Super begeleiding!

Van begin tot eind deskundig advies en hele fijne begeleiding! Met als eindresultaat een heel mooi gebit!

Mooie, nette praktijk met goede service

De praktijk is mooi en netjes en er wordt hygiënisch gewerkt. De afspraken verlopen ook meestal wel op tijd en er wordt rekening gehouden met schooltijden. Het plan van aanpak wordt goed doorgesproken zodat je weet wat je kan verwachten en ook wat de kosten zullen zijn. En het eindresultaat is natuurlijk het belangrijkste, mijn zoon heeft super mooie rechte tanden. Heel blij mee!

We zijn heel tevreden.

Alles is goed verlopen

Aardige, goede en behulpzame medewerkers

Ik ben heel tevreden over de behandeling bij de Orthodontist. Het resultaat is echt geweldig!! Als er iets is, kun je er altijd zonder problemen naar toe.

PIMM is goed maar was prima

Ik merk sinds een 3/4 jaar dat we langer moeten wachten in de wachtkamer. Zit ook vaak overvol. Niet fijn omdat eerder je gewoon op de afgesproken tijd geholpen werd. Het is zeker geen incident!

De behandeling heeft erg lang geduurd.

In het begin was alles erg duidelijk en transparant. Het laatste jaar meermaals om uitleg gevraagd.

Erg vriendelijk en kundig personeel. Ik zal jullie dan ook zeker aanraden bij anderen!

Onproffesioneel door Orthodontie PIMM/Schreurs Echt (Wijnstraat 5, 6101 AK Echt)

- Onjuist gehandeld - Onprofessioneel - Verkeerd bejegend - Verkeerde adviezen voorgeschreven - Geen enkele medewerking - Een onveilig gevoel aan de patiënt geven - Niet adequaat handelen Na een uitgebreid klachten brief te hebben gestuurd, toont Orthodontie Schreurs moeizame medewerking en komt niet tot een gezamenlijke oplossing. Door de fout van orthodontie Schreurs ben ik genoodzaakt om een behandeling bij een andere orthodontie te ondergaan op eigen kosten.

Professioneel, kundig en zeer vriendelijk

Super tevreden met het behaalde resultaat.

Goede kundige vriendelijke omgeving

Persoonlijke benadering, flexibiliteit, luisteren naar de behoefte van cliënt.

Professioneel, hygiënisch en vakkundig

Na de behandelingen heel tevreden met mijn nieuwe gebit!

Mijn tanden staan mooi recht

Mijn tanden zijn zo mooi recht komen testaan, ben er erg trots op. Tijdens mijn bezoeken aan de praktijk ben ik altijd zéér vriendelijk geholpen.

Kundig en prettig

Bij deze praktijk word je zeer kundig en voor het kind prettig geholpen. Blij met het eindresultaat

Ze hebben erg veel afspraken nodig

Voor elk klein dingetje niet extra afspraak gemaakt worden waardoor het onnodig lang duurt en veel geld kost. En er zit erg erg veel verschil in de vriendelijkheid van orthodontisten, eigenaren zeggen nouwelijks een woord. Rest van personeel is juist super vriendelijk.

Betrokken en deskundig

Arnoud is zeer deskundig en heeft het gebit van onze zoon die o.a. een open beet had omgetoverd tot de perfect smile! De assistentes zijn ook allemaal kundig, vriendelijk en betrokken. Chapeau!

Goed advies en kundig

Helaas 4 jaar gedaan over de beugel van mijn zoon, maar goed geholpen. Hij is er blij mee

Goede behandeling

Goede begeleiding tijdens mijn beugel traject

Vriendelijk en kundig wat een geduld met die pubers..!

Heel duidelijke communicatie goed plan gemaakt. En hier ook aan gehouden. Nu binnenkort komt de 2 de zoon..! Helemaal vertrouwen in..!

Heel fijn geholpen

Mooi resultaat!

Fijn traject gehad, deugdelijke communicatie en een mooi eindresultaat behaald.

Kwaliteit, zorg & nazorg!

Als senior die nog een tandcorrectie wilde, ben ik uitstekend geholpen en was er ruimte voor eigen inbreng en wensen. Hier is op alle fronten aan voldaan. In deze praktijk ben je mens en geen nummer!

Vriendelijk personeel

Vriendelijke stoelpersoneel, aan de aanmelding ook.

Mooi gebit

Uitleg was duidelijk, waren heel duidelijk over kosten plaatje.. helaas droeg dochter de losse beugel heel slecht waar door het proces vertraagde. Uit eindelijk kwamen ze met oplossing en is afgelopen maand haar beugel na 3 jr eindelijk verwijderd staat super netjes. Heel blij mee.

Sinds enkele maanden te lange wachttijden, heb enkele keren ongeveer een half uur moeten wachten.

Superrrrrr

Ben heel tevreden over het advies en de behandeling met uiteindelijk een goed resultaat, waar ik erg tevreden over ben. Altijd vriendelijk en behulpzaam