Perfecte taxirit

Netjes op tijd. En keurige en beleefde chauffeur.

Top geregeld en snel.

netjes geregeld. ietswat aan de prijs maar een nieuw rijbewijs is duurder.......

Fijne service, keurig op tijd en veilig thuisgekomen!

Wij hebben een hele fijne ervaring met Euro Bob. De boeking was snel en correct geregeld. De chauffeur was keurig op tijd op de afgesproken locatie en wij zijn veilig thuisgebracht. De volgende keer zullen wij weer via Euro bob boeken!

Altijd het transport op de afgesproken tijden

Via Euro Bob laten wij vele auto's transporteren en we kunnen altijd vertrouwen dat de afspraak op de juiste datum en tijdstip geregeld wordt. Altijd nette chauffeurs.

Goud!

Super fijne service, vriendelijk personeel en stipt op tijd!

Fantastische service!

Komt afspraken na Nette chauffeurs Service is top

Zowel qua reservering als afhandeling een prima ervaring

Er werd vanaf het eerste contact via de mail snel, constructief en adequaat meegedacht. De 5 chauffeurs waren allen keurig op tijd, zeer vriendelijk en goed gekleed. Al met al een prima ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

super fijn om thuis afgezet te worden met eigen auto

super fijn om thuis afgezet te worden met eigen auto. Als de afspraak iets uitloopt wordt er rustig gewacht top.

Fijne chauffeurs

Erg prettig, veilig en flexibel.

Paar uur van te voren bellen en je wordt veilig thuis gebracht incl. je eigen auto!!

Het is heel handig om met eurobob thuis gebracht worden, omdat je de volgende dag meteen weer beschikking hebt over je eigen auto!

Op tijd en super nette chauffeurs

3 hele fijne ervaringen gehad met Eurobob. 3x ruimt op tijd aanwezig. Super nette chauffeurs die je veilig thuisbrengen. Aanrader.

Snelle en goeie service

Alle keren werd ik stipt opgepikt door een hele vriendelijke chauffeur, die me keurig afzette waar ik moest zijn. Netjes en beleefd.

Correcte service, nette chauffeurs

Snel geregeld, we hadden 3 keurige chauffeurs die onze collega's weer veilig thuisbrachten na een etentje. 1 van de chauffeurs moest na het thuisbrengen nog 1,5 uur wachten op een lift terug naar huis.

Zo fijn...

Zo fijn als een goed rijdende jonedame of man mezelf in mijn auto naar huis rijdt!

Keurige chauffeurs en volledig volgens afspraak

Deze chauffeursdienst is een echte aanrader. Keurige mannen die je goed en comfortabel in je eigen auto naar huis brengen.

Door gebruik te maken van de Euro Bob taxi service een relaxed avondje uit en veilig thuis.

Gewoon geweldig !

Heerlijk toch ! Een zalige avond uit en een rit in je eigen auto als passagier naar huis met een vriendelijke gast als chauffeur. Gewoon doen !

Zeer goed geregeld!

Aantal keer gebruik gemaakt van de diensten van Euro Bob. Keurig op tijd, leuke chauffeurs en goede service. Super tevreden!

heerlijk geslapen

Altijd goed vooral na veel te veel drank

Altijd volgens afspraken

Er wordt snel gereageerd en het loopt op rolletjes

Top service en altijd mooi optijd. Echt ideaal!

Betrouwbare snelle top service!!!

Van a tot z keurig geregeld.

Hele goede en veilige thuiskomst

Zoals eerder was het wederom een goede en veilige thuiskomst na een gezellige avond, dank.

Over Euro Bob

Slok op? Euro BOB! Wij brengen je veilig & vertrouwd in je eigen auto naar je bestemming. Dit kan zijn met behulp van een BOB chauffeur of een privé chauffeur. Daarnaast zijn wij zeer bekwaam in het leveren van valet parking oplossing.