iedereen. Ons team van vriendelijke assistentes, management en ervaren osteopaten, met een diversiteit aan specialisaties staat voor je klaar. Wij kennen geen wachttijden en vakantiesluiting, zijn makkelijk telefonisch bereikbaar en bieden tevens avondspreekuren en gratis adviesgesprek. Wij staan voor kwaliteit, betrouwbaarheid, flexibiliteit en een effectieve communicatie zowel intern als extern. Dit alles in een aangename omgeving, met bijzondere aandacht voor jouw wensen. Wij gaan écht een stap verder voor onze patiënten!