Ervaarde het als heel prettig, goede hulp en neemt stres bij je weg Bedankt

goede persoonlijke sevice

mark heeft voor de hypotheek netjes en snel geregeld

Zeer prettig verlopen

Goede uitleg en neemt de tijd voor je en houd je goed op de hoogte

Super service

Mark heeft alle rompslomp die bij het aanvragen van een hypotheek komt kijken uit handen genomen. Alles werd duidelijk uitgelegd en advies is onafhankelijk uitgebracht. Zonder hem was het ons in deze Corona tijd niet gelukt alles op tijd rond te krijgen. Een aanrader als je op zoek bent naar een vriendelijke professionele adviseur.

We zijn fantastisch geholpen, Jean Paul is zeer vriendelijk, betrokken en gedreven.

Wij hadden een best complexe vraag, en Jean Paul kwam met een voor ons zeer gunstige oplossing. Vooral de betrokkenheid was erg prettig. Behalve financieel deskundig is hij ook een goede coach om je door spannende tijden te begeleiden.

Top service van moment 1

Ik ben door een aanbeveling van een goede vriend in contact gekomen met de Financiële Vis/ Mortgage Masters. Ik kreeg contact met Jean-Paul Warmerdam. In eerste instantie bespraken we mijn wensen omtrent het wonen in Amsterdam en welke eisen ik hierbij had. Hij gaf vrijblijvend advies en ondanks dat ik toen nog geen gebruik maakte van betaalde services was hij altijd bereikbaar en nam hij de tijd voor me. De service, betrokkenheid en communicatie verliep erg duidelijk en regelmatig dat ik vertrouwen had dat alles in dit, voor mij, nieuwe proces goed verliep. Het aanvragen van de hypotheek verliep eenvoudig en keurig volgens het tijdsschema dat wij hadden opgenomen in het koopcontract. De Financiële Vis / Mortgage Masters is zeker een aanrader. Jean-Paul, bedankt!

gewoon weg super goed service

Zoals de titel zegt een super goed service. ik ben zeer tevreden

Mark haalt alle stress bij je weg.

Onze kennis is vrij beperkt wat betreft hypotheken. Mark maakt deze wereld begrijpelijk voor je en heeft ontzettend veel geduld met je onwetenheid. Hij geeft ontzettend goed advies waardoor je de juiste keuzes maakt die bij je situaties passen. Voor ons gevoel werd alles en doeltreffend geregeld. Wij raden De Financiële Vis iedereen aan!

Wij hebben hier een erg goed gevoel aan overgehouden, Mark was erg geduldig en heeft ons goed begeleid in het proces. Geen vraag was te veel, de communicatie erg snel en vlot. Aanrader!

Absolute aanrader!

Om simpelweg te zeggen dat Mark mij goed geholpen heeft dekt de lading niet. Mijn verhaal om de juiste geldverstrekker te vinden was zeker niet standaard, maar Mark heeft mij na een hele tour ontzettend goed geholpen. Behalve een supergoed eindresultaat wat ik via hem verkregen heb, is Mark een vriendelijk, kundig en betrokken persoon welke tijdens het gehele proces goed benaderbaar was en vooral heel goed in het communiceren. Daardoor kan ik hem absoluut aanraden voor elke klus in het land van financiën.

Uitstekend advies, betrouwbaar en vindingrijk.

Jean-Paul Warmerdam is voor ons al jaren de betrouwbare specialist voor een uitstekend hypotheekadvies en verzekeringen. Hij neemt de tijd en komt altijd met de beste oplossing en volgt zaken tot in de puntjes op. Kortom, een aanrader om met Jean-Paul in gesprek te gaan!

Mark is heel duidelijk, veel kennis, geeft een eerlijke mening en alles supersnel geregeld!

Zeer goed vanaf het begin alles heel duidelijk uitleggen wat de mogelijkheden zijn en wat volgens hem het beste zou zijn gebaseerd op zijn ervaring. Veel kennis en supersnel was alles geregeld. ik kan niet anders zeggen mijn vrouw en ik zijn zeer tevreden!

zeer betrouwbaar

goede kennis van zaken.

Uitstekende betrokken accurate nauwgezet goed communicerend bureau

Uitermate positief omdat de Financiele Vis van moment tot moment goed gecommuniceerd heeft zodat onze verwachtingen goed werden voldaan. Een spannend proces wat bijzonder goed begeleid is door het bureau. Waarvoor many thanks !

Mark Vis is een slimme, betrokken doorzetter die staat voor z'n klant.

Omdat ik ondernemer ben, ben ik geen standaard geval voor financiers om in aanmerking te komen voor een hypotheek. Mark Vis heeft me door een zeer ingewikkeld (en soms erg frustrerend) traject geloodst. Ik ben een zogenoemd 'maatwerk-geval' wat betekent dat een bank echt mee moet gaan met mijn verhaal, alle punten en komma's op de juiste plek moeten staan en soms hoge bureaucratische muren verrijzen in het proces van financiering verkrijgen. Ik kan uitweiden over de vele drempels waar Mark me overheen tilde, maar ik kan het 't best als volgt zeggen: Zonder Mark had ik niet in mijn droomhuis kunnen wonen! Zeer dankbaar

Ontzettend vakkundig en volledig ontzorgd

De aankoop van m'n nieuwe huis was een grote en ingewikkelde stap, waarin ik ben bijgestaan door Jean-Paul Warmerdam. Dankzij hem heb ik het proces gemakkelijk en zorgeloos kunnen doorlopen. Hij beperkte zich hierbij ook niet tot puur het hypotheekadvies, maar dacht mee en ondersteunde over de hele breedte. Met zijn ruime kennis van de mogelijkheden hebben we daardoor een hele mooie passende oplossing kunnen vinden. Hij kon daarbij heel duidelijk en concreet de verschillende opties uitleggen, waardoor ik in staat was snel beslissingen te maken. Bij het schakelen met de verschillende partijen (hypotheekverstrekkers, taxateurs, makelaars, etc.) zat hij er altijd bovenop en gaf direct terugkoppeling, waardoor ik continu wist hoe het er voor stond.

Kundig, kwaliteit, communicatief sterk, snelheid!

Wij hebben Jean-Paul als een professioneel, kundig persoon mogen leren kennen. Jean-Paul weet waar hij het over heeft, geeft eerlijk advies, regelt de zaken zeer vlot en werkt vaak nog langer door om dingen voor zijn klanten te regelen. Aan duidelijke communicatie geen gebrek. Chapeau!

Zeer persoonlijke service

Wij hebben onze huidige hypotheken naar één nieuwe laten overzetten. Vanaf de eerste verkenning tot aan de laatste details, zijn wij met volle aandacht en service begeleid. Volgens ons kan dat echt niet beter.

Servicegericht en makkelijk benaderbaar

Mark heeft ons geholpen met het oversluiten van onze hypotheek i.v.m. een verbouwing. Hij heeft ons meegenomen in de verschillende mogelijkheden en dacht echt met ons mee. Gedurende het hele proces was hij altijd bereid én beschikbaar om aanvullende vragen te behandelen en bovendien schakelde hij snel. We zijn blij dat we naar hem toegestapt zijn.

Zeer tevreden met de hulp van Mark, een betrokken adviseur die je vakkundig help en begeleid.

Erg tevreden!

ik ben super tevreden

• Ervaring met: Administratie|Belastingen|Hypotheken

Mark Vis heeft ons erg goed geholpen bij onze hypotheek aanvraag. Betrouwbaar, enthousiast en vakkundig, weet waar hij het over heeft en kan dit op een prettige en duidelijke manier over brengen, zodat je het ook snapt als je zelf niet zo van de cijfers bent. Ook bij de vervolg stappen heeft hij alles steeds heel snel en adequaat geregeld. Zeer naar tevredenheid, bedankt Mark!

• Ervaring met: Hypotheken

Betrouwbaar, duidelijk, symphatiek, enthousiast, pro-active en snel met de juiste aandacht & professionaliteit

• Ervaring met: Verzekeringen|Hypotheken

Top adviseur