ontevreden

unit komt niet op de gewenste temperatuur zoals opgegeven en door u geoffreerd. Geen enkele handleiding aanwezig omtrent de settings van de unit aan te kunnen passen etc.

zeer goede communicatie, daardoor een uitstekende samenwerking

Al jarenlang een goede samenwerking, en uitstekende producten.

Goede kwaliteit, vlotte levering

Zie boven. Het enige minpuntje was de wat trage reactie op de aanvraag en de opvolging.

Je wordt netjes en duidelijk te woord gestaan

Snel en prima geholpen niets over te klagen ☺

fexibel en goede service

men is zeer service gericht en denkt mee met de opdracht gever.

snelle oplossing

zoals gewend komen ze altijd met een snelle oplossing

Nog niet voldoende !!!

Intake is vriendelijk, uitvoering van de vraag laat echter de wensen over. Alle melkfabrieken in Nederland worden gekoeld met +1°C ijswater. Van ICS mag ik verwachten dat zij voor deze toepassing een standaard oplossing op de plank hebben liggen ( plan B ). Wisselaar om +1°C ijswater te kunnen maken staat ook niet standaard bij jullie toeleverancier ?. Transport > ook betere afspraken maken met deze sector > het is niet de bedoeling dat wij als klant s'avonds om 19:00h nog transport moeten regelen, om de gemaakte afspraken van 's middags te kunnen nakomen. Is niet ons probleem maar jullie zorg. lever het complete pakket !!!

Levering op tijd en uitstekende service.

Super geregeld!

Fantastisch dat ICS speciaal een unit uit Engeland heeft laten overkomen voor Polygon.

Prima,

Raymond van der Boom heeft mij prima geholpen ook met het omzetten van een order ( i.v.m. canceling) zonder finanaciële gevolgen.

Snel gehandeld maar onrealistisch beeld geschetst over installatie.

Fijn dat er snel gehandeld kon worden maar minder fijn dat er niet een realistisch beeld geschetst kon worden wat betreft de termijn van installeren en de weg daar naartoe. Er is me verteld dat de installatie al dinsdag werkende zou zijn (vrijdag besteld) maar dit is uiteindelijk een week later geweest wat veel financiele consequentie als gevolg heeft gehad. Onduidelijkheid over of we zelf dingen konden installeren en wie voor welke klusjes ingeschakeld zou moeten worden.

Gewoon Goed

Ger weet wat hij aan t doen is!

Snelle service en op maat, niet duidelijk m.b.t. vervoerskosten

Snelle service en ook op maat. Iemand komt langs om door te nemen wat de beste opties zijn. De facturering kan iets specifieker, daarnaast was niet duidelijk welk tarief er werd gehanteerd voor de vervoerskosten.

Alles snel en duidelijk geregeld. Monteur kwam eerder dan gepland

Goede service, verstand van zaken en commercieel meedenkend

Goede service, verstand van zaken en commercieel meedenkend

Wij hadden problemen met een koel unit van de lasersnijmachine, wij zijn prima geholpen door een tijdelijke koeling.

• Ervaring met: Koudwatermachines

binnen enkele uren na order was onze koude hal verwarmd, bedankt Ger!

• Ervaring met: Mobiele verwarmingen

Indien je ICS nodig hebt zijn ze er.

• Ervaring met: Koel- en vriescellen

• Snelheid/levertijd

Zeer deskundig personeel dat snel en deskundig bijspringt! Ger Verschelden mogen jullie heel zuinig op zijn !

• Ervaring met: Anders

Een telefoontje en alles is geregeld, top

• Ervaring met: Koudwatermachines

Vriendelijk ontvangen en open gesprek. Klachten worden heel snel verholpen. Bieden altijd een alternatief indien mogelijk

• Ervaring met: Mobiele airconditioning

Operationele zaken worden vlot opgepakt. Technisch bekwaam en goed adviserende buitendienst. Grote probleem zit in de administratieve kant. Binnendienst doet niet wat beloofd, reageert niet op lopende issues waardoor projecten niet kunnen worden afgerond. Voor verbetering vatbaar!

• Ervaring met: Mobiele airconditioning

Bedankt voor de eerlijke feedback, daar kunnen we van leren. Mijn collega van de administratie heeft inmiddels contact opgenomen om verbeterpunten te bespreken.

Bijzonder goed, en snel kan niet beter.

• Ervaring met: Mobiele verwarmingen