goed en correct geholpen.

netjes werk geleverd.

Geweldige service

Er word altijd naar de klant geluisterd als je ze benaderd. En ze proberen ondanks de drukte toch ergens in te plannen. En bij een storing buiten werktijd nemen ze de tijd voor je

Goede en snelle service

Defect aan de ketel was snel verholpen

Vakmensen

Goed en conform afspraak.

Betrouwbaar

Zij luisteren goed naar de wensen van de klant en vullen deze dan ook met het juiste advies goed in. Betrouwbare en altijd behulpzame mensen. Genieten van ons ook het volste vertrouwen.

Zeer vakkundig en denken graag mee voor een passende oplossing.

Superswervice

Wij hadden een probleem met onze CV, die moest direct stop gezet worden. Dat gebeurde in de loop van de morgen. 's- Middags met Klaassen gebeld, Probleem uitgelegd. De volgende dag waren ze er al. Ze hadden voor ons de planning aangepast. Sneller kan gewoon niet. Superservice, betrouwbaar en een prima prijs.

Goed bedrijf

Je wordt vriendelijk en goed geholpen door ervaren monteurs.

Betrouwbaar en goede kwaliteit geleverd.

Goede kwaliteit en juiste advies. Prima bedrijf

Fijn geholpen en vakkundig werk verricht

een nieuwe Nefit cv ketel laten plaatsen door Klaassen installatietechniek Wehl, een bedrijf met vriendelijk en vakkundig personeel die ik zeker iedereen kan aanraden, wij zitten er voorlopig weer lekker warm bij :-)

Een goed en warm contact vooraf en een uitstekende uitvoering van de werkzaamheden.

Werkzaamheden vooraf besproken. Gesprek op een hele relaxte manier waarbij direct een ‘goed gevoel’ ontstond. Als dan de werkzaamheden uiteindelijk ook nog eens worden uitgevoerd op een professionele wijze door personeel dat meedenkt om een zo goed en mooi mogelijke oplossing te vinden dan ben ik / zijn wij blij gekozen te hebben voor dit bedrijf.

Prima service, snel geholpen

Ik werd vriendelijk te woord gestaan. Kwamen snel kijken naar het probleem en is gelijk opgelost. Ze verstaan hun vak en zou ze zeker aanraden.

Goed bedrijf zeker aan te raden!

Veel kennis en kunde goed en snel geholpen en vriendelijk personeel die de tijd nemen om dingen goed uit te leggen.

Fijn bedrijf om mee samen te werken

Verbouwing van de badkamer met klaassen gedaan Fijn advies met de diverse mogelijkheden via een 3D tekening besproken De volgende klus gaan we zeker met Klaassen installatietechniek uitvoeren

Super bedrijf, netjes en vakkundig gedaan

Een nieuwe ketel laten plaatsen en de oude laten verwijderen. Super netjes gedaan.

Weer een zeer tevreden klant erbij.

Uitstekende offerte en kundig en snel vakwerk geleverd door Theo en Rob bij de plaatsing van een Nefitt trendline. Klant zeer tevreden. Dank

nvt

Prettige samenwerking

Er is goed werk geleverd .

Goede sevice en een net bedrijf!

goede ervaring mee

Vijf sterren Vakman!

Correct, deskundig, niet te duur. Wij bevelen Klaassen graag aan.

Betrokken servicegericht en betrouwbaar in het nakomen van afspraken Werkt snel

Snelle service, kundig personeel

CV-ketel in vorige huis en badkamermeubel in huidige huis perfect geinstalleerd.

Goed en netjes komen goed de afspraak na

goede service,

Fijne mensen om mee samen te werken , we zijn zeer tevreden !!!