Keurig op tijd en een keurige kundige monteur

alles prima verkoop en montage

goede uitleg aan de telefoon en een prima montage door een vriendelijke en service gerichte monteur, alles zoals wij aj jaren van jullie gewend zijn.

Zeer klantgericht

Vriendelijk en geduldig

Heel tevreden !!

Wast goed , makkelijke bediening , geruisloos ( vooral hier in de flat ) Ik ben heel gelukkig ermee ! Groet Ria Wolters ,

Correcte levering

Snel ,vlot en conform afspraak geleverd

Snelle service door vakkundig en ervaren personeel

X

Verstand van zaken en niet te duur vergeleken met andere

Reparatie van n miele droger

prima service

we zijn zeer tevreden over uw bedrijf , ook over de medewerkers.

Prettige ervaren monteur.

Werd door een vriendelijke monteur zeer goed geholpen!

snelle deskundige service

De ervaring bij de firma Geraedts is dat men altijd probeert snel service te verlenen. Onze producten staan in het persoonlijk dossier en zo kan men adequaat zien welke reparaties er aan de apparaten waren in het verleden. Is het zinvol of niet om te repareren kan hieruit geconcludeerd worden. We zijn tevreden met de nieuwe wasmachine die het apparaat dat 12 jaar goede diensten had verleend verving. De nieuwe wasmachine werd binnen 1 dag geleverd. Super

Prima advisering en uitleg

De wasmachine werd goed geplaatst en geïnstalleerd. Goed uitleg over de werking.

Prima bezorgservice en installatie van nieuw product

Korte lijnen zodat er altijd een oplossing gevonden wordt. Zeer snelle en vriendelijke service. Bekwaam personeel.

snelle levering en een goede service

's Ochtends gebeld en dezelfde dag nog een wasmachine geleverd! Dat is pas service!

Een bedrijf met een super service

In de winkel zijn zeer deskundige dames aanwezig die je werkelijk alles over de te verkopen apparaten kunt vragen. Weten ze het nu niet? Even wachten en je hebt het antwoord. Service staat bij hun heel hoog. Een perfect bedrijf.

Prima, afspraak was snel geregeld, de monteur kwam op tijd en alles werd ter plekke opgelost.

Prima opgelost en nog enkele nuttige tips.

Prima service. Houden zo.

Zie het eerder gestelde hierboven.

Vriendelijke ontvangst. Prima informatie.

Bij aanschaf van een nieuwe wasmachine. Rustige en informatieve uitleg. Directe levering op de zelfde dag. Zeer goede service!

klantgericht, deskundig, begripvol

klantgericht, deskundig, uitnodigend

Heel fijn

Afspraak kon snel gemaakt worden en levering van een vaatwasser binnen 2 dagen.

Ze zijn altijd heel correct in de afspraken advies en montage

heel goed

snel gekomen en vakkundig gerepareerd

Fantastisch

Heel fijn geholpen door de telefoon De dag erna terug gebeld en nog een keer super fijn geholpen en toen ook de wasmachine besteld nog dezelfde dag geleverd Alles net aangesloten en op al mijn vragen antwoord gegeven Top bedrijf

goed gedaan

Gelukkig blijkt de score 2 een foutje te zijn en is toch alles naar wens geweest. Met vriendelijke groet, P. Geraedts VOF.

Goede en snelle service

Wij zijn al jaren klant, zeer tevreden.

N.v.t.