Top praktijk

Geweldig personeel, zeer ervaren en vriendelijk. Je voelt je altijd op je gemak bij iedereen. In een woord te omschrijven top personeel en de praktijk.

Heel kundig en super vriendelijk.

Allemaal heel vriendelijk. Top advies vooraf. Makkelijk controle afspraken maken. Heel kundig.

Proffesioneel én Gezellig

3,5 jaar bij Orthdontie Pimm In behandeling geweest. Naast het feit dat er professioneel gewerkt wordt. Er alles schoon en steriel uit zag kwam ik er altijd graag. het was er altijd gezellig, een super team waardoor het zeker niet vervelend was om er te zijn er was altijd een goeie vibe. Ook werd er altijd goed voor de passende afspraken gekeken, die met mijn baan niet altijd even flexibel waren. Het resultaat mag er zijn ben super tevreden met mijn nieuwe Smile. :)) Bedankt team Pimm

Altijd prettig ontvangst door Anja.

Fijne groep medewerkers, met oog voor de patiënt!

Duidelijke uitleg, vanaf de eerste afspraak. Kostenplaatje zoals vooraf uitgerekend. Goede uitleg van wat er gedaan wordt tijdens de behandeling. Medewerkers stralen rust uit en brachten dit ook op mij over. Alleen maar lovende woorden en ook met het resultaat ben ik zeer tevreden.

Super goed en super fijn

Goede vakbekwaamheid, een fijne praktijk

Organisatie is prima.

Aardig personeel, goed gorganoseerd. Mis wel soms een terugkoppeling hoe het er voor staat. Daar moet je zelf naar vragen anders hoor je niets

Zeer positieve ervaring

Onze dochter heeft de ontvangst en behandelingen als zeer prettig ervaren. Duidelijke uitleg wat er gaat gebeuren. Vriendelijk personeel.

Goede praktijk.

Vriendelijk personeel, goede orthodontist. In coronatijd een stukje communicatie over de voortgang gemist. Jongeren vragen niet altijd alles, dat maakt het lastig als je als ouder niet mee naar binnen mag. Je hebt dan geen idee hoe eea vordert. Ik heb erover gemaild en dat is goed opgepakt. Tevreden!

Ik ben tevreden over PIMM en het uiteindelijke resultaat.

Top praktijk, altijd vriendelijk, goede behandeling, goede informatie.

Ze doen wat ze beloven, vanaf het eerste info gesprek klopt het wat ze beloofd hebben. Er werd 2 jaar voor mijn beugel uitgetrokken, en dat klopte prima. Zeer vriendelijk personeel, niks is teveel, altijd goede uitleg geven over hoe de situatie is / verloopt. Als er iets mis was met mijn beugel kon ik altijd zeer snel terecht om het probleem op te lossen. Ik heb nooit spijt gehad dat ik de keuze voor een beugel in deze praktijk heb gemaakt. Ik ben 100 % tevreden over het resultaat en ben hun hier zeer dankbaar voor. Met een woord te benoemen: CHAPEAU.

Fijn personeel en uitstekend geholpen

Heel goede service, advies en zeer vriendelijk personeel. Receptioniste kent je al bij naam als je binnenkomt. Heel persoonlijk allemaal.

Fijne praktijk

Enigste is betere uitleg over het plan. Achteraf kwam er nog wat bij (geld) waarover niet is gesproken en melden dat als je de beugel eruit gehaald wordt bij name de plaatjes dat dat ook geld kost.

Fijne praktijk

Praktijk is goed telefonisch bereikbaar. Assistentes zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Resultaat is helemaal naar wens .

Af en toe wat onpersoonlijk en onduidelijk in de uitleg in wat er gaat gebeuren en wat er nog te gebeuren staat. Wel altijd heel vriendelijk.

Heel tevreden, aardig en kundig personeel.

Erg klantvriendelijk!

Aardige mensen vakkundig personeel

Goede behandeling/zorg, en allemaal zeer kundig personeel

Goede behandeling/zorg, en allemaal kundig en vriendelijk personeel. Zeer tevreden over Pimm.

Zie hieronder geschreven

Fijne praktijk, leuk team, kundig in werk.

Mooi resultaat, ver binnen de tijd en begroting gebleven.

Goed qua behandeling. Communicatie over het al dan niet toereikend zijn van vergoeding ziektekostenverzekeraar is er niet. Achteraf blijken er dan nog behoorlijk hoge restkosten te zijn.

hele fijne praktijk

vriendelijk personeel duidelijke uitleg plan van aanpak mooie praktijk

Altijd even vriendelijk en goed meedenkend. Zeer tevreden over de hele praktijk.

Ik ben zeer tevreden over jullie diensten.

Fijne praktijk!

Van begin tot eind zeer tevreden geweest

Wijnstraat 5 6101 AK Echt