Prima uitleg en snelle levering.

Toen oude wasmachine defect was werd dit snel en vakkundig vervangen door nieuwe wasmachine.

Geweldige service!

We hebben al jaren verschillende apparaten van jullie en zijn zeer tevreden.. Wanneer er een mankement is en we bellen worden we altijd vriendelijk te woord gestaan. Op korte termijn wordt er een monteur gestuurd en worden we altijd goed geholpen. Jullie bedrijf zouden we zeker bij anderen aanraden!

super

zeer snelle reparatie en vriendelijke monteur

Deskundigheid en goede afspraken.

Duidelijke adviezen en goede afspraken. Vakbekwaamheid bij monteur.

Super service

Goede uitleg, correcte afhandeling, zeer ervaren plaatsing van apparaat. Zeer klantvriendelijk.

Snelle reactie na melding. Goed advies.

Professioneel

Zeer goede ervaringen met Geraedts

Van het uitzoeken en de informatie tot en met de levering en plaatsing perfect. Goede service en kundig personeel.

Snelle en goede service

Er wordt ook meegedacht vanuit de klant, repareren of nieuwe kopen?

Geweldige service zoal we van Geraerts gewend zijn

Er wordt probleemoplossend gedacht wat heel prettig is voor ons als klant.

ik vond de behandeling uitstekend!

uitstekend!

We hebben een diepvriezer en een koelkast van leifheit ge kocht!

De diepvriezer heeft heel veel ruimte , de uitvoering is fantastisch! De koelkast is ook geweldig en een kwalitatief hoge uitvoering. Twee nieuwe juweeltjes in onze keuken. Ik liep al met de gedachte rond om de mevr. die mij heeft geholpen op te bellen, om te vertellen, hoe blij we er mee zijn. Een zeer goed advies. De monteur heeft alles perfect geinstalleerd. Dank voor de goede service! Het is een genot om de koelkast open en dicht te maken. Dank voor de mooie apparaten! Elly Jansen Evenkamp 47 6041 PD Roermond

Uitstekende service, vriendelijk, behulpzaam

Wasmachine stuk, snelle service, zelfde ochtend nog levering van nieuwe machine…super !!!! Zeer vriendelijk geholpen door verkoop-dames en door de monteur.

Ervaren mensen en een uitstekende uitleg en een fantastische service.

Ervaren mensen, een uitstekende uitleg en een fantastische service en dat al jaren lang.

Toppie

Correcte afhandeling van mijn opdrachten

Correct geholpen Goed advies Snelle levering

Super service.

Vriendelijke, kundige monteur. Vriendelijke en duidelijke verkoopmederwerkster. Snelle service en levering. Ook fijn dat de factuur direct digitaal wordt verstuurd en dat je kan pinnen bij aflevering.

Hartstikke goed.

Zorgvuldig, correct en met geduld. Service is prima. Ik geef de voorkeur aan zaken doen met regionale kleine ondernemers.

Snelle afspraak en perfecte reparatie.

Zie boven

goede informatie

snelle goede service, top

Hele goede service

Smorgens gebeld voor een kapotte wasmachine. Goed geadviseerd aan de telefoon en na nog geen halve dag stond onze nieuwe machine alweer op zijn plaats aangesloten.

Prima service, kwaliteit, prijs en levertijd

Het hele proces van onze binnenkomst in Herkenbosch tot en met de levering van onze koelkast in Heel was een prima verzorgd proces en een aanrader voor potentiële klanten.

Ondanks de lange wachttijd (wegens leveringsproblemen) nu alles O.K.

Ik heb al eerder de firma Geraedts in huis gehad voor reparaties en een nieuwe koelkast. Dat ging altijd van een leien dakje. Kortom, ook voor een nieuwe wasmachine zijn jullie de eerste keus. Helaas ging er met de levering een en ander mis. Ook de eerste nieuwe wasmachine bleek niet optimaal te functioneren. De monteur liet het er niet bij zitten en na controle van mijn meterkast bleek een defecte stop de problemen te veroorzaken. Complimenten voor jullie monteur die bleef doorzoeken naar de oorzaak van het probleem.

Deskundige en snelle service

Kookplaat snel en goed vervangen. Komen inmeten en plaatsen. Zeer tevreden

Direct behulpzaam

Zeer goede service