Komen afspraken na, keurige chauffeurs.

Uitstekende service.

heel netjes geregeld nette jongen man

top gedaan

Super goede service! Een aanrader

Chauffeurs zijn altijd keurig op tijd en je wordt goed en netjes thuisgebracht. En vooral veilig natuurlijk!

Fijn om vertrouwd en veilig thuis gebracht te worden

Keurige chauffeurs

Zeer professioneel en heel prettig en op tijd

Goede chauffeur en prettig om mee te spreken

Eurobob ingezet voor een klantevenement. Efficiënt, professioneel, vriendelijk en erg goed. Alles top geregeld! Volgende x zou ik zeker weer gebruikmaken van Eurobob

Super dienstverlening

Zeer nette chauffeurs. Na een gezellige avond iedere keer weer veilig thuis.

Topservice

Na een gezellig etentje werden we keurig op tijd opgehaald door onze chauffeur. Deze heeft ons netjes thuisgebracht. Alles volgens afspraak, heldere communicatie. Aanrader!

Keurige jongens die je gerust je autosleutel kan geven

Mijn ervaring is dat het altijd keurige jonge mannen zijn die zich netjes voorstellen en met respect met je spullen omgaan. Het is prijzig maar het heeft ook wel meerwaarde dat je auto ook weer thuis staat. Ze komen altijd keurig hun afspraak na

Gewoon top last minute geregeld!

Gewoon top last minute geregeld!

Zeer correct en veilig op weg!

We zijn al meerdere malen opgehaald door de service van EuroBob. Correcte chauffeurs, nette uitstraling en een (Misschien zelfs wel te..)net rijgedrag :-).... Ga zo door.

Meer dan uitstekend

Wij hebben de ervaring als meer dan uitstekend ervaren. Contact was top en ze waren heel flexibel met de wijzigingen op het laatste moment. De chauffeurs waren ruim op tijd en hadden uiteindelijk een tijdje moeten wachten. De service was zoals het hoort en wij gaan in de toekomst nog zeker gebruik maken van Euro Bob!

Klantgerichte diensverlening

Super service; 2 uur voordat we een Eurobob nodig hadden gebeld. Vervolgens conform afspraak op tijd op de afgesproken plaats. Heerlijk om zou de mooie middag af te sluiten.

Aantal keer gebruikt gemaakt van de service. Netjes op tijd, je wordt gaande weg op de hoogte gehouden en vlak voor de rit een afleverlocatie aanpassen is ook geen probleem.

prima service

Zowel door de chauffeurs als de centrale organisatie uitstekende service, ook bij heel kort van te voren boeken

Op tijd, nette en goede chauffeur

Van dinsdag op woensdag midden in de nacht. De rit; Ermelo - Brummen. Chauffeur keurig op tijd en behulpzaam. aanrader!

Fijne service en communicatie!

Prima chauffeur

Prima chauffeur

Top Deenst!

Helemaal top. Knallen op een feestje en op je eigen tijdstip opgehaald worden, en zo naar je eigen bedje toe. Geen gezeur met hotels regelen of blijven slapen, gewoon weer lekker naar huis. Enige wat blijft is de kater ;-)

Perfecte organisatie

Goede organisatie

Professionele en vriendelijke chauffeurs.

Altijd beschikbaar, altijd stipt op tijd, representatief en vriendelijk. Daarbij is men ook nog eens flexibel en denkt men mee. Ja een Taxi of Uber is op een enkele rit goedkoper, maar lang niet zo betrouwbaar en prettig.

Mooi op tijd en correcte chauffeur

Top service: vriendelijke mensen, veilig en altijd conform afspraken!

Mijn ervaringen met Euro Bob zijn top. A: vanwege het veilige gevoel: ze gaan netjes met de auto om, rijden netjes en verzorgd. B: altijd op tijd en conform afspraak waar je hebt afgesproken. En tot slot: vriendelijkheid. Voorheen pakte ik vaak taxi's en dan kan je nog wel eens bij 'vreemde figuren' in de auto zitten. Ik kan Euro Bob dan ook van harte aanbevelen.

Perfecte service

De chauffeur is beleefd en oogt fris! Tot op heden geen onaangename geuren meegemaakt van een chauffeur! Alles volgens de afgesproken tijd!

Super dienstverlening en lekker soepel als afspraken gemaakt moeten worden

Het is fijn werken met Eurobob, Soepel, flexibel en zeer klantvriendelijke mensen aan de telefoon

Over Euro Bob

Slok op? Euro BOB! Wij brengen je veilig & vertrouwd in je eigen auto naar je bestemming. Dit kan zijn met behulp van een BOB chauffeur of een privé chauffeur. Daarnaast zijn wij zeer bekwaam in het leveren van valet parking oplossing.