Helemaal zoals verwacht.

Klant vriendelijk, betrouwbaar,vakkundig en komen hun afspraken na.

Prima bedrijf

Zeer tevreden ,uitstekende service, goede kwaliteit, geen opmerkingen.

Top service.

Zeer klant vriendelijke, top service.

Heel goede service, installatie!

Vriendelijke monteur, ervaren in zijn werk.

Deskundig en vriendelijk.

De monteur gaf goede uitleg, daar nam hij ook de tijd voor. Toen hij vaststelde dat de oude machine afgeschreven was gaf hij ons goed advies om een keuze te maken. wat wij ook gedaan hebben. Wij hadden al alle vertrouwen in Uw bedrijf en dat is zeker niet minder geworden. Grt. Mary en lei

Altijd weer goede service

Goede ervaring

Zeer tevreden!!

Prima vakwerk!

Prettig en zeer correct geholpen.

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam geholpen. Werk op correcte wijze en met verstand van zaken afgehandeld.

Fijn en snel geholpen.

Fijne service, prettige medewerkers en goed advies.

Snel en vriendelijk

Super service! Snel en vriendelijk!

Bedrijf belt keurig terug voor afspraak te maken en komt gemaakte afspraken uitstekend na. Vakbekwame en zeer vriendelijke monteurs. Zeer tevreden en echt een aanrader!

Wat een service! Bedrijf met nedewerkers die hart hebben voor hun werk!

6 Weken na levering van de wasmachine, op een plekje in onze garage, komen de mannen nog een keer terug om de wasmachine naar de zolder te brengen. Die service kom je niet vaak meer tegen...

Vakkundige reparatie

Reparatie van de vaatwasser werd vakkundig uitgevoerd

Uitstekende service!

Snelle en fijne service, zowel in de winkel als door de monteurs aan huis.

Top prima service

Binnen een paar uur actie ondernomen na het stoppen van de afwasmachine monteur langs geweest en euvel verholpen top.

Goed advies ,fijn geholpen en snelle correcte levering

Wij zijn al jaren klant bij geraedts en altijd tevreden

Snel en prima geholpen!

Kan ik iedereen aanbevelen.

Heel klantvriendelijk! Aan de telefoon wordt je netjes te woord gestaan. Er komt iemand langs om advies te geven wat het beste past en het duurt niet lang voordat het er is. Er wordt netjes overlegd wanneer het uitkomt om het te installeren en dat wordt dan ook heel vakkundig gedaan! Binnen 3 weken na het eerste telefoontje, heeft onze inbouwvriezer een prachtige plek gekregen! Echt een aanrader voor goeie spullen en top service!

super bedrijf weet wat service is

had de afwasmachine kapot netjes afspraak gemaakt komen op tijd .en zeer kunduge monteur bedrijf wat je niet meer ggauw tegen komt betrefd service. en dit terwijl ik nog geen klnt was bij hun echt top !

Monteur had goede materiekennis , vriendelijk ensnel

Monteur was praktisch ingesteld.

De medewerker had snel het probleem gevonden en opgelost

Zeer tevreden !!

Super hulp

Snelle en super goede hulp geleverd na het stuk gaan van de motor van de afwasmachine. Top. Dankjewel

Prima en snelle service

Altijd betrouwbaar

Kundig en betrouwbare dienstverlening.

Stationsweg 80 6075CD Herkenbosch