Hele goede en veilige thuiskomst

Zoals eerder was het wederom een goede en veilige thuiskomst na een gezellige avond, dank.

Euro Bob is uitstekend

Heerlijk dat je (ook last minute) een Bob kan bestellen. Super.

Aardige chauffeur, prima service

Zie boven staande

Fijne chauffeur en netjes conform afsrpaak

in een woord grandioos

uiterst geduldig, vriendelijk en behulpzaam. grote klasse!

Altijd top geregeld!

Eurobob is betrouwbaar, De chauffeurs zijn echt relaxed, voelen de klant prima aan en eerlijk het is gewoon ook gezellig om met ze naar huis te rijden. Gisteren na North Sea Jazz het feestje in de auto voortgezet. Maar natuurlijk wel veilig thuisgekomen!

Helemaal top!

Bobje mooi op tijd, dacht fijn mee, toen het heel druk bleek te zijn op de weg en een hele aardige nette jongen!

Last minute super service

Professioneel en vertrouwd

Eurobob heeft dienstverlening hoog in het vaandel. Van het boeken, leiding dat chauffeur ter plaatse is tot aan het correct parkeren van de auto bij thuiskomst.

Uitstekende service!

Snelle reactie op e-mails, flexibel, keurige chauffeurs.

Duur

Duur

Dat klopt! Goedkoop en snel gaat ook niet samen. Fijn dat we dit op de mail hebben besproken en dat je gewoon weer gebruik maakt 💪🏻.

Keurig nette service!

Altijd goed geregeld zetten Euro Bob zowel zakelijk als privé in!

Groots en Vakkundig en flexibel

Euro Bob kan ik van harte aanbevelen zijn zeer goed in hun afspraken , vakkundig en zeer flexibel

Handig en Goede Service!

Veilig, compleet en superfijn veilig thuis gebracht!

Verschillende keren al gebruik gemaakt van de diensten van Euro Bob. Altijd op tijd, vriendelijk en zeer professioneel!

Altijd op tijd en vriendelijke chauffeurs

De perfecte oplossing om veilig en op tijd thuis te komen na een gezellig avondje stappen

Zeer relax

Chauffeur bleef netjes wachten

Prettige chauffeurs

Hele betrouwbare service echt een aanrader!

Altijd op tijd. Altijd correct.

Nog nooit een slechte ervaring gehad. Altijd op tijd. Altijd keurige chauffeurs. Helemaal goed. Echt een aanrader.

Mijn mening : top level!!!

Mijn mening : top level!!!

Netjes

Correcte en nette service.

Goede service, altijd bereikbaar en betrouwbare chauffeurs. Super als de volgende ochtend de auto weer voor de deur staat.

Relaxte goede chauffeur

De chauffeur was keurig op tijd en stelde zich bescheiden op. Ik heb hem een kop koffie aangeboden en hij heeft mij keurig thui gebracht.

Diverse adressen, veilig thuis gebracht

Half uur later. Anticiperen op remmen bij rotondes en donkerdere situaties

Super geregeld!

Chauffeur was op tijd, en ik ben netjes thuis gebracht.

Fokkerstraat 11 12

2811 EN Gouda

Over Euro Bob

Slok op? Euro BOB! Wij brengen je veilig & vertrouwd in je eigen auto naar je bestemming. Dit kan zijn met behulp van een BOB chauffeur of een privé chauffeur. Daarnaast zijn wij zeer bekwaam in het leveren van valet parking oplossing.