Klantvriendelijk en zeer ervaren, goede kwaliteit rolluik

Wij werden klantvriendelijk geholpen. Rolluik is van goede kwaliteit, bijna geruisloos. Ervaren monteurs.

Zeer goede service en leuk pers Oneel

De mensen die de zonwering hebben geplaatst waren heel vriendelijk en goed bezig. Er was de ruimte voor het overleg over kabels van de electra( hoe ik ze wilde laten plaatsen). Ik weet nog steeds niet of wij als bewoners vanwege collectieve aankoop van zonwering een korting hebben gekregen? Ik heb geen informatie daarover gezien.

Maar toen ik vroeg om de garantie werd ik verwezen naar een vorige mail. Dit kan toch gewoon weer doorgestuurd worden?

Prima kwaliteit en uitstekende montage!

Mijn ervaring met VENVO is uitstekend en beveel het graag aan! Al vele jaren een trouwe, tevreden klant.

Gedegen vakmanschap

Rustig en beheerst de werkzaamheden verricht.

Snelle service, goede communicatie en fijne mensen.

Wij zijn zeer tevreden, er werd snel een afspraak gemaakt om in te meten en de offerte volgde niet lang daarna. Fijne mensen, keurige service en fantastisch resultaat.

Errug goed geholpen door Venvo

Klasse

Good service from order to installation

There was good communication from the sales. Polite guy came to measure up and confirm the order. Due to summer period I suppose the wait time to delivery was 7 weeks, probably slightly longer than I would expect but we were not in a hurry. Polite guys came to install it. All in all very happy.

Alles is volledig volgens afspraak gegaan en uitgevoerd.

2 buurvrouwen hadden al ervaring met Venvo en derhalve zijn wij ook in zee gegaan met jullie. De medewerkers zijn goed en klantvriendelijk. Als ik dan een aanmerking had was het dat het balkon, na het klaarkomen van de werkzaamheden, niet is aangeveegd (betonslijpsel). De rest is keurig in een vuilniszak afgevoerd. Het scherm werkt goed en wij zijn er blij mee! Ook in de communicatie was alles oke en soepel verlopen. Wij zullen jullie aanbevelen.

Ons doek was na 30 jaar aan vervanging toe. Na opmeten en het controleren van het electrisch scherm werd het uitgezochte doek besteld. Na de eerste tegenslag met het monteren van het doek (mechanisme is na 30 jaar iets anders geworden) is het allemaal in orde gekomen. We zijn heel blij met ons nieuwe doek en er werken hele kundige en vriendelijke mensen bij Venvo!

Super netjes

Eerst de medewerker die kwam voor het inmeten; netjes en duidelijk in uitleg van de kosten en de mogelijkheden. De medewerkers die het doek hebben vervangen; netjes gewerkt, hielden er rekening mee dat ik thuis aan het werk was ( geen herrie etc). Hebben alles keurig achtergelaten. Medewerker die herstel organiseerde; dacht mee in oplossingen en zocht ruimte om snel van dienst te kunnen zijn. Medewerkers die zonnescherm hebben gerepareerd: ook nu weer keurig de boel achtergelaten. Natuurlijk kan er iets gebeuren. In dit geval liep na drie dagen het doek door onbekende reden uit de rails maar na een mailtje werd er direct actie ondernomen en met 2 dagen was het geregeld.

Mooi scherm maar niet volgens afspraak opgehangen.

Bij het bezoek aan huis is door u opgemerkt dat het scherm hoger gehangen wordt dan het bestaande zonnescherm, omdat het nieuwe scherm iets verder van de muur zou komen te hangen. Door het nieuwe scherm hoger te hangen zou de lichtinval tussen zonnescherm en gevel (richting het glaswerk) opgevangen worden. Dit is helaas niet gebeurd en hangt zelfs lager. Er is dus richting uitvoerende monteurs niet goed door u gecommuniceerd.

TOP

Dit is zaken doen zoals het hoort .

Wij zijn in de showroom geweest voor prijzen en informatie. Zijn goed geholpen. Zeer nette prijzen. Bij montage ook tevreden. Nette monteurs. Netjes opgehangen en alles goed opgeruimd. Wij zijn zeer tevreden..bedankt venvo. We zullen jullie aan iedereen aanraden.

Goede service, netjes gewerkt

Vriendelijk personeel. Bij ons 6 rolluiken geplaatst naar volle tevredenheid Netjes afgewerkt, geen rommel achter gelaten. Ook op afgesproken tijden. Wel aan wat aan de prijzige kant

top

afspraken volledig nagekomen.

Goede voorlichting over keuzes van verschillende zonwering

Vakkundig en professioneel

Mooi product,vriendelijke medewerkers.

Zeer tevreden over product. Behulpzame en vriendelijke medewerkers. Jammer dat levering wat lang duurt.

Goed.

Aardige monteurs, leverden goed werk.

Al direct in showroom professioneel en goed geholpen. Goede uitleg over Brustor overkapping. De prijs was zeer gunstig, ook ten opzichte van andere bedrijven waar we eerder geweest waren. De B600 overkapping werd wel iets later geleverd wat we dachten maar begrijp dat dit met veel producten bij iedereen is. Het is nu gemonteerd en monteurs waren zeer netjes en hebben top gemonteerd. Ook alle troep hebben ze mee genomen. Overkapping staat nu en gaan nu genieten.

Goede kwaliteit, goede service tegen een goede prijs.

Alles verwerkt zoals afgesproken, tegen de afgesproken prijs. Vragen prettig beantwoord.

Top bedrijf

In de showroom werden we zeer vriendelijk geholpen en geadviseerd. We hebben een prachtige lamellen overkapping van Brustor aangeschaft. Keurig gemonteerd door nette monteurs van Venvo. We hebben er erg veel plezier van.

Grote teleurstelling

We hebben voor bijna €6000,= een Brustor pergola laten plaatsen (tegelijk met de buren links en rechts van ons, die nu dezelfde klachten hebben). “Weerbestendige terrasoverkapping” zegt de site. “Optimale bescherming tegen zon, wind en regen!” Het is een grote teleurstelling: er loopt geen druppel water weg, doek is uitgerekt, bij kleine regen- of miezerbui ontstaat meteen een zak water in het doek, poten zijn verkeerd geplaatst waardoor ook zij geen water kunnen afvoeren. Venvo blijft bij het standpunt dat zij alles goed gedaan hebben, terwijl toch duidelijk is dat het niet werkt. Venvo neemt geen verantwoordelijkheid voor de problemen. Na een aantal vervelende mails/gesprekken gaan ze nu wel iets ondernemen, maar vinden dat we mee horen te betalen. Het scherm gaat t.z.t (?) hoger geplaatst worden, doek gaat wel/niet (?) vervangen worden. Wie betaalt? Kortom: veel onduidelijkheden, slechte service, veel frustratie en veel spijt.

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding en goede service van de monteurs!

Ik heb bij verschillende partijen offerte opgevraagd en Venvo is daar een goede partij met goede producten en een goede prijs! Daarnaast zijn de monteurs snel en vakkundig en bereik om wat extra te doen! Een zeer fijne partij om mee te werken!

?s Gravenzandseweg 3 2291 PE Wateringen

Over Venvo Zonwering BV

Venvo Zonwering B.V. behoort tot een van de grotere zonwering bedrijven en is sinds 1976 dé specialist in het weren van zonlicht. Zo beschikken we over een eigen assemblage-afdeling en werken alleen met kwalitatief hoogwaardige materialen en merken. In eigen beheer maken wij diverse zonweringen en rolluiken. Veel van onze toepassingen worden in eigen huis bedacht en uitontwikkeld. In onze ruime confectie-afdeling worden de doeken en gordijnen op maat gemaakt, maar ook een grote diversiteit aan speciale opdrachten wordt hier geconfectioneerd. Venvo staat voor kwaliteit en persoonlijke betrokkenheid.