Top bedrijf voor zonwering!

Klantgericht bedrijf met goede service. Komen alle afspraken na. Ook de monteurs zij vriendelijk en deskundig! Super tevreden!!

Betaalbare kwaliteit

Gekozen voor het zelf monteren van het zonnescherm, wat na een goede voorbereiding heel goed te doen is (een andere aanbieder waarschuwde ervoor dat het bijzonder gecompliceerd zou zijn, maar dat viel reuze mee. Te downloaden informatie met tekeningen en toelichting zou het nog eenvoudiger maken (dan hoef je niet internet af te struinen op zoek naar informatie van een specifiek merk).

super goed

beste mensen wij zijn duidelijk te vrede met het de geplaatsen zone scherm door vak mensen en vriendelijk voldaan

Oude scherm weggesneden. Snel en goed gewerkt en nog even een mankement aan een ouder scherm verholpen. Top!

Snel en vakkundig

Alles volgens afspraak.

Uitstekende advisering en plaatsing bij aanschaf Brustor 250XL

Bij Venvo hebben wij een zonwering, de Brustor 250XL gekocht. Aan de hand van deskundig advies van vader en zoon in dit bedrijf hebben wij de beslissing genomen. De levering en plaatsing die daarop binnen de afgesproken termijn volgden zijn zeer voorspoedig en vakkundig verlopen. Nu staat er een sierraad in de tuin waar wij nog jaren van kunnen genieten!!!

de ervaring was prima

We zijn goed voorgelicht en fijn geholpen

Zeer deskundig advies en perfecte installatie

Wij hebben een zonnescherm gekocht bij dit familiebedrijf. We kregen hier een heel deskundig advies waarbij het ook voor hun vooral ging om wat voor ons belangrijk was. We zijn super blij met onze aankoop.

Uitstekend is de service

Grandioos

Geweldigs

De monteurs hebben echt vakwerk geleverd.

te veel niet goed gegaan

bij de offerte een raam over het hoofd gezien, vervolgens een scherm niet besteld en heeft degene die het geplaats heeft niet alle plakranden eraf gehaald. Geen rijplaten gebruikt bij het omhoog brengen van materiaal, zodat er tegels kapot waren, wel snel opgelost.

Beste Marianne van Paassen, Ons treven is om van order tot montage een volle 100% tevredenheidsgarantie af te geven aan de klant. Dat vinden wij als familiebedrijf heel belangrijk. Maar zo zie je, heel soms gaat er toch wat fout en het lijkt hier om de wet van Murphy te gaan. Uw screens hebben we op tijd gemonteerd en het knikarmscherm Brustor B-50 tot onze spijt wat later maar gelukkig wel tegelijk met uw medebewoners die in de 2e fase van montage vielen. Spijtig dat er nog wat beschermfolie op het knikarmscherm was achtergebleven, dit had de monteur er netjes moeten afhalen. We zullen de betreffende monteur daar op wijzen. Wat betreft de straat, de zware hoogwerker heeft inderdaad wat schade aangericht aan de stoep bij uw complex, maar dit hebben we direct en netjes door een bedrijf laten herstellen. We wensen u heel veel plezier toe met uw zonwering en een fijn woongenot in uw nieuwe woning.

Netjes.Mooie schermen en screens!

Alles is goed verlopen

goed en vakkundig geplaatst

We hebben nu prima zonwering , alleen mag de zon voor ons wat meer gaan schijnen !

Ziet er goed uit . Mooie kwaliteit

De maat klopte niet helemaal maar is netjes aangepast , kwam overigens omdat het niet helemaal haaks was , krijg ook een nieuw doek op de juiste maat . Ze hebben erg hun best gedaan om het mooi te krijgen, het was boven het trapgat niet de makkelijkste opdracht .

Mooi zonnescherm, fijne verkoopafdeling/service

Fijn groot zonnescherm. Straks kijken hoe het werkt als de zon weer schijnt.

Ik ben zeer tevreden over de service ,en heel tevreden over de monteurs.

Wij hebben jullie aanbevolen bij anderen

Aardige mannen, die prima werk afleveren

Fijne samenwerking met dit bedrijf

Erg professioneel geholpen door Richard. Steeds een vlot contact gehad. Erg goede opvolging van de bestelling, levering en installatie van onze rolluiken. Ik kan dit bedrijf absoluut aanbevelen!

Goed gevoel bij gehele traject van offerte tot montage

Zie hierboven en product voldoet, in gebruik, aan de verwachtingen; als verbeterpunt zie ik de veiligheid bij de montage. Ladders zijn transportmiddelen; geen werkplekken.

Fijne en ervaren mensen

Goede service, goede kennis en advies. En het zonnescherm en de horren zijn keurig geplaatst. Heel tevreden mee!

Fijn gesprek en goed begeleid

fijn geholpen en snel geleverd.

We werden fijn geholpen en een snelle levering.

Keurig en snel geleverd en gemonteerd.

Prachtige zonwering, alleen jammer dat hij net niet ver genoeg reikt.

TOPPIE TOPPIE GEREGELD

Zowel bij aankoop als montage is alles prima verlopen. Zoals wij zeggen “toppie, toppie”

Over Venvo Zonwering BV

Venvo Zonwering B.V. behoort tot een van de grotere zonwering bedrijven en is sinds 1976 dé specialist in het weren van zonlicht. Zo beschikken we over een eigen assemblage-afdeling en werken alleen met kwalitatief hoogwaardige materialen en merken. In eigen beheer maken wij diverse zonweringen en rolluiken. Veel van onze toepassingen worden in eigen huis bedacht en uitontwikkeld. In onze ruime confectie-afdeling worden de doeken en gordijnen op maat gemaakt, maar ook een grote diversiteit aan speciale opdrachten wordt hier geconfectioneerd. Venvo staat voor kwaliteit en persoonlijke betrokkenheid.