Fijne onderneming die weet waar ze mee bezig zijn.

Met de crematie van mijn moeder was alles tot in de puntjes goed geregeld en nemen veel werk over waarvan ik niet wist hoe te regelen. Net ontvangst en aardige mensen die verstand van zaken hebben.

Betrokken, vakmensen, aan te bevelen.

Wij hebben de bijzetting van onze moeder als heel prettig ervaren. Coen Kramer is een sympatieke, betrokken man die echt luistert en begrijpt wat je voor ogen hebt en er ook naar handelt. Hij denkt met je mee en komt met goede suggesties. Een vakman. Onze dank is groot. Ook een compliment voor de dragers die onze moeder, ondanks de waarschuwing dat t weleens rommelig zou kunnen verlopen, op een hele nette manier, haar in haar crypte hebben weten te tillen. Doordat wij in de gelegenheid zijn gesteld om op onze eigen manier afscheid van onze moeder te mogen nemen, kunnen wij deze dag als een mooie herinnering koesteren. Namens de familie Simone Ulrich

Op een zondag. Tot in de puntjes.

Onder begeleiding van Coen Kramer heeft op een regenachtige zondag in een prachtige tent de uitvaart van onze moeder, schoonmoeder, oma plaats gevonden. Menselijk, empathisch maar met strakke hand, zonder streng te worden. Een meesterlijk talent.

Ik ben buitengewoon tevreden!

Doorheen het gehele traject, vanaf de melding van overlijden tot en met het einde van de crematieplechtigheid, ben ik uiterst kundig, vriendelijk en voorkomend geholpen door de uitvaartbegeleidster Hanneke en alle andere betrokkenen bij Klopper en Kramer.

Meelevend, betrokken en rustig.

Alle zorgen werden in alle rust en medeleven uit handen genomen, met als hoofddoel hoe de nabestaanden zijn en het willen. De behoefte van de nabestaanden staat bovenaan.

Alles prima

Prettig, persoonlijk, keurig verzorgd maar niet stijf.

Zeer tevreden!

Alles erg professioneel aangepakt en een fantastische service.

Zeer goed verzorgd

Zeer goed!!

Van begin tot het einde supergoed met alles geholpen!!

Zeer professioneel en bovenal zeer empatisch naar de naasten en naar de overledene toe.

De twee heren die onze vader kwamen ophalen hadden alle tijd, waren zeer beleefd en gaven alle ruimte voor verdriet. Daarnaast voerden ze al hun handelingen rustig en bekwaam uit, met goede instructies voor ons. Het maakte op ons als kinderen grote indruk dat de rouwauto heel langzaam over de parkeerplaats reed met de ene Dhr er langzaam voor lopend, de andere Dhr reed. Zo konden wij ook nog meelopen en de laatste eer aan onze vader bewijzen door de auto nog even vast te houden. De auto reed vervolgens naar rechts, een doodlopende weg, draaide toen en kwam weer langzaam voorbij. Voor ons betekende dat heel veel, een stukje extra eerbetoon aan vader. Deze houding van deze twee heren zullen we nooit vergeten en zij hebben het verdriet van het snelle afscheid wat draaglijker gemaakt. Heel veel dank, ook namens mijn boer en schoonzus.

Onze ervaring, van de voorbereiding tot en met de totale afwikkeling is op zeer humane, professionele en empathische wijze verzorgd. De mensen bij K&K zijn allemaal betrokken en hulpvaardig, wat en geruststellende gedachte is. K&K is zeer zeker een aanbeveling.

• Uitvaartcentrum

Vanaf het allereerste contactmoment met Klopper en Kramer werden we deskundig, professioneel, persoonlijk en rustig begeleid in het proces van afscheid nemen en het regelen van de praktische zaken. We zijn zeer tevreden over de gehele gang van zaken. Over het uitvaartcentrum kunnen wij geen oordeel geven, omdat mijn moeder thuis werd opgebaard.

• Uitvaartcentrum N.v.t.

bijzonder tevreden dankzij Lidwien. Dank zij haar is het een hele mooie uitvaart geworden voor ons moeder en oma

• Uitvaartcentrum

Deskundig, begaan, accuraat en als het moet flink de vaart erin om alles op tijd klaar te krijgen. Goede adviezen. Ik kan Klopper en Kramer aan iedereen aanbevelen.

• Uitvaartcentrum

Na het overlijden van onze dochter wilden wij de uitvaart zoveel mogelijk zelf regelen. Van Klopper en Kramer kregen wij hiervoor alle ruimte. Zo hebben we gezamenlijk onze dochter met een specialiste mogen verzorgen en aankleden. Wij hadden verder buiten eerdere afspraken om ,de wens om voor meerdere familieleden afzonderlijk en persoonlijk afscheid te kunnen nemen. En juist daar was altijd de ruimte voor. Al met is met al onze persoonlijke wensen rekening gehouden. En daar zijn we dankbaar voor.

• Uitvaartcentrum

Op zeer betrokken wijze heeft de heer Coen Kramer de uitvaart voorbereid en mee geleid .Hij zorgde voor de contacten met de kerk,de voorganger en andere betrokkenen. Ook de op de dag van de uitvaart door Coen Kramer meegebrachte assistenten ( kist dragen etc) verdienen alle lof.

• Uitvaartcentrum

Ondanks alle verdriet, was het fantastisch om te merken, hoe op dit soort moeilijke momenten de mensen van Klopper en Kramer, en dan in het bijzonder uitvaartleider Lidwien Appels mijn Oom Hans en de hele familie hebben bijgestaan en alle wensen konden vervullen. Dat maakt de uitvaart van Lucia onvergetelijk.

• Uitvaartcentrum

In een verdrietige situatie als het overlijden van je echtgenoot is het heel geruststellend om alles over te laten aan een ervaren persoon. Stil op de achtergrond en toch zo duidelijk aanwezig!

• Uitvaartcentrum

Zeer prettig en behulpzaam en vriendelijk. En toch een warm onthaal in een moeilijke periode.

• Uitvaartcentrum

Alle betrokkenen hebben de persoonlijke inzet, deskundigheid en betrokkenheid van met name Joke Peters zeer gewaardeerd.

• Uitvaartcentrum

Prima verzorgd, niets om aan te merken.

• Uitvaartcentrum N.v.t.

Over Klopper & Kramer