zeer goed

De monteur heeft de nieuwe vaatwasser professioneel geplaats en de werking er van uitgelegd onze dank hier voor ps fijne rustige en goede monteur

Uitstekende service!

Al ruim 30 jaar klant bij Geraedts. Zeer goede service. Vakkundige monteurs.

Deskundig

Deskundig advies, aflevering en plaatsing.

Nummer1 in witgoed

Ben al jaren vaste klant. Uitstekende service en voor de prijs hoef je t niet te laten.

Goede afspraken en goede service.

NVT

geweldige service en prima adviezen

Als er een probleem is lossen zij dit keurig op. Ze geven goede adviezen en de reparaties worden keurig uitgevoerd.

In alle opzichten heel tevreden.

Vriendelijke en deskundige afhandeling !

Snel en betrouwbaar

Op zondag wasmachine kapot. Op maandag met Geraedts gebeld. Hadden een machine op voorraad, waarvan ze mij de gegevens per mail stuurden. Akkoord gegaan en op vrijdag is de wasmachine gebracht en geinstalleerd. Lekker snel, want een wasmachine is niet lang te missen.

Goed advies, vriendelijk en het probleem snel gerepareerd

Zoals altijd prima service en vriendelijke vakmensen

Goede producten en dienstverlening. Wij zijn al 40 jaar klant tot volle tevredenheid

Behulpzaam en verstand van de geleverde producten.

Complimenten aan jullie bezorgteam/monteurs. Ze zijn rustig, vriendelijk, behulpzaam, meedenkend en zuinig op de overige spullen in huis.

Een hele goede vriendelijke monteur die prima werk levert

Gerards is nog een van de weinige bedrijven waar service voorop staat , kopen en fijne verkooppraatjes hebben ze op veel plaatsen , maar als je een probleem hebt dan begint het gelazer , en dat is bij gereads niet het geval daar wordt je altijd netjes geholpen en dan tegen gewone tarieven voor deze tijd ( na de garantieperiode uiteraard)

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam!

De 2 j9ngens die onze koel-vriescombinatie kwamen plaatsen waren heel vriendelijk en behulpzaam. Ze namen alle oude apparatuur die in de kelder stond mee terug en alles werd netjes achtergelaten. Heel erg tevreden!

Goede vriendelijke monteur, werkt netjes Snelle levering van vaatwassser, werkt prima. Ik ben een tevreden klant.

Snelle en goede service

Super service, goede kwaliteit

Goede service, en ervaren monteurs. En men levert goede kwaliteit en advies. En je wordt zsm geholpen.

Zoals altijd: Prima!

In eerste instantie zou het een week duren voordat iemand zou komen. Al snel kregen we een telefoontje dat het toch eerder zou zijn. Fijn! Reparatie was snel en vakkundig opgelost.

Lang op een monteur moeten wachten ivm drukte. Nadat bleek dat mijn wasmachine niet meer te repareren viel een nieuwe wasmachine na uitzoeken in showroom diezelfde dag nog geleverd. Toppie

goed en kundig

Tijdige communicatie over datum en tij reparatie. Bekwame monteur die probleem met vaatwasser snel heeft opgelost.

Perfect!

Vriendelijk personeel, goede service ben zeer tevreden!

Perfecte behandeling en mooie prijs, plaatsing een 10

Alles perfect. Bedankt

Vlug geholpen, ervaren en vriendelijke monteur.

Gasslang in de keuken vervangen.

Aankoop, afwikkeling aankoop en bezorging zijn goed respectievelijk conform afspraak verlopen.

Werd goed te woord gestaan en geadviseerd.

zeer goed

Fijne monteur met veel inzicht en kennis van zaken