Professioneel

Eind april besteld,werd toch eerdee geleverd dan verwacht. Professionele monteurs, was binnen 2 uur vakkundig gemonteerd. Wij kunnen weer lekker in de ruim zitten ;-)

Goede communicatie en afspraak is afspraak

Reageren snel op de mail bij vragen. Telefonische bereikbaarheid prima. Installatie en uitleg prima. Vriendelijke medewerkers.

prima werk afgeleverd en fijn personeel

Onze ervaring was al goed en is met het plaatsen van het screen nogmaals bevestigd, ook werden de afspraken prima nagekomen.

Beste Mr. Taal Bedankt voor uw beoordeling. Alleen u geeft ons een onvoldoende een cijfer 1. Ondanks de leuke reactie klopt dat misschien niet, misschien kunt u ons nog een hoger cijfer geven ;) Bedankt voor de fijne samenwerking, en veel plezier met uw producten. Vriendelijke groet, Venvo

Vakkundig en snel

Goed advies, redelijke prijsstelling, zeer snel en vakkundig geplaatst. Prettige ervaring. Blij mee.

Goede service uitstekend geholpen voor een goede prijs

Goede service uitstekend geholpen voor een goede prijs

Bedankt voor deze leuke review. Hier doen wij het voor. Heel veel plezier met uw rolluiken Zonnige groet, Venvo

Prima deskundig werk afgeleverd!

Betrokken werknemers hebben een goede deskundige job uitgevoerd. Ze hebben zeer snel en heel precies e.e.a.uitgewerkt, net zoals de vorige twee keer. Ik heb nog een bestelling lopen en ik hoop dat u wederom dezelfde medewerkers stuurt om de volgende klus te klaren. Hartelijk dank. We zijn zeer tevreden. A.J. Van Heeschwijk te 2286 LG Rijswijk

Bedankt voor deze mooie beoordeling, in ons vertrouwen en onze samenwerking Hier doen wij het voor. Veel plezier met uw producten. Zonnige groet van Venvo

Een wapperend doek

35 jaar lang hebben wij een Venvo zonnewering gehad, geen probleem, altijd strak. Helaas is dat niet het geval bij de nieuwe zonwering. Het zou toch wel fijn zijn als dit opgelost wordt

Goedendag, Na de montage van 23-2-2022, is er nog een monteur langs geweest om de situatie te bekijken. Bij terugkomst hebben wij contact opgenomen met de leverancier en met u gelijk een afspraak ingepland. Wij hebben direct actie ondernomen. Wij doen ons uiterste best om alles naar uw wens goed op te lossen. Met vriendelijke en een zonnige groet, Venvo

goede levering en service

Goede en snelle plaatsing

Goede service en meedenken in oplossingen. Flexibel in levering.

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Hier doen wij het voor. Bedankt voor de fijne samenwerking en veel plezier met uw aankoop. Vriendelijke groeten, Venvo

onze ervaring met Venvo is bevredigend

na ons tel contact snel ter plaatse wat nodig was op gemeten en een zeer snelle levering zeker het aanbevelen waard zouden volgens mij nog even langs komen voor de kap voorraam we houden even contact. hartelijke groeten Fam Gregoire

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Dat vinden wij fijn om te horen. Wij zijn afgelopen vrijdag d.d. 18-2-2022 bij u langs geweest voor de kap. Bedankt voor de fijne samenwerking. Veel plezier met de rolluiken. Zonnige groet, Venvo

Keurig werk geleverd!

Uw medewerkers hebben hun uiterste best gedaan om e.e.a. Zo goed mogelijk te monteren. Dat is zonder meer gelukt. een ding zijn ze vergeten. N.l. Het oude gat te dichten, omdat een nieuw gat moest worden geboord omdat het zonnescherm een klein stukje moest worden verplaatst. Mogelijk kan dat alsnog worden gedicht wanneer zij de volgende opdracht (slaapkamer) komen uitvoeren.

Bedankt voor uw beoordeling en uw feedback. Zodra wij bij de volgende opdracht komen monteren, komen wij ook de oude gaten dichten. Heel veel plezier met uw aankoop. Dat het maar een zonnig jaar mag worden! Vriendelijke groeten, Venvo

Kwaliteit en zeer klantgericht

De kwaliteit van de dienstverlening van Venvo alsmede de kwaliteit van de geleverde materialen is uitstekend te noemen. Afspraken worden tijdig en conform nagekomen en de relatie prijs-kwaliteit is dan ook heel goed. Een zelfde positieve waardering geldt voor de after sales service. Voorts zeer vriendelijk en deskundige monteurs

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Dat vinden wij erg leuk om te lezen en wij vinden het fijn om te horen dat wat wij proberen uit te stralen, ook zo bij u is overgekomen. Hier doen wij het voor! Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop. Vriendelijke en zonnige groet, Venvo

Zeer goed en vakkundig

Onze ervaring met Venvo is zeer goed. Goede communicatie, werken erg netjes en gaan vakkundig te werk. Raad Venvo zeker aan.

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Hier doen wij het voor! Wij wensen u veel plezier met uw rolluiken. Zonnige groet, Venvo

Bedankt voor uw mooie cijfer :) Daar doen wij het voor. Veel plezier met de aankoop. Vriendelijke groet, Venvo

Super blij met ons mooie scherm!

Super geholpen, veel keuze uit modellen, kleuren en opties. Goede kennis en ze staan je altijd vriendelijk en behulpzaam te woord. Laat de zon maar komen.

Hartelijk dank voor uw leuke reactie. Hier doen wij het voor. Veel plezier met uw zonwering, dat het maar een zonnig jaar mag worden. Vriendelijke en zonnige groet, Venvo

Alles naar wens

De offerte was reëel. Het plaatsen door de monteurs verliep correct en binnen de afgesproken levertijd.

Hartelijk dank voor uw leuke beoordeling. Veel plezier met uw rolluiken Vriendelijke en zonnige groet, Venvo

Fijn bedrijf

Wij zijn zeer positief over dit bedrijf. We zijn vriendelijk geholpen, nette mensen. We komen bij Venvo door onze buren, Zij hadden hier in 2017 rolluiken gekocht. Onze rolluiken vandaag gemonteerd, ziet er erg mooi uit en loopt als een zonnetje. We zijn super blij

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Dat vinden wij natuurlijk erg leuk om te lezen. Hier doen wij het voor. Heel veel plezier met uw rolluiken. Een zonnige groet, Venvo

Uitstekend geholpen, top bedrijf

Wij zijn uiterst tevreden over de geplaatste zonwering en rolluiken. Zowel de vertegenwoordiger als de monteurs waren zeer vriendelijk en gaan heel professioneel te werk. Ook de prijs kwaliteit verhouding is hier heel goed. Wij hadden bij meerdere bedrijven een offerte opgevraagd, Venvo was een goede keus. Eerlijk advies en geen opdringerig gedoe. Ga zo door!

uitstekend

zeer klant vriendelijk. snelle reactie op aanvraag. professionele uitvoering offerte. geweldig familiebedrijf. kan deze firma venvo aan iedereen aanraden.

Bedankt voor uw leuke reactie. Veel plezier met uw zonwering. Dat het maar een zonnig jaar mag worden. Vriendelijke groet, Venvo

Nazorg onvoldoende

Helaas merk je pas hoe goed een bedrijf is als je service nodig hebt na installatie. Diverse emails en telefoontjes, leverancier uit België wezen kijken. Zou aktie worden genomen echter wij wachten nog steeds. Laatste telefoongesprek midden december gehad of het nu eindelijk dit jaar kon worden opgelost. Ze zoeken wederom uit. Tot nu toe niets vernomen. Ook ik begrijp dat het nu een druk jaar is geweest maar zorg dat klachten worden verholpen. Hopelijk horen wij snel wat.

Goedemorgen Hr. Jan. Wij zijn er continu mee bezig geweest. Echter zijn wij afhankelijk van de leverancier waar wij op antwoord moeten wachten. Nu hebben wij gelukkig antwoord gekregen en u gelijk ingelicht wanneer wij langs komen. Wij doen ons uiterste best om alles goed te laten verlopen. Excuus als u dat niet zo ervaarde. Vriendelijke groet, Venvo

We zijn supertevreden; jullie hebben fijne medewerkers!!!

Eerlijk en duidelijk advies. Er wordt supernetjes gewerkt!!!

Bedankt, hier doen wij het voor! Veel plezier met uw rolluik Vriendelijke groet, Venvo

Wij zijn blij met ons rolluik van Venvo. Goede service en professionele montage

Slechte aftersales

Ondanks dat er een schouw heeft plaatsgevonden vóór het uitbrengen van de offerte bleek achteraf dat het stroompunt niet werkte. Monteur is vertrokken met de afstandsbediening. Ik heb 4 keer gebeld waarvan 3 maal de voicemail, 4e keer werd mij verzekerd dat ik teruggebeld zou worden door de monteur. Dit is helaas niet gebeurd. Het kan natuurlijk dat jullie het druk hebben, echter vind ik het wel jammer dat ik meteen de dag na dat de monteur was geweest, maar de zonwering nog niet was opgeleverd, wel direct de factuur opgestuurd heb gekregen. Ik ben nog steeds in afwachting van een reactie.

Tot dusverre alles prima gegaan.

Het plaatsen van het zonnenscherm ging prima. Heb hem alleen nog niet kunnen gebruiken. Zal moeten wachten tot de zomer.

Vlekkeloze advisering in de showroom, vakkundige installatie: zeer tevreden!

Na twee bezoeken aan de showroom afgewogen keuze gemaakt, waarna de beloofde installatie door twee vakkundige én beschaafde installateurs vlekkeloos verliep. Met het gewenste prachtige resultaat!

Over Venvo Zonwering BV

Venvo Zonwering B.V. behoort tot een van de grotere zonwering bedrijven en is sinds 1976 dé specialist in het weren van zonlicht. Zo beschikken we over een eigen assemblage-afdeling en werken alleen met kwalitatief hoogwaardige materialen en merken. In eigen beheer maken wij diverse zonweringen en rolluiken. Veel van onze toepassingen worden in eigen huis bedacht en uitontwikkeld. In onze ruime confectie-afdeling worden de doeken en gordijnen op maat gemaakt, maar ook een grote diversiteit aan speciale opdrachten wordt hier geconfectioneerd. Venvo staat voor kwaliteit en persoonlijke betrokkenheid.